4 نکته مهم تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و خوش فرم بودن برای بسیاری از ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر تازه کار هستید ، ممکن است نخواهید با یک تمرین شدید شروع کنید. شما باید بدن و قلب خود را برای تمرین و تقویت استقامت و قدرت بدن خود راحت کنید. می توانید با یک تمرین سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. پیاده روی ، دویدن ، دوومیدانی ، لگد ، پرش با جک و … باعث افزایش ضربان قلب شما می شود. همچنین می توانید حرکات کششی سبک و یوگا را انجام دهید تا بدن شما پس از زخم خم شود. احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و ممکن است بعد از اولین بار درد داشته باشید ، اما بعد از مدتی که عضلات شما قوی تر شدند این حالت از بین می رود. پس از یک یا دو هفته با این روال ، می توانید شدت بدن خود را افزایش دهید ، زیرا بدن شما به آن عادت می کند.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

هنگام کاهش وزن و تناسب اندام مهمترین نکته ای که باید رعایت شود رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی و ویتامین های ضروری محروم کنید. در غیر این صورت ، شما بیشتر بد به بدن خود آسیب می رسانید. خوردن رژیم غذایی متعادل به شما احساس انرژی و فعالیت می دهد. خوردن تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره به دست می آید ، نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به رژیم های تصادفی به همراه خواهد داشت.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن به آن توجه داشته باشید ، طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت پوند از دست بدهید. این فرایند کند است و به زمان و تصمیم زیادی نیاز دارد. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از نظر ظاهر و احساس بدن خود شاد باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی از خود داشته باشید و وقتی به آن اهداف نرسیدید دلسرد شوید زیرا صادقانه می گویم که این فرایند ممکن است بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد.

4- نتایج را مدتی ارائه دهید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، کار سخت و اراده زیاد نیاز دارد. شما باید انگیزه خود را حفظ کرده و از روال معمول پیروی کنید تا شما را به اهداف تناسب اندام برساند. همه چیز مربوط به زمان و پشتکار است. نمی توان انتظار داشت که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر خود را ببینید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید باید سخت کار کنید و ایستادگی کنید. سخت کوشی و فداکاری در نهایت شما را به آنجا خواهد رساند.

آنجا شما آن را دارید! این نکات شما را در روال عادی تناسب اندام راحت می کند. به یاد داشته باشید ، این در مورد پیشرفت شما است و نه مسابقه با زمان. شما باید توجه داشته باشید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید