8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

یک چیز به من کمک می کند تا حتی در حالی که خسته هستم یا آن را احساس نمی کنم به سمت #اهدافم حرکت کنم. خیلی هم ساده است ، اکنون که آن را راه اندازی کرده ام. این روال کار من است!

به طور واقعی ، ایجاد یک روال سالم نیاز به حدس و گمان زیادی برای انتخاب های خوب برای بدن و ذهن شما دارد. و این باعث می شود خیلی راحت بتوانید به آن پایبند باشید. مانند ، تمام هدف یک روال معمول این است که به خودتان اجازه دهید به نوعی وارد خلبان خودکار شوید. وقتی عادت دارد که در طول روز آب کافی بنوشید یا بیدار شوید و بلافاصله تمرین خود را کنار بگذارید ، به احتمال زیاد این کارها را ادامه می دهید تا به شما در سالم ترین حالت کمک کند.

بنابراین ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار آسان است. اما برنامه خود را به حدی برسانید که هست در حقیقت یک برنامه معمول نیاز به کار دارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که من برای کمک به خودم در ایجاد روال سالم خود استفاده کرده ام – و امیدوارم به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا موضوع با یک روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس می کنید مانند یک کشیدن است. و این بدان معناست که شما قصد ندارید آن را حفظ کنید. حتی اگر به نقطه ای برسید که همه چیز به یک عادت تبدیل شده است ، اگر به نظر می رسد یک کار سخت است ، سرانجام بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خودتان را مجبور کنید کارهایی را که از آنها متنفرید انجام دهید فقط به خاطر این که سالم هستند! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. سایر تمرینات کاردیو مانند تمرین رقص ، یکی از ویدیوهای HIIT ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. آن نوشیدنی های بهداشتی با طعم تند و زننده نیز همینطور است. پروتئین و تقویت کننده گیاهی LSF را اضافه کنید و در واقع منتظر نوشیدن پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری باشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که بهترین زندگی خود را بسازید. و اگر احساس نمی کنید که چه کار می کنید ، خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از تمام قطعات آن هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، ایجاد روال عادی زمان می برد! شما نمی توانید در این مورد عجله کنید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری آسان انجام دهید مانند حمل یک بطری قابل استفاده مجدد با خود. اگر در حال تلاش برای تمرین بیشتر روزهای هفته هستید ، با Daily 10 در برنامه LSF ما شروع کنید. یک تمرین ده دقیقه ای راه خوبی است تا بتوانید خود را در یک برنامه معمول تمرین قرار دهید! اگر سعی می کنید تمیزتر باشید ، فقط صبح زود تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن یکی از تقویت های جدید ما به صبح شما ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را قابل دستیابی کنید ، و این بدان معناست که آنها را به مراحل کودک تقسیم کنید. به روال سالم ایده آل خود نگاه کنید و چند راه را برای شروع کوچک انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

دریافت پشتیبانی

حتی اگر دوستشان دارید و آنها را به مرحله کودک تبدیل کرده اید ، هنوز هم می توانید سخت به آن پایبند باشید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا در ابتدا این روال سالم را آغاز کرده اید.

برای اینکه بتوانید تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را حفظ کنید ، دو نکته دارم: دوستان خود را درگیر کنید و تلفن خود را درگیر کنید.

اگر هریک از دوستان شما نیز سعی در ایجاد یک روال سالم دارند ، شریک پاسخگویی یکدیگر باشید. در اصل ، این نکته را ضروری می دانید که هفته ای دو بار با یکدیگر تماس بگیرید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، اطمینان از اینکه به آنها افتخار می کنید بسیار ساده تر است! و اگر هیچ یک از دوستان شما برای سالم تر کار نمی کنند ، به جامعه LSF ما در Insta ضربه بزنید!

من همچنین DEF را توصیه می کنم که برخی از برنامه ها را روی تلفن خود قرار دهید – مانند برنامه LSF ما – که به شما یادآوری می کند (و حتی به شما کمک می کند) روال عادی خود را. به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری کوچک آسان برای ادامه کار در جهت #اهداف خود دارید.

کمی خود را سست کنید

اگر قصد دارید یک روال سالم را رعایت کنید و سپس هرگز یکبار به هم نخورید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما روزهایی را تجربه خواهیم کرد که در حال لغزش هستیم. به این معنا که بنابراین طبیعی است ، پس به خود استراحت دهید !!

شاید شما عادت داشته اید که غذا را آماده کنید اما یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و به نظر می رسد یک دردسر بزرگ است. این خیلی خوب است! آن روز را آرام بگیرید و شاید برنامه ریزی کنید که روز دوشنبه زمانی را برای آماده سازی وعده غذایی هفتگی خود اختصاص دهید.

یا شاید مستقیماً یک هفته وقت دارید که از روال سالم خود خارج شده اید. اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و از پیشرفت هایی که کرده اید دست نکشید. کمی عقب ماندگی مهم نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و به جلو ادامه دهید. شما برای غلبه بر چالش های خود قوی تر خواهید شد!

به آن بچسبید

باز هم می گویم: وارد شدن به یک شیار با یک روال سالم زمان می برد! بهش پایبند باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما در واقع متوجه شده ام که این مدت طولانی تر از آن است. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً در نوسان همه چیز باشید.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار لازم است اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید