۵ واحد سوله کارگاهی شهرک صنعتی بندرعباس افتتاح شد



به گزارش خبرآنلاین، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در آیین افتتاح ۵ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی بندرعباس گفت:« برای حمایت از صنایع کوچک و فعالیت های دانش بنیان، سوله های ۲۸۰ متری را طراحی و تجهیز کرده ایم که هم اکنون آماده واگذاری به فعالین اقتصادی و صنایع کوچک است».

به گزارش صبح ساحل، «سید امیر امیری زاد»، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در خصوص جزییات این طرح تشریح کرد: « این پروژه در مساحت ۱۲۵۴ مترمربع و با اعتبار ۱۳۹ میلیارد ریال، احداث شده است و ظرفیت اشتغال ۵۰ نفر برای آن پیش بینی شده است». وی افزود:« هر سوله دارای ۲۸۰ متر زیر بنا است که در صورت نیاز سرمایه گذار به فضای بیشتر به گونه ای طراحی شده که بتوان با برداشت تیغه میانی و ادغام با سوله مجاور، مساحت آن را گسترش داد».

امیری زاد اضافه کرد:« ما از ورود شرکت های دانش بنیان به بخش صنعت حمایت میکنیم و شرکت شهرک های صنعتی نیز آمادگی دارد زیر ساخت های صنعتی را با تخفیفات ویژه در اختیار مخترعین و شرکت های فناورانه قرار دهد وی خاطر نشان کرد:« در این راستا واحدهای کوچک با تجهیزات کامل و بهینه در اختیار سرمایه گذاران و تولید کننده های صنایع کوچک قرار می گیرد تا بتواند با توجه به نیاز ، برنامه شان را راه اندازی کنند؛ زیرا آب و برق سوله ها کاملا متصل است و آماده نصب ماشین آلات و تجهیزات دفتری هستند».

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در پایان تصریح کرد:«هم اکنون بیست و چهار واحد آماده واگذاری به سرمایه گذاران و صنعت گران داریم که مناسب هفت نوع تولید صنعتی است».

گفتنی است، هم اکنون ۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی در هرمزگان فعال است و همزمان با افتتاح این سوله‌ها، نمایشگاه دائمی محصولات و تولیدات شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید و در این نمایشگاه که با اعتبار سه میلیارد ریال راه‌اندازی شده ، ۳۸۰محصول تولیدیِ ۶۸ واحد صنعتی این شهرک صنعتی به معرض نمایش گذاشته شده است.