8 نکته برای آموزش کمتر خسته کننده


برخی از پیوندهای این پست پیوندهای وابسته هستند. این بدان معنی است که اگر روی پیوند کلیک کنید و مورد را خریداری کنید ، ما از طرف فروشنده کمیسیون همراه بدون هیچ هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم. این روابط تجاری به ما اجازه می دهد تا همچنان محتوای عالی EatMoveHack را برای شما ارائه دهیم. همه نظرات متعلق به ما است.

وقتی از تمرینات ورزشی خود خسته می شوید ، ممکن است وسوسه شوید که برای متوقف کردن آن دست به هر کاری بزنید. تماشای ورزش برای حفظ سلامتی بسیار مهم است ، یافتن راه هایی برای بازگشت به لذت – یا حداقل انجام آن با تحمل بسیار مهم است.

خوشبختانه کسالت آنقدرها هم سخت نیست ، چه در باشگاه ورزش کنید ، چه در خانه تردمیل اجرا کنید ، چه بیرون از خانه بیرون بروید. راز در حواس پرتی نهفته است – از نکات زیر استفاده کنید تا ذهن خود را در جاهای دیگر متمرکز کنید تا بتوانید از روال عادی خود عبور کنید.

تمرینات را در حال حاضر کمتر خسته کننده کنید

نکاتی برای آموزش کمتر خسته کننده

آیا می خواهید یکی از افرادی باشید که کاملاً عاشق ورزش هستند؟ ما مطمئن نیستیم که می توانیم چنین قولی بدهیم ، اما می توانیم به شما آموزش دهیم که چگونه چیزها را با هم مخلوط کنید تا ورزش آنقدر خسته کننده نباشد که زندگی را از شما بیرون بکشد.

1. اهداف مشخصی تعیین کنید

تعیین اهداف در حین ورزش راهی هوشمندانه برای غلبه بر کسالت است. اهداف به شما چیزی می دهند که روی آن کار کنید و زمان شروع و پایان مشخصی برای تمرین روزانه خود تعیین می کنید تا احساس نکنید برای همیشه به تعویق افتاده اید.

قبل از تعیین اهداف واقع بینانه ، باید اصول اولیه را تعیین کنید. سرمایه گذاری در a گام شمار یا یک ساعت تناسب اندام یک راه آسان است که می توانید بگویید چند قدم بر می دارید ، چقدر ورزش می کنید و چقدر کالری می سوزانید. از این اطلاعات (و فناوری تازه کشف شده خود) استفاده کنید تا مطمئن شوید هر روز به اهداف خود می رسید.

2. خودتان را به چالش بکشید

در حالی که دستیابی به اهداف می تواند پاداش دهنده باشد ، به زودی متوجه خواهید شد که برای رسیدن به این حد و یا برای رسیدن به آن تلاش زیادی لازم نیست. این به این دلیل است که هرچه بیشتر ورزش کنید ، تحمل بیشتری خواهید داشت.

برای بازگرداندن آن احساس فوق العاده دستاورد و غلبه بر تمرینات ورزشی خود ، باید خود را به چالش بکشید – فراتر و فراتر بروید!

با این حال ، اجازه ندهید ایده به چالش کشیدن خود شما را نگران کند. بسته به سطح مهارت شما ، تلاش برای 1000 قدم دیگر در روز یا تمرین فقط 15 دقیقه بیشتر می تواند بسیار باشد.

به ما اعتماد کنید ، هنگامی که بیش از حد مشغول تمرکز بر روی پنج تکرار دیگر هستید ، هنگام تمرین با وزنه یا پیاده روی چند دقیقه اضافی در حین تمرین قلبی خود ، خسته نخواهید شد.

3. و سپس به خود پاداش دهید

آیا برای رسیدن به این اهداف جدید به کمی انگیزه نیاز دارید؟ وقتی به یک نقطه عطف بزرگ رسیدید ، با پاداش های سرگرم کننده به خود پاداش دهید!

اگرچه ممکن است برای انجام یک کار خوب به غذا روی آورید ، اما در برابر وسوسه مقاومت کنید ، به خصوص اگر در تلاش برای کاهش یا حفظ وزن هستید.

در عوض ، پاداشها یا فعالیتهایی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید ، اما هرچقدر که دوست دارید در آن شرکت نخواهید کرد. برخی از مثالهای خوب عبارتند از لذت بردن از حمام حبابی مجلل ، برداشتن کتاب جدید یا گذراندن یک بعدازظهر در یک بازی ، فیلم یا باغ وحش.

4. چند وظیفه ای

برای برخی از افراد ، آموزش خستگی شروع می شود به این دلیل که بیش از حد روی کارهای دیگر تمرکز کرده اند. اگر مشغول کار هستید ، برای مهمانی برنامه ریزی می کنید یا مهارت جدیدی یاد می گیرید ، هنگام بلند کردن وزنه یا برخورد با کیسه مشت ، ذهن شما شروع به پرسه زدن می کند.

اگر به نظر شما می رسد ، کارهای بیشتری را امتحان کنید. هرچه بیشتر کار را تمام کنید ، بیشتر حواس شما پرت می شود. البته ممکن است گفتن چند وظیفه آسان تر از انجام برخی از انواع آموزش باشد ، اما در مورد برخی دیگر کاملاً امکان پذیر است.

به عنوان مثال ، مشاهده یادداشت های جلسه و تماشای فیلم های آشپزی هنگامی که با دست آزاد روی تردمیل هستید ، آسان است. اگر تمرینات قدرتی ، یوگا یا آهسته دویدن در فضای باز را انجام می دهید ، می توانید با گرفتن یک جفت هدفون و تلفن هوشمند ، یک زبان جدید یاد بگیرید یا یک دوره آنلاین را بگذرانید.

