تقویت مغز و بدن: علم تناسب اندام


تقریباً یک دانش عمومی است که ورزش برای ما خوب است. با تقویت قلب و ریه ها، افزایش جریان خون در سراسر بدن و پیشگیری از بیماری هایی مانند دیابت و سکته، ما را سالم نگه می دارد. ورزش همچنین می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، انرژی شما را افزایش دهد، استرس را کاهش دهد، ارتباطات اجتماعی را تقویت کند و عملکرد کاری را بهبود بخشد.

خلق و خو و انرژی

زنی که در فیتنس کانکشن تمرین می کنددر بزرگسالی، همه ما بازی کودکان را تماشا کرده‌ایم و با خود فکر کرده‌ایم: «اگر چنین انرژی داشتم یا آنقدر احساس خوشحالی می‌کردم». با ورزش ساده، می توانیم! تحقیقات نشان می دهد که با 30 تا 60 دقیقه در روز، می توانید سطح اندورفین، دوپامین، آدرنالین و اندوکانابینوئید خود را افزایش دهید. ترکیبی از این هورمون‌ها که در حین فعالیت بدنی به مغز و سیستم عصبی شما سرازیر می‌شوند، احساس سرخوشی ایجاد می‌کند که بر انرژی و خلق و خوی شما تأثیر می‌گذارد.

کاهش استرس

ورزش فقط این مواد شیمیایی را در سیستم شما افزایش نمی دهد. دانشمندان کشف کرده اند که ورزش همچنین کورتیزول و آدرنالین را کاهش می دهد که باعث ایجاد استرس و اضطراب در مغز می شود. طبق CDC، فعالیت منظم نه تنها به تناسب اندام شما کمک می کند، بلکه می تواند افسردگی، اضطراب و استرس را در بزرگسالان کاهش دهد. بدون اینکه مواد شیمیایی منفی به مغز شما سرازیر شود، می‌توانید شفاف‌تر فکر کنید و آرامش داشته باشید، که در پایان یک روز سخت، چیزی است که همه ما واقعاً آرزوی آن را داریم.

ارتباطات اجتماعیکلاس زومبا در فیتنس کانکشن

با وجود تمام این هورمون های “احساس خوب” که در سیستم شما جریان دارند، اکنون تمایل بیشتری به تعامل با دیگران دارید. یک مطالعه نشان داد افرادی که ورزش می کنند اغلب احساس نزدیکی به اطرافیان خود می کنند. ما با دوستان، خانواده و حتی افراد غریبه در اجتماعات تمرینی خود پیوند برقرار می کنیم و روابط ارزشمندی ایجاد می کنیم که ثبات و انگیزه را افزایش می دهد. بسیاری با جستجوی افراد برای تبدیل شدن به شرکای تمرین یا استفاده از یک مربی شخصی، مانند مربیان شخصی شگفت‌انگیز در فیتنس کانکشن، در جامعه خود ارتباطات ایجاد می‌کنند. زمان اغلب وقتی می گذرد که شخصی را در کنار خود دارید که از همان فعالیتی که شما لذت می برد لذت می برد، به همین دلیل است که ورزش گروهی بسیار لذت بخش است. اثرات جمعی افزایش ضربان قلب، پمپاژ موسیقی و آموزش صوتی هیجانی را فراهم می کند که همه به طور همزمان آن را تجربه می کنند. Fitness Connection کلاس‌های تناسب اندام گروهی بی‌شماری را برای اعضا و مهمانان ارائه می‌دهد، بدون در نظر گرفتن سطح تجربه تناسب اندام.

عملکرد کار

با انرژی بیشتر، استرس کمتر و روابط قوی‌تر، می‌توانیم روی اولویت‌های دیگر مانند عملکرد کاری و جاه‌طلبی‌های شغلی‌مان تمرکز کنیم. مطالعه‌ای که توسط دانشگاه لیدز بکت انجام شد نشان داد که کارمندانی که از باشگاه دیدن می‌کنند یا در فعالیت‌های بدنی شرکت می‌کنند متمرکزتر، هدایت‌شده‌تر و به طور مداوم در طول روز کاری خود احساس بهره‌وری بیشتری می‌کنند. در اصل، یک تمرین روزانه ارزش انگیزه فداکاری و ارتباط را به ما می آموزد – سه جزء کلیدی موفقیت.

بنابراین، دفعه بعد که به جای رفتن به باشگاه یا نادیده گرفتن تمرین بعد از یک روز کاری طولانی در محل کار، میل به خوابیدن پیدا کردید، فقط به خودتان یادآوری کنید که بعد از آن چقدر احساس بهتری خواهید داشت و تمام مزایایی که با فعال بودن به دست می آورید. هم از نظر روحی و هم جسمی. و فراموش نکنید، Fitness Connection اینجا برای شماست. بیایید به ما بپیوندید و خود را با تمام آن حالات تناسب اندام عالی احاطه کنید و در عین حال احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.