MTA باید برای ’24/7 ساعت شلوغی’ بعد از COVID: Stringer سازگار شود


اسکات استرینگر ، کنترل کننده شهر ، روز یکشنبه گفت که MTA باید برنامه خدمات خود را برای برآوردن نیازهای “ساعت شلوغی 24 ساعته و 7 روزه” که در پی همه گیری COVID-19 غالب شده است ، تنظیم کند.

با توجه به داده های ارائه شده توسط دفتر استرینگر ، با توجه به این که بسیاری از کارگران یقه سفید در خانه یا بیشتر هفته کار خود را ادامه می دهند ، الگوهای سوارکاری بر اساس زمان و مکان یکنواخت شده است. این بدان معناست که درصد بیشتری از سواران در اتوبوس ها در تعطیلات آخر هفته و ساعات اولیه در مقایسه با قبل از همه گیری همه گیر حرکت می کنند.

“ساعت پیک از دوشنبه تا جمعه ساعت نه تا پنج نیست. ساعت شلوغی 24 ساعته در روز و هفت روز در هفته است. “استرینگر روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در منهتن گفت.

وی با اشاره به داده هایی که نشان می دهد کارگران خدمات بیشتر از کارگران یقه سفید ، 89 درصد از آنها در منهتن کار می کنند ، اولویت بندی می کنند که مردم کجا هستند و مردم در حال حمل و نقل عمومی هستند.

“نیویورکی هایی که در این خدمات ، نوبت کاری ، صنایع رو در رو کار می کنند عموماً از برنامه استاندارد 9 صبح تا 5 بعد از ظهر ، دوشنبه تا جمعه پیروی نمی کنند و اغلب زنده می مانند. و در مناطق غیر منهتن کار کنید. “

استرینگر برای برآوردن الگوهای رفت و آمد متغیر و سوار شدن بیشتر مسافران به حمل و نقل عمومی ، از MTA خواست هر 6 دقیقه از ساعت 5 صبح تا 9 شب در طول هفته و 8 صبح تا 10 شب شنبه و یکشنبه از قطارها و اتوبوس ها استفاده کند.

MTA ، در ایستگاه متروی منهتن ، نیویورک ، در 22 سپتامبر 2021 اعلام کرد
بر اساس داده ها ، الگوهای سواری مترو بر اساس زمان و مکان یکنواخت شده است.
جیمز مسرشمیت برای نیویورک پست

در حال حاضر قطارهای آخر هفته بین یکدیگر 12 دقیقه حرکت می کنند.

سخنگوی MTA پاسخ داد که اداره حمل و نقل “به بیش از 90 درصد خدمات مترو و اتوبوس برای تقریبا 55 درصد از مشتریان قبل از همه گیری ادامه داده است.”

آرون دونوان ، سخنگو ، گفت: “ما نقش حیاتی MTA را در بهبود اقتصاد منطقه ایفا می کنیم و اعلام کرده ایم که در حال ارائه خدمات بهتر با منابع موجود هستیم.”

دیدگاهتان را بنویسید