5. با دیگران تمرین کنید

گاهی اوقات ، ممکن است به یک دوست احتیاج داشته باشید که به شما کمک کند با انگیزه بمانید و بر حوصله در طول تمرین غلبه کنید. اگر هنگام ورزش احساس تنهایی می کنید ، در باشگاه بدنبال دوست باشید یا برای تمرینات گروهی با دوستان خود ملاقات کنید.

اگر برخورد فیزیکی با دیگران امکان پذیر نیست ، به فناوری روی آورید. می توانید از چت تصویری برای تمرین با یک دوست یا شریک خود استفاده کنید ، یا می توانید از برنامه های گیم پلی برای ثبت پیشرفت خود برای به چالش کشیدن دوستان خود برای شکست شما استفاده کنید.

البته ، اگر شما یک دوست خزدار و چهارپا دارید ، از ورزش کردن دوستان خود دریغ نکنید – به ما اعتماد کنید ، آنها شما را بیشتر از این دوست خواهند داشت. آنها را برای دویدن ببرید ، آنها را در پارک تعقیب کنید یا در استخر بپرید تا دور دریا شنا کنید.

6. حواس دیگر خود را روشن کنید

در خانه با موسیقی برای یک تمرین کمتر خسته کننده ورزش کنید

انجام این کار به صورت روزانه راهی مطمئن برای فشار بر مغز و بدبختی ورزش است. با این حال ، گاهی اوقات نمی توانید از تمرینات خاصی اجتناب کنید زیرا ممکن است بر روی گروه های عضلانی خاصی تمرکز کنید یا تجهیزات لازم برای انجام کارهای دیگر را ندارید.

وقتی در چنین موقعیتی قرار گرفتید ، می توانید با درگیر کردن سایر حواس خود ، ذهن خود را روشن کنید. در نظر بگیرید: وقتی چندین کار را همزمان انجام می دهید ، مغز شما باید بیشتر کار کند تا بتواند آنچه را که اتفاق می افتد پیگیری کند.

در طول تمرین ، راه هایی برای فعال کردن حس چشایی ، بویایی و شنوایی خود بیابید. ایده های ساده شامل جویدن آدامس ، روشن کردن شمع و پخش موسیقی. در حین تمرین متوجه خواهید شد که ذهن شما به طور طبیعی سرگردان است و قبل از اینکه وقت داشته باشید از ورزش یا محرک های حسی خسته شوید ، تمرینات شما به پایان می رسد.

7. برنامه ورزشی خود را متفاوت کنید

گاهی اوقات ، ممکن است متوجه شوید که واقعاً می خواهید به یک برنامه ورزشی خاص پایبند باشید ، حتی اگر آن را خسته کننده می دانید. این ممکن است به این دلیل باشد که شما قبلاً برای تجهیزات هزینه کرده اید یا از نتایجی که به دست می آورید خوشتان می آید.

در این حالت ، شما می توانید ورزش بلوز را درمان کنید و تمرینات را فقط با تغییر شدت تمرین ، سرگرم کننده کنید. یک راه برای انجام این کار این است که هنگام تمرین با قدرت ، با استفاده از یک بیضوی یا دویدن ، سخت تر ، طولانی تر یا سریعتر پیش بروید.

ایده دیگر این است که تمرینات تناوبی با شدت بالا (HIIT) را امتحان کنید. با HIIT ، شما تمرینات شدید و بدون استراحت را متناوب می کنید. متداول ترین فاصله HIIT 30 ثانیه فعالیت و 30 ثانیه استراحت است.

شما می توانید تقریباً هر نوع حرکتی را در فواصل HIIT انجام دهید ، بنابراین این یک راه عالی برای تغییر شرایط است که می خواهید وزنه بزنید یا کاردیو انجام دهید. و چون شما سخت تمرین می کنید ، ذهن شما وقت نخواهد داشت که در مورد کسالت فکر کند.

8. سعی کنید مناظر را تغییر دهید

در مواقع دیگر ، تنها کاری که باید انجام دهید تا از تمرین خارج شوید این است که همه چیز را تکان دهید. اگر می خواهید ، می توانید تمرینات روتین یکسان را ادامه دهید ، اما سعی کنید آنها را در جای دیگری انجام دهید.

این می تواند به سادگی ورزش در حیاط به جای اتاق نشیمن یا یافتن یک سالن کاملاً جدید برای بازدید باشد.

اگر در خارج از منزل ورزش می کنید ، هنگام دویدن یا بازدید از یک پارک جدید یوگا یا ایروبیک ، مسیر دیگری را امتحان کنید.

برای یک تمرین کمتر خسته کننده ، به پارک بروید

آیا نمی خواهید سالن ورزشی جدیدی پیدا کنید یا راحتی خانه خود را رها کنید ، اما هنوز تمرینی کمتر خسته کننده می خواهید؟ می توانید با بررسی تجهیزات جدید ، آزمایش تمرینات مختلف با وزنه یا شرکت در کلاسهای گروهی (حضوری یا آنلاین) برای ایجاد دوستان جدید ، مناظر را تغییر دهید.

کاغذ بسته بندی

ورزش منظم برای سلامتی بسیار مهم است ، اما وقتی مغز شما را به انجام کاری جالب تر دعوت می کند ، نمی توانید انگیزه خود را حفظ کنید. همه نکات بالا راه های خوبی برای یافتن انگیزه اضافی مورد نیاز برای تمرین است ، و ما مطمئن هستیم که آنها به شما کمک خواهند کرد.

بدنبال روشهای جدید و متفاوت برای ورزش هستید؟ راهنمای تمرینات منحصر به فرد ما برای رشد جدی عضلات را مطالعه کنید تا ایده هایی در مورد چگونگی تغییر چیزها بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید