نمونه رژیم کتوژنیک یا کتو جهت لاغری سریع Ketogenic Diet

در صورت پیروی از این رژيم باید سعی کنید سطح سدیم ، پتاسیم و منیزیم بدن خود را افزایش دهید زیرا در صورت کمبود این مواد ، هم از لحاظ فیزیکی و هم ذهنی رژیم لاغری کتوژنیک رایگان رنج خواهید برد. مطالعات در چند سال اخیر نشان دادهاست که گیاهخواران وزن بدن کمتری دارند، کمتر از بیماریها رنج میبرند و معمولا طول عمر بیشتری نسبت به افرادی که گوشت میخورند دارند. در رژیم کتوژنیک استاندارد تمام وعده های اصلی و میان وعده ها بر اساس چربی هایی مثل آووکادو، کره، روغن های سالم، ماهی های چرب و گوشت ها، زیتون و روغن زیتون تنظیم می شوند.

نظر مردم درباره رژیم کتوژنیک

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

رژیم کتوژنیک در ماه رمضان

می توانید در این نمونه رژیم کتوژنیک به جای گوشت خوک ( بیکن ) از گوشت بوقلمون و یا ران مرغ استفاده کنید. صبحانه: بیکن، تخم مرغ و گوجه. به منظور تامین سدیم می توانید غذاهای شور ، اسنک های شور و یا سوپ مرغ میل کنید. رژیم کتوژنیک به منظور پخش کلان خوراک ها میزان مصرف کربوهیدرات را محدود ، چربی را افزایش و پروتئین را متعادل می کند.

مشکلات رژیم کتوژنیک

اگر میزان درصد چربی بدن خود را نمی دانید ، از ماشین حساب تنظیم کالری استفاده کرده و میزان مصرف روزانه خود را ضرب در 0.2-0.15 کنید تا میزان پروتئین مورد نیاز روزانه شما در نمونه رژیم کتوژنیک به دست آید. در ابتدای رژيم کتوژنیک من به شدت نگران بودم که به دلیل میزان پروتئین دریافتی بسیار کم ، تمام حجم عضلاتی که به دست آورده بودم را از دست بدهم. هنگامی که تجربه های شخصی بیشتری درباره رژیم لاغری کتوژنیک به دست آورید ، می توانید میزان پروتئین دریافتی روزانه خود را نیز به مقدار دقیق مشخص کنید.

وی. برای افزایش مصرف پروتئین روزانه. اگر می خواهید افزایش وزن داشته باشید ، حدود 500 کالری و یا 55 گرم چربی اضافه کنید. اگر قصد کاهش وزن دارید ، میزان چربی دریافتی را 200 الی 500 کالری و یا 22 الی 55 گرم کاهش دهید. افرادی که از رژيم کتوژنیک پیروی می کنند و میزان مصرف این دسته از چربی ها را افزایش می دهند ، اغلب در معرض ناراحتی های گوارشی قرار می گیرند.

این حالت به دلیل افزایش توانایی بدن در استفاده از ذخیرههای چربی به وجود میآید. خوشبختانه بسیاری از افراد این مسیر را قبلا طی کرده اند و به ترفندهایی دست یافته اند که روند انتقال به حالت کتوز را برای شما بسیار آسان می کند. در گذشته اجتناب کرده اند تجزیه و تحلیل روزه متناوب به عنوان خوب تکنیک افت پوند، بیشتر است همراه خود دکتر شخصی مراجعه به کنید به همان اندازه اجتناب کرده اند خطرات ناشی اجتناب کرده اند کمتغذیه شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هرگونه خطری کدام ممکن است قابل انجام است مختص شرایط بهزیستی ممکن است باشد، جلوگیری کنید.

شما در طول کل زندگی خود شنیده اید که چربی باعث چاقی شما می شود و خطرات احتمالی همچون سکته قلبی و مغزی به همراه دارد. این رژیم برای کاهش وزن در بین افراد دچار چاقی مفرط بسیار موفق بودهاست. که افراد باید هر دورهی چند هفتهای مجددا هزینه بدهند و تمدیدکنند، برای جدولی دیگر. هنگامی که یک رژیم کتوژنیک را دنبال می کنید ، اکثر افراد به طور ذاتی با یک ترس از چربی این رژیم را شروع می کنند. داده ها نشان می دهد که یک مرد آمریکایی 20 ساله یا بالاتر، 46.4 درصد از کالری روزانه خود را از کربوهیدرات دریافت می کند و یک زن آمریکایی بالای 20 سال، به طور متوسط 48.2 درصد از کالری روزانه خود را از کربوهیدرات دریافت می کند.

تنوع زیاد مواد تشکیل دهنده به شما در تهیه مواد غذایی متفاوت کمک می کند! مواد معدنی: در شروع رژیم کتوژنیک، تعادل آب و مواد معدنی در بدن بهم میریزد، پس مصرف نمک و مواد معدنی میتواند کمک خوبی باشد. عوارض جانبی طولانی مدت شامل استئاتوز کبدی، هیپوپروتئینمی، سنگ کلیه و کمبود ویتامین و مواد معدنی است. همه این علائم با مصرف الکترولیت پتاسیم، قرص مخمر، نوشیدنی سرکه-لیمو – که توضیح داده شد – و نمک معدنی از بین میره.

رژیم های کتوژنیک

به منظور تامین دو الکترولیت دیگر می توانید آووکادو ، لوبیا و انواع آجیل مصرف کنید. به منظور تامین این مواد می توانید از مکمل ها استفاده نمایید. در عوض مستقیما وارد کبد می شود ، جایی که متابولیز شده و انرژی همچون کربوهیدرات را آزاد کرده و در این روند مقدار زیاد کتون ( که به عنوان سوخت استفاده می شوند ) ایجاد می کند. اگر شما عادت کرده اید تا پروتئین دریافتی روزانه خود را به ازای وزن بدنتان ( به جای حجم توده های عضلات ) محاسبه کنید ، ممکن است تحمل رژیمی با میزان پروتئین کمتر از نصف این مقدار برایتان اندکی دشوار باشد.

در طی چند روز با کاهش میزان کربوهیدرات و افزایش چربی ، غلظت کتون در خون افزایش یافته و مغز شروع به استفاده از آن به عنوان انرژی می کند. می توانید از مکمل هایی همچون پروتئین وی ایزوله 100% استفاده نمایید ، زیرا مقدار کربوهیدرات آن ها بسیار ناچیز است. اگر از رژیم های غذایی مخصوص بدنسازان پیروی می کرده اید ، سطح چربی مصرفی شما افزایش و پروتئین کاهش چشمگیری خواهد داشت. در این مقاله سعی کرده ایم توضیح کاملی در مورد رژیم کتو بدهیم با ما همراه باشید.

آلزایمر: رژیم کتو ممکن است به کاهش علائم بیماری آلزایمر و کند کردن پیشرفت آن کمک کند. آن شامل خوردن غذاهای کتو – پرچرب و کمکربوهیدرات- برای ۵ تا ۶ روز در هفته و سپس ۱ تا ۲ روز تغذیه مجدد با کربوهیدرات میباشد. تا به این جا قطعا متوجه شده اید که رژیم کتوژنیک چیست . علت کاهش پروتئین در رژیم کتوژنیک چیست ؟ معمولا توصیه می شود ورزشکارانی که از رژیم کتوژنیک پیروی می کنند به ازای هر نیم کیلوگرم حجم توده های عضلانی خود 0.6 الی 1.0 گرم پروتئین دریافت کنند.

سبزیجات با برگ های سبز منبع عالی پتاسیم و منیزیم هستند. درک افزایش سدیم برای خیلی ها دشوار است ، زیرا آنها مصرف سدیم را با احتباس آب و کاهش چربی مرتبط می دانند. اما در حقیقت نه تنها هیچ عضله ای از دست ندادم ، بلکه قادر به افزایش حجم توده های عضلانی بدون چربی نیز بودم. این فرآیند اولیه سازگاری با کتون معمولا 4 هفته طول می کشد تا کامل شود ، مرحله ای که روند تطابق چربی سوزی شما در بالاترین حد است.

[catlist name= post_type=”post”]

توصیه می کنیم تا

پایان مطلب متخصص تغذیه رژیم کتوژنیک با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات ذیل را دریابید. مهم نیست که رژیم قبلی شما چگونه بوده است ، رژيم کتوژنیک یک فرصت بزرگ است. یک رژیم غذایی فوقالعاده کمچرب مصرف چربی شما را به کمتر از ۱۰% از کالری روزانه محدود میکند. رژیم غذایی کتوژنیک موجب می شود بدن شما از قند به عنوان یک سوخت فوری استفاده نموده، بنابراین نیازی به ذخیره آن ندارید.

همه چیز درباره ی رژیم کتوژنیک

[arpw limit=”10″]

الکترولیت در رژیم کتوژنیک چیست

مثلا گفته میشود ۵ روز رژیم کتو گرفته شود و به دنبال آن ۲ روز رژیم غذایی پر کربوهیدرات. اگر از تاثیرگذاری آن ها در روند رژیم کتوژنیک خود مطمئن نیستید ، می توانید تست های لازم را انجام دهید. چرا که برنامه غذایی آن پیچیده و سخت نیست و عوارض بسیار کمی به دنبال خواهد داشت. در این رژیم غذایی به دلیل کاهش میزان مصرف مواد غذایی، کالری بیشتری میسوزد. میزان کربوهیدرات مصرفی شما در طول روز باید کمتر از 50 گرم باشد. Content w​as g ener ated by G᠎SA Conte​nt Gen᠎erator Dem ov​er​sion.

کتوژنیک برای لاغری

اکنون می خواهید روزانه 200 گرم چربی مصرف کنید.

هرچقدر کربوهیدرات کمتری مصرف کنید ، نیاز شما به تزریق انسولین هم کمتر می شود . شما ممکن است تصور کنید که می دانید رژیم کتوژنیک چیست و بدون نیاز به اندازه گیری کلان خوراک ها تا اینجا اطلاعات کافی برای تغییر رژیم خود به ٰٰرژيم کتوژنیک را به دست آورده اید. از آنجایی که رژیم کتوژنیک یک رژیم سیر کننده است، روزانه یک یا دو میان وعده نیاز خواهید داشت که این تعداد به سطح فعالیت های شما بستگی دارد.

رژیم کتوژنیک در بارداری نی نی سایت

اگر کودک شما ترجیح می دهد چای شیرین، شما میتوانید یک شیرین کننده مصنوعی برای شیرین کردن استفاده کنید. بهترین مکمل های قابل استفاده در این رژیم غذایی مکمل هایی همچون کراتین مونوهیدرات ، بتا-آلانین و کافئین هستند. با این حال ، در مصرف چربی های غیر اشباع مانند سویا ، ذرت و یا روغن آفتابگردان زیاده روی نکنید! مکمل های BCAAs به روند تمرینات و ریکاوری شما کمک می کند ، در طول تمرینات از این مکمل استفاده نمایید اما در مصرف آن زیاده روی نکنید! مطالعات نشان داده است که پیروی از رژیم لاغری مدیترانهای یا یک نسخه کمکربوهیدرات از آن منجر به کاهش وزن ۵ تا ۱۰ درصد از وزن کل بدن در طی ۱۲ ماه میشود.