5 روش برتر برای ورزش در خانه • Wellness Captain



توسط MC
27 سپتامبر 2021

مشق شب

عکس Tristan Schmold Media از Shaterstock

بیایید صادق باشیم: ما همیشه در حوصله رفتن به باشگاه نیستیم. یا به دلیل محدودیت های جدید برای کووید یا به دلیل اینکه بعدازظهر تنبلی داریم ، می توانید جایگزین های م equallyثر م equallyثری را در خانه خود بیابید. چگونه؟ با ورزش هدفمند ، مکمل های مناسب و جلسات شدید ، می توانید این ماهیچه های شکمی را به خوبی بهبود بخشید.

اگر نمی توانید در پارک بدوید یا دوچرخه سواری کنید ، داخل خانه بمانید و وسایل ورزشی را لغزش دهید. تمرینات زیادی وجود دارد که می توانید هنگام تماشای برنامه مورد علاقه خود انجام دهید. می توانید تمرینات کوتاه مدت شدید انجام دهید یا بر استقامت خود کار کنید. به نکاتی احتیاج دارید؟ ما شما را گرفتیم!

نحوه ورزش در خانه:

  1. بستگی به فضای شما برای ورزش دارد – اگر در یک استودیو کوچک زندگی می کنید ، منطقی نیست که پول خود را در تجهیزات بزرگ و گران قیمت سرمایه گذاری کنید. فقط مطمئن شوید که فضای کافی برای تشک دارید. اما اگر در منطقه وسیعی با فضای زیاد زندگی می کنید ، باید خرید تشک یوگا ، برخی لوازم جانبی و سالن بدنسازی را در نظر بگیرید. آیا رویای داشتن دوچرخه ای دارید که دوست شما هرگز از آن استفاده نمی کند؟ اگر فضای بیشتری برای آن دارید ، به دنبال آن باشید!
  2. گرم کردن را فراموش نکنید- این اولین قانون بزرگی است که باید به آن توجه کنید: همیشه خود را گرم کنید. ماهیچه ها را عجله نکنید ، مخصوصاً اگر تازه بیدار شده اید. اگر شروع به گرم شدن نکنید ، ماهیچه ها برای این تلاش آماده نیستند و ممکن است روز بعد با بدن درد بیدار شوید. با ایستادن و کشش شروع کنید. پاها را موازی و محکم در زمین قرار دهید ، شکم را خم کنید ، شانه ها را پایین بیاورید و کف دست ها را بالای سر خود قرار دهید. بسته به عضلات موردنظر شما باید تمرینات گرم کردن زیادی را در YouTube انجام دهید. اگر قصد دارید 30 دقیقه ورزش کنید ، 10 دقیقه اول را فقط برای گرم کردن به خود اجازه دهید. این خیلی مهمه!
  3. بهترین گزینه ها برای ورزش در خانه – اگرچه بسیاری از ما فرصت استفاده از تردمیل در اتاق نشیمن خود را نداریم ، اما هنوز تمرینات روتین زیادی وجود دارد. م effectiveثرترین ابزار ورزشی که کمترین فضا را اشغال می کند؟ طناب پرش! برای تمرینات قلبی و نشاط آور استفاده می شود ، بدون در نظر گرفتن سن ، بدن را به سرعت تغییر می دهد. اما محبوب ترین تمریناتی که می توانید در خانه انجام دهید قطعاً یوگا است. نه تنها برای بدن ما عالی است بلکه برای سیستم عصبی و ذهن ما نیز مفید است.
  4. شما همیشه باید برای تمرینات قلبی وقت بگذارید – کاردیو عالی است اگر بدانید چگونه این کار را انجام دهید. بهترین تمرینات قلبی شامل تمرینات دایره ای ، با تمرینات تناوبی شدید و زمان های کوتاه بهبودی است. تفاوت در تنوع تمریناتی است که می توانید انجام دهید. شما می توانید تعداد ست ها و تکرارها را افزایش دهید و هیچ چیز به اندازه تمرینات قلبی به متابولیسم شما کمک نمی کند. بنابراین ، اگر به کاهش وزن علاقه دارید ، هر مربی حرفه ای به شما توصیه می کند که با این کار شروع کنید. یک جلسه برنامه ریزی شده شامل پرش با جک ، اسکوات ، دویدن در محل ، آروغ زدن و ضربات جلو است. با چند مورد از این موارد شروع کنید ، و هرچه راحت تر ، بیشتر اضافه کنید. و هنگامی که واقعاً به آنها عادت کردید ، می توانید وزنه اضافه کنید. در پایان ، وقتی واقعاً تمرین می کنید ، تنها با یک پا وزنه بلند می کنید! بسیار مفرح است!
  5. ثابت قدم باشید – ثبات کلید است. برای اینکه تفاوت را احساس کنید ، باید تمرینات خود را برنامه ریزی کنید و اغلب اوقات را به تعویق نیاندازید. چه هفته ای دو بار و چه یک روز در میان ورزش کنید ، از برنامه خود کوتاه نیایید. اگرچه ممکن است هر چند وقت یکبار تمرین را کنار بگذارید وسوسه انگیز باشد ، اما به هر حال باید در برابر وسوسه انجام آن مقاومت کنید. عزیزم تا آخر ممنونم

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین توصیه می کنیم: 11 محصول ورزشی خانگی که دست و پا برای شما هزینه ای ندارد



دیدگاهتان را بنویسید