9 نکته برای جلوگیری از هوس قند!


چگونه می توان هوس قند را متوقف کرد

اگر در مورد مصرف شکر کمتر در هر زمان فکر کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که قند تقریباً در همه چیز وجود دارد. همه با این مفهوم آشنا هستند که شیرینی و سایر غذاهای پخته شده در فروشگاه های رفاه فروشی تنها غذاهایی نیستند که حاوی قند هستند ، اما رابطه عاشقانه با شکر بسیار عمیق تر می شود.

پس چگونه ممکن است که کسی از خوردن شکر دوری کند؟

مقاله زیر به اشتراک گذاشته خواهد شد 9 نکته در مورد جلوگیری از هوس قندبه

1. پروتئین را به عنوان یک غذای اصلی تبدیل کنید

پروتئین برای بدن بسیار مفید است و همچنین به کنترل قند خون نیز کمک می کند. سعی کنید مقداری پروتئین به دوره های غذایی خود اضافه کنید. این بدان معنا نیست که همیشه باید گوشت باشد ، زیرا بسیاری از جایگزین های دیگر در دسترس هستند.

2. مولتی ویتامین خوب پیدا کنید

منبع اصلی فیزیکی ولع مصرف غذا کمبود مواد مغذی است. مصرف مولتی ویتامین متعادل به شما کمک می کند تا از هوس جلوگیری کنید. برای بهترین اثر ، مولتی ویتامین را همراه با غذا مصرف کنید.

3. خوب بخوابید

شکر اغلب به عنوان راهی برای افزایش انرژی در هنگام خستگی استفاده می شود. استراحت خوب به شما کمک می کند تا از این تصادف جلوگیری کنید.

4. آن را در دسترس نگه ندارید

اگر آن را در سفرهای خواربار نخرید ، تمایل کمتری به خوردن آن خواهید داشت. یخچال و انبار خانه خود را خالی کنید تا دفعه بعد که میان وعده می خواهید ، چاره ای جز انتخاب یک غذای سالم و بدون قند نداشته باشید.

5. خواندن برچسب ها را به یک عادت تبدیل کنید

محصولات متنوعی وجود دارد که به شما در جلوگیری از مصرف زیاد قند کمک می کند. برچسب ها را بخوانید و تحقیق کنید که کدام محصولات با سبک زندگی شما سازگار است.

6. نامهای دیگر قند را بدانید

برای تأثیرگذاری بیشتر نکته قبلی ، باید با برخی از نام های دیگر قند آشنا شوید ، مانند: شربت ذرت ، شکر ذرت ، شربت ذرت با فروکتوز بالا ، ساکارز و دکستروز. هر ماده ای که به -ose ختم می شود نوعی قند است ، بنابراین لیست مواد تشکیل دهنده را با دقت بخوانید.

7. کربوهیدراتهای پیچیده

محصولات پخته شده از آرد تصفیه شده و فرآوری شده نه تنها حاوی قند هستند ، بلکه به همان شکلی که قند روی قند خون تأثیر می گذارد. بهتر است مصرف این غذاها را محدود کنید.

8. ال-گلوتامین

ممکن است بخواهید این آمینو اسید جالب را امتحان کنید. این ماده به تبدیل قندها به غذای مغز کمک می کند.

9. مقدار زیادی آب بنوشید

اغلب اوقات هوس ها تشنگی هستند. به جای نوشیدن نوشابه ، آب سلتزر یا آب معدنی بنوشید تا میل به نوشیدن یک نوشیدنی گازدار برآورده شود.

دیدگاهتان را بنویسید