5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرین با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، بلند کردن وزنه به ساخت توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم ضروری است و با افزایش سن استخوان ها با پوکی استخوان خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. افزایش وزن در بسیاری از مطالعات به عنوان روشی م ofثر در تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه برای زنانی که تمایل به کاهش تستوسترون نسبت به مردان دارند و متوجه شده اند که بدون تمرین با وزنه برداری سنگین نمی توانند ماهیچه بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام داده اید و نتیجه ای مشاهده نکرده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه برداری کالری کمتری می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای به حداقل رساندن خطر افزایش دهند ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا از آسیب دیدگی در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین نوع حرکتی که باید انجام دهید ، تمرینات با وزنه است. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– خم شدن روی ردیف ها

-چانه زدن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید با فرم صحیح انجام شود ، در غیر این صورت ممکن است به خودتان صدمه بزنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدئویی از آن را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

وضعیت صحیح هنگام بلند کردن وزنه مهم است. این باید با یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر شما باشد ، در غیر این صورت شما ممکن است به خود آسیب وارد کنید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید روی هالتر حرکت کنید. شانه های شما باید پایین کشیده شوند ، بنابراین در هر زمان نیز راحت هستند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که تمرینات خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما بتواند زمان کافی برای ریکاوری داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این می تواند به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود پس از انجام تمرینات طولانی مدت به اندازه کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر برای داشتن تناسب اندام به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید