6 نکته تناسب اندام برای افراد شلوغ


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که رسیدن به تعادل کامل کار و زندگی چقدر سخت است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روزهای شما یا در کار یا رفت و آمد به دفتر از خانه و برعکس باشد. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما تعهد روزانه نسبت به سلامتی و شیوه زندگی خود امروز در آینده به طرز شگفت انگیزی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند روش برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای برای مشغله زیاد برای آشپزی یا ورزش داریم ، اما با پیگیری روز خود و نحوه گذراندن آن در یک پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. با کمال تعجب ، شما تمام وقت اضافی را خواهید داشت تا شاید در یک تمرین 30 دقیقه ای یا انجام برخی از جلسات برنامه ریزی غذا قبل از یک هفته پرتلاش فشرده شوید. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هدف خود را برای داشتن 7-8 ساعت خواب راحت در هر شب تعیین کنید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی علت شماره یک عدم تمرکز ، تحریک پذیری و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که احتمال افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. تمرینات خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، روال تمرین خود را مانند جلسه اولویت بندی کنید. هنگام استراحت ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا عصرها در کلاس ها ثبت نام کنید تا این حس مسئولیت پذیری را در خود ایجاد کنید.

4. تنظیم اهداف و پیگیری پیشرفت

به منظور حفظ انگیزه برای سلامتی و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن خود ، وزن بر حسب پوند ، مراحل انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه این موارد را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. برنامه وعده های غذایی در پیشبرد

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید در طول هفته مسیر فست فود را طی کنید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز بسیار مضر است. قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، عادت داشته باشید که هر هفته به صورت دسته ای آماده شوید. مقداری مرغ را ترشی کنید و منجمد کنید ، برنج و عدس را از قبل تهیه کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای سهولت دسترسی ، سبزیجات را خرد کرده و سفید کنید. هوموس را از پیش خرید کرده یا خودتان تهیه کنید و در هر زمانی که هوس به شما می خورد ، آن را به عنوان سس فرو کنید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. هر روز حداقل 2 لیتر آب مصرف کنید. همچنین می توانید آب را با آب میوه های تازه ، اسموتی ها ، چای های گیاهی و آب سم زدایی با انتخاب طعم دهنده های خود عوض کنید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم سخت است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری آگاهانه ، همه چیز ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، Fitness را با 10 دلار ببینید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از وب سایت ما www.fitnessfor10.com دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید