6 نکته تناسب اندام در پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجملات فصلی؟ در حالی که روی نیمکت با پتو نرم در ساعت 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد پاییزی در آغوش گرفته اید کاملاً خوب است. باور کنید ما همه برای شب های مراقبت از خود و کاهش سرعت با فصل ها هستیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! مراقبت از خود همچنین مانند تمجید از برنامه روزمره شما با برخی حرکات است ، که نه تنها به شما کمک می کند تا احساس انرژی بیشتری داشته باشید ، بلکه ممکن است به حفظ احساسات مثبت بعد از تابستان کمک کند تا به فصل جدید برویم.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا فصل جدید را بپذیرید و به شما کمک می کند تا در ماه های سرد و تاریک سال در مسیر خود باشید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرینات خود را در فضای باز انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و برف هنوز کاملاً روی زمین نیامده است ، فصل مناسبی برای سفر است تمرینات بیرونبه چه دویدن در اطراف محله ، برخورد با مسیرهای پیاده روی ، یا بیرون رفتن از کلاس FitOn ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور بالقوه آفتاب به تمرینات شما می تواند به تقویت شما کمک کند هورمون های شادی در فصلی که حالات روحی تغییر می کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی هم داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

برنامه های پاییزی ممکن است شلوغ شود و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده کمی چالش برانگیز تر است. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه خود را حفظ کنید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید که دوست تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاس های تناسب اندام گروهی راهی عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید شما رفیق تمرین بعدی خود را ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به FitOn بپیوندند و با هم با استفاده از FitOn Party تمرین کنند!

شماره 3 قبل از اینکه بیرون بروید ، بسته بندی کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و یک بهانه دیگر را برای کنار گذاشتن تمرین خود در آن روز از بین خواهید برد. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در هنگام عرق کردن شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله درمان خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس ورزشی زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

مرتبط: ملزومات ضروری سلامتی پاییز

شماره 4 Play را در ویدئوی تمرین مورد علاقه خود در خانه فشار دهید

هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. هنگامی که در حال پیچیدگی هستید ، قرار دادن ویدئوی تمرینی FitOn مورد علاقه شما نعمت نجات دهنده شما خواهد بود.

و با دانستن این که در حال انگیزه توسط مربی متخصص به موسیقی عالی گوش خواهید داد ، شما را برای تمرین بعدی خود آماده می کند.

شماره 5 از ساعت ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح ها و عصرها تاریک می شوند ، ساعت ناهار خود را حساب کنید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع مناسب باشید. سریع وارد شدن HIIT تمرین ، دویدن در محله یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما کمک کند روز شلوغ خود را از بین ببرید ، به شما انرژی دهد و بهره وری خود را افزایش دهید.

شماره 6 هم ذهن و هم بدن را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز است. و در بحبوحه برنامه های شلوغ و بهم ریختن تعطیلات ، این تغییر فصل می تواند زمان مناسبی برای بازگشت به داخل و پایین باشد.

اضافه كردن تمرینات تمرکز حواس طبق روال عادی شما می تواند به تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، کاهش درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید مرور کنید دسته یوگا FitOn برای انواع کلاس های یوگا می توانید از خانه خود به صورت رایگان انجام دهید!

در این فصل پاییز روال تناسب اندام خود را برای شما کار کنید

با پایان یافتن تعطیلات تابستانی و شروع به ریختن درختان ، هیجان در هوا به وجود می آید و تمایل جمعی برای بازبینی روال عادی وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای راه اندازی مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در ماه های سرد انرژی ، تناسب اندام ، چابک و سالم نگه دارد. اوه ، و شما PSL مطمئناً بعد از یک عرق خوب مزه آن بسیار شیرین تر می شود!

دیدگاهتان را بنویسید