گزارش: کمتر از نیمی از خیابانهای باز NYC عملیاتی است


اکنون بیش از 14 ماه از زمان معرفی شهردار بیل دو بلاسیو از خیابان های باز خود می گذرد ، که در ابتدا قصد داشت به عابران پیاده و دوچرخه سواران فضای بیشتری برای گسترش ایمن در روزهای اول همه گیری بدهد. از آن زمان ، این برنامه به چندین شاخه موفق از جمله رستورانهای باز و فرهنگ باز تبدیل شد و شورای شهر قانونی را تصویب کرد که بر اساس آن شهر باید خیابانهای باز را به یک برنامه دائمی تبدیل کرده و برای خدمت به محله های کمتر ثروتمندی که بیشترین نیاز را دارند ، گسترش دهد.

اما گزارش جدیدی توسط Transportation Alternatives (TA) استدلال می کند که اگرچه این برنامه هم محبوب و هم مثبت برای بهبود زندگی در شهر است ، “نابرابری های قابل توجهی در برنامه ریزی و عملکرد برنامه وجود دارد.”

این گروه صدها نقشه بردار داوطلب برای بازدید از هر خیابان باز شهر حداقل تابستان امسال فرستاد و دریافتند که از 274 خیابان باز فهرست شده توسط وزارت حمل و نقل (DOT) ، تنها 46 درصد آنها – یا 126 کل باز خیابان ها – در واقع کاربردی بودند. آنها یک خیابان باز فعال را به عنوان جایی تعریف کردند که حداقل یک نقشه بردار “در طول ساعت ها و روزهای ذکر شده توسط DOT موانع را در خیابان مشاهده می کرد.” بر اساس گزارش آنها ، هیچ مانع یا مانعی وجود نداشت که مانع ورود خودروها و عبور و مرور خودروها در اکثر خیابانها در ساعات تعیین شده باز شود.

این بدان معناست که تنها 24 مایل خیابان های باز کاربردی در سراسر شهر وجود دارد ، بسیار کمتر از 100 مایلی که د بلاسیو می گفت هدف شهر هنگام راه اندازی برنامه بود ، و بسیار کمتر از تعداد پیک خیابان های باز که شهر در اواخر تابستان گذشته به آن رسید. ، که کمی کمتر از 70 مایل بود.

DOT ، که اخیراً یک فرایند مشارکت عمومی را برای بهبود طرح ها و قوانین مربوط به چیدمان دائمی غذا در فضای باز آغاز کرده است ، این اعداد را مورد اعتراض قرار داد: آنها گفتند که به طور رسمی 47 مایل خیابان باز در حال حاضر در شهر وجود دارد.

ست استاین ، سخنگوی DOT گفت: “خیابان های باز یک واکنش اضطراری به همه گیری بود ، و اکنون ما اقدامات لازم را برای دائمی و پایدار نگه داشتن این برنامه در دراز مدت انجام می دهیم.” منابعی برای دائمی ساختن خیابان های باز محبوبشان. “

اشتاین افزود که آژانس در حال حمایت از جوامع بدون BID یا گروه های محلی برای حمایت از خیابان های باز است.

یک سخنگوی دیگر افزود که آنها روش بررسی TA را زیر سال می برند: “ما به طور فعال و مکرر وضعیت خیابانهای باز خود را بررسی می کنیم و اطمینان داریم که بسیاری از این خیابانها در واقع در حال کار هستند – علیرغم آنچه ممکن است یک نویسنده نقاشی داشته باشد. آلانا مورالس ، سخنگوی DOT گفت که در یک بازدید جداگانه دیده شده است. ” “همچنین خیابان های باز وجود دارد که اخیراً در نقشه های ما به روز شده است ، که در گزارش TA محاسبه نمی شود.”

یک خیابان باز

گزارش TA همچنین نشان داد که اکثر خیابانهای غیر عملیاتی باز در برانکس ، کوئینز و بروکلین بودند. در برانکس ، آنها دریافتند که 84 درصد از خیابانهای باز فهرست شده در عمل وجود نداشت. در کوئینز و بروکلین ، آنها دریافتند که 69 و 60 درصد از خیابان های باز شده ذکر شده ، عملکردی ندارند.

آنها همچنین دریافتند که از هر پنج نیویورکی فقط یک نفر در فاصله کمی از خیابان باز فعال زندگی می کند و توزیع نابرابر خیابان های باز در محله ها و مناطق ثروتمندتر وجود دارد. در هیچ یک از شش ناحیه هیئت مدیره (هیچ کدام در منهتن نیستند) هیچ خیابان باز وجود ندارد که آنها دارای کمترین ساکنین در فاصله کمی از پارک هستند.

کوری اپستین ، سخنگوی TA ، امروز به Gothamist گفت: “خیابان ها می توانند راهی برای بهبودی باشند و می توانند در غلبه بر همه بحران های شهر کمک کنند ، و خیابان های باز باید مرکز آن باشد.” “ما خیابان های باز را بسیار دوست داریم ، می خواهیم آنها موفق شوند. مگر اینکه کسی داده ها را ردیابی کند ، ما نمی توانیم برنامه را بهبود بخشیم. اگر معیارها و داده ها ضبط و به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشوند ، بهبود آن دشوار است ، به همین دلیل ما” اکنون همه چیز را بیرون می آورم. “

این گزارش جدید کمی بیش از یک سال از آخرین گزارش پیشرفت حمل و نقل آلترناتیو در مورد برنامه می آید. در تابستان 2020 ، تنها چند ماه پس از اجرای خیابان های باز ، گروه استدلال کرد که برنامه دی بلاسیو “فاقد[ed] چشم انداز و جاه طلبی “، و در اصل” شبکه ای جدا از جزایر فضای عمومی با چالش های مدیریت بود. “

اپشتاین می گوید: “اخلاق داستان این است که می دانیم خیابان های باز کار می کند ، اما آنها باید در زمینه های بیشتری کار کنند.” “ما داده هایی داریم که نشان می دهد آنها کار می کنند ، و قانون هایی که می تواند به آنها در کار کمک کند ، اما این ماه ها و ماه ها است که اجرا نشده و وعده های شهردار نقض شده است. این گزارش نشان می دهد که هیچ تاخیری وجود ندارد و چرا باید گسترش یابد. و بهبود خیابان های باز بسیار مهم است. “

این گزارش شامل چندین مثال از روش های بهبود خیابان ها در شهر است: صدمات دوچرخه سواران در خیابان های باز 17 درصد کاهش یافته است در حالی که در سال گذشته 20 درصد در سطح شهر افزایش یافته است. هر دو آسیب راننده و عابران پیاده در خیابانهای باز بیشتر از سطح شهر کاهش یافته است. و همانطور که دو بلاسیو اعلام کرده است ، بیش از 100،000 شغل در صنعت رستوران به لطف فرصت های ناهار خوری در فضای باز نجات یافته است ، و تنها 0.38٪ از فضای خیابان توسط خیابان های باز استفاده می شود.

نظرسنجی کالج Siena که برای TA انجام شد نشان داد که 63 درصد از رای دهندگان نیویورک از بستن خیابان ها به روی اتومبیل ها برای بازکردن آنها به روی مردم حمایت می کنند ، از جمله بیش از 50 درصد صاحبان خودرو. نظرسنجی DOT در اوایل امسال نشان داد که 81 درصد از مردم نظرسنجی می خواهند برادوی یک خیابان باز دائمی باشد.

از جمله توصیه های TA در مورد چگونگی بهبود برنامه: هر خیابان باز را دائمی کنید و 24 ساعته و 7 هفته با زیرساخت ها و پشتیبانی بهتر باز کنید. طول همه خیابانهای باز را حداقل به نیم مایل برساند. کاهش پارکینگ در خیابان در خیابان های باز برای جلوگیری از تلاش رانندگان برای ورود ؛ هدف قرار دادن و اولویت بندی محله هایی که با برنامه نژادپرستانه ، آلودگی بیشتر هوا و نرخ بیشتر تصادفات رانندگی در معرض آسیب قرار می گیرند. و یک خیابان خارج از هر مدرسه نیویورک را ببندید تا خیابان های باز مدرسه ایجاد شود.

شما می تونید گزارش کامل رو اینجا بخونید.

عکسی از خیابان باز در خیابان 36

خیابان باز در خیابان 36

فلش

خیابان باز در خیابان 36

کاستاس لیمپروپلوس / CSM / Shutterstock

اپشتین افزود حتی اگر شهردار یک شورای مشورتی حمل و نقل برای پیشنهاد ایده هایی برای “بهبود حمل و نقل” تشکیل داد ، د بلاسیو با هیچ یک از توصیه هایی که گروه پس از 18 بار ملاقات انجام داد ، کاری نکرد.

دو بلاسیو در سخنرانی خود در وضعیت امسال شهر گفت که “حقوق صاحبان سهام و مشارکت در قلب گسترش خیابان های باز خواهد بود” ، اما TA معتقد است که این امر محقق نشده است. اپشتین افزود: “ما امیدواریم دولت بعدی بیشتر تمرکز خود را بر خیابان ها و بهبود ما بگذارد و از قوانین وضع شده به تازگی پیروی کند.”

اریک آدامز ، رئیس بروکلین و نامزد شهرداری ، که قبلاً از گوتهامیست حمایت خود را از ادامه برنامه خیابان های باز در صورت شهردار شدن اعلام کرد ، در بیانیه ای گفت که این برنامه “نجات حیاتی” در طول همه گیری بوده است ، اما جای پیشرفت دارد. به

آدامز می گوید: “همانطور که در این گزارش جدید مشخص می شود ، توزیع برنامه عمیقا نابرابر بوده است و نیویورکی های سیاه و قهوه ای در سراسر پنج منطقه به مراتب کمتر به خیابان باز دسترسی دارند.” “در حالی که ما در نظر داریم که ظاهر خیابان شهر ما پس از کووید چگونه باید باشد ، ما باید کار بهتری انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که مزایای خیابان های باز به نیویورکی ها که بیشتر به آنها نیاز دارند برسد.”

دیدگاهتان را بنویسید