برای حمایت از سلامت روان خود در طول ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش – اخبار و رویدادها فعال شوید


در ماه مه ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش را گرامی می داریم. از سال 1983، هر رئیس جمهور اهمیت فعالیت بدنی برای سلامت کلی را به طور عمومی تشخیص داده و ترویج کرده است. امسال، پرزیدنت بایدن اعلامیه ای را در گرامیداشت این مراسم امسال صادر کرد و گفت: «همه ما می توانیم دور هم جمع شویم، احساس بهتری داشته باشیم و اگر فعال بمانیم، ورزش کنیم و به حرکت ادامه دهیم، می توانیم بیشتر زندگی کنیم.»

دفتر پیشگیری از بیماری و ارتقای سلامت (ODPHP) در سال جاری رابطه مهم بین فعالیت بدنی و سلامت روان را برجسته می کند. برای افراد در هر سنی، داشتن یک سبک زندگی فعال نه تنها آمادگی جسمانی را افزایش می دهد، بلکه به طور قابل توجهی به رفاه ذهنی کمک می کند. فعالیت بدنی می تواند به کاهش احساس اضطراب، بهبود کیفیت خواب و موارد دیگر کمک کند! علاوه بر این، گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه شما می تواند عزت نفس را افزایش دهد و شرکت در ورزش های سازمان یافته می تواند حس تعلق و ارتباط اجتماعی را که برای سلامت روان ضروری است، تقویت کند.

با توجه به این مزایای باورنکردنی، ما شما را تشویق می‌کنیم که با یافتن راه‌هایی برای حرکت بیشتر در این ماه، ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش را با ما جشن بگیرید! همچنین می توانید به دنبال فرصت هایی برای انتشار اخبار در مورد مزایای فعال بودن باشید. ODPHP منابع بسیار خوبی برای کمک به افراد و جوامع در برداشتن گام‌هایی (به معنای واقعی کلمه!) در جهت سلامت کلی و رفاه روانی دارد.

  • ODPHP را در @HealthGov و شورای رئیس جمهور در ورزش، تناسب اندام و تغذیه در @FitnessGov در Twitter/X دنبال کنید.
  • ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش را با تشویق افراد جامعه خود به یافتن راهی که دوست دارند برای حرکت بیابند جشن بگیرید. با اشتراک گذاری ما شروع کنید منابع راه خود را حرکت دهید.
  • برای ویدیوها، برگه‌های اطلاعاتی، داستان‌های الهام‌بخش و ابزارهای تعاملی از جمله برنامه‌ریز فعالیت قابل تنظیم، از میکروسایت Move Your Way ما دیدن کنید.
  • هنگامی که پست های خود را در مورد فعالیت بدنی به اشتراک می گذارید، از هشتگ های #MoveInMay و #MoveYourWay استفاده کنید (و ما را تگ کنید!).
  • برای به‌روزرسانی‌های ایمیل ثبت‌نام کنید تا بتوانید وقتی اطلاعات و منابع جدید مرتبط با فعالیت بدنی را پست می‌کنیم مطلع شوید. سپس می توانید با خانواده، دوستان و اعضای جامعه خود به اشتراک بگذارید!

نمونه پست های شبکه های اجتماعی:

  • #MoveInMay با شورای رئیس جمهور در ورزش، تناسب اندام و تغذیه! ببینید چگونه اعضای @FitnessGov فعالیت را در زندگی پرمشغله خود اولویت بندی می کنند: https://www.youtube.com/watch?v=Kqjs8c4FGaA. حرکت شما چیست؟
  • ورزش می تواند به جوانان در بهبود تناسب اندام و توسعه مهارت های اجتماعی کمک کند. با تشویق فرزندان خود به یافتن راه خود برای #MoveInMay ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش را جشن بگیرید. [basketball emoji] [golfer emoji]. درباره مزایای #ورزش جوانان بیشتر بدانید: https://go.usa.gov/xu8BF
  • #DYK؟ فعالیت بدنی در دوران بارداری بی خطر است و حتی می تواند به کاهش علائم افسردگی پس از زایمان کمک کند. با تشویق والدین جدید و والدین آینده به فعالیت، ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش را جشن بگیرید! برای شروع این منبع را به اشتراک بگذارید: https://go.usa.gov/xu8Bf
  • این ماه ملی آمادگی جسمانی و ورزش است! فعالیت بدنی فواید زیادی دارد. می تواند به #نوجوانان کمک کند تا علائم اضطراب یا افسردگی را کاهش دهند. با اشتراک‌گذاری این ویدئوها، نوجوانان زندگی خود را به #فعال شدن و #حرکت در اردیبهشت تشویق کنید: https://bit.ly/3xJRlJv
  • #ورزش ابزاری عالی برای حمایت از سلامت روان جوانان است. 10 نکته از استراتژی ملی #ورزش جوانان برای کمک به رشد جوانان را بررسی کنید: https://health.gov/sites/default/files/2022-05/Youth%20Sports%20Infographic_2022.05_508c.pdf
گرافیک NPFSM



منبع