5 راه برای ساختن عضلات بدون چربی و افزایش تناسب اندام – محصولات بهداشتی مطمئن


نوشته شده توسط سیرا پاول / بررسی شده توسط ری اسپاتز

بنابراین سرانجام به جایی رسیدید که پذیرفتید بازی تناسب اندام شما چندان عالی نیست و می خواهید برای تغییر آن قدم هایی بردارید. یکی از عوامل مهم در این امر ایجاد ماهیچه های بدون چربی است – فرایندی که در ابتدا ممکن است دلهره آور به نظر برسد – اما اگر تلاش کنید ، این کار بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید است! در اینجا پنج راه برای ساختن آورده شده است عضلانی و بازی تناسب اندام خود را تقویت کنید

لوازم جانبی کار تهیه کنید

موارد زیر برخی مکمل های اساسی هستند که باید برای ساختن عضلات بدون چربی و افزایش تناسب اندام مصرف کنید.

پروتئین وی

پودر پروتئین این محصول جانبی تولید پنیر دارای محتوای پروتئین بالا است. این یک منبع عالی برای ترمیم و رشد ماهیچه ها و همچنین کاهش وزن است. پروتئین آب پنیر همچنین حاوی نه اسید آمینه ضروری است که بدن شما به آنها نیاز دارد اما نمی تواند به تنهایی از منابع غذایی به طور طبیعی تولید کند.

کراتین مونوهیدرات

کراتین مونوهیدرات یکی از بهترین روش ها برای بهبود عملکرد در حرکتهای کوتاه قدرتی مانند دویدن سریع یا وزنه برداری است. مطالعات نشان می دهد که مکمل کراتین حداکثر قدرت را حدود 10 درصد افزایش می دهد. ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما وقتی وزنه های بزرگ را بلند می کنید ، این پوندهای اضافی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

تمرینات قلبی عروقی

ورزش قلبی عروقی یک راه عالی برای ساختن ماهیچه های بدون چربی و افزایش تناسب اندام است. این مهم است که به یاد داشته باشید که ساختن عضلات بدون چربی فقط به معنی تقویت نیست – شما همچنین بدن سالم می خواهید! ورزش قلبی عروقی ، اگر به طور منظم انجام شود ، می تواند قلب و ریه ها را تقویت کند و در عین حال کل بدن را تقویت کند.

آنها راهی آسان برای داشتن فرم بدون فشار به مفاصل هستند. بنابراین ، اگر فکر می کنید بازی تناسب اندام خود را به سطح بالاتری برسانید ، در اینجا کاری است که باید انجام دهید. تمرینات قلبی عروقی مانند:

ایروبیک

تمرینات هوازی برای مبتدیان مناسب است. آنها تأثیر کمتری دارند و برای بدن سبک تر هستند. شما می توانید با تمرینات هوازی سطح تناسب اندام خود را حفظ کنید بدون این که فشار زیادی به مفاصل وارد کنید یا با بلند کردن وزنه خطر آسیب دیدگی را داشته باشید. شما می توانید برنامه هوازی خود را با فعالیت های سرگرم کننده که سلامت قلبی عروقی شما را در هنگام تفریح ​​بالا می برد تغییر دهید.

کوهنوردی

پیاده روی یک راه عالی برای کار همزمان بر استقامت قلبی عروقی و قدرت پا است ، بنابراین در همه جا یک موقعیت برد-برد است! بعلاوه ، این یکی از روشهای مورد علاقه من برای کشف مکانهای جدید در طبیعت است.

با نوارهای مقاومتی تمرین کنید

روشهای زیادی برای تمرین با نوارهای مقاومتی وجود دارد ، بنابراین باید نوع تمرینات را که مناسب نیازهای شما است بیابید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید تمرینات کامل بدن و تمرینات قلبی را در یک جلسه انجام دهید ، دور بعدی برای شما عالی خواهد بود:

اولین تمرین پرش از بالای سر است و میله ای در اطراف هر پا قرار دارد. قبل از حرکت به تمرین بعدی ، که باید کم باشد ، هشت بار در هر طرف انجام دهید و میله را در پشت سر نگه دارید.

در مرحله بعد زانوهای بلند قرار دارند و در حالی که دو سر میله را پشت سر خود نگه داشته اید در جای خود می دوند. پس از آن ، تا جایی که ممکن است دو سر نوار را به سمت قفسه سینه بکشید ، فرهای دو سر بازویی را انجام دهید. سپس با حرکت روبان به دور هر بازو و کف دست ها برای هر تکرار ، حرکت فشاری سه سر را انجام دهید.

وزنه ها را به برنامه معمول خود اضافه کنید

وقتی صحبت از ساختن عضلات بدون چربی می شود ، راه های زیادی برای انجام کار وجود دارد. از تمرینات شدید مانند CrossFit که از تجهیزات مختلفی مانند وزنه ، برش و پلایومتر استفاده می کند ، تا نوارهای مقاومتی که به شما امکان می دهد در هر فضا و زمان ورزش کنید – امکانات بی پایان است.

یک چیز قطعی است: بلند کردن وزنه یکی از بهترین روش ها برای ساخت سریع عضله است. چه در حال تلاش برای افزایش یا کاهش وزن هستید ، اضافه کردن وزن به روال عادی به شما کمک می کند هر دو سریعتر از همیشه اتفاق بیفتید!

به بدن خود گوش دهید

گوش دادن به بدن برای ساختن ماهیچه های بدون چربی ، مهم نیست که چقدر ورزش می کنید. گوش دادن به بدن شما شامل درک نحوه واکنش و واکنش آن به برخی از اقدامات شما است. اگر چیزی احساس اشتباه می کند یا به شما صدمه می زند ، آن را متوقف کنید.

این می تواند یک آسیب مانند کشیده شدن عضله یا درد مفاصل در اثر استفاده بیش از حد باشد. همچنین می تواند ناشی از ساییدگی و پارگی طبیعی مفاصل با افزایش سن باشد. به هر دلیلی که باشد ، به بدن خود گوش دهید تا بتوانید عضلات بدون چربی را افزایش داده و تناسب اندام خود را افزایش دهید!

حقیقت این است که راه های زیادی برای ساختن عضلات بدون چربی و تقویت بازی تناسب اندام وجود دارد. این امکانات بی پایان است ، از تمرینات شدید مانند CrossFit که از تجهیزات مختلفی مانند وزنه و پلایومتر استفاده می کند تا مدارهایی با نوارهای مقاومتی که به شما امکان می دهد در هر فضا و زمان ورزش کنید.

مشترک ما شوید باشگاه بهداشت محرمانه خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکاتی برای زندگی طبیعی، سلامت طبیعی، مراقبت از دهان ، مراقبت از پوست ، مراقبت از بدن و مراقبت از پاOn اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید ، آن را بررسی کنید فهرست منابع بهداشتی مورد اعتمادبر

نوشته شده توسط:

سیرا پاول فارغ التحصیل از دانشگاه اوکلاهما در رشته ارتباطات جمعی و نویسنده جزئی است. وقتی او نمی نویسد ، دوست دارد آشپزی کند ، دوخت و با سگهایش به گردش رفت.

مشاهده شده توسط:

موسس ری اسپاتس علاقه زیادی به چیزهایی دارد که طبیعی هستند و زندگی را از نظر سلامتی و رفاه در طبیعت بررسی کرده است. ری به عنوان یکی از پیشگامان وارد کردن محصولاتی به بازار بسیار م effectiveثر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر شناخته شده است. به همین دلیل ، ری شکل گرفت محصولات بهداشتی محرمانه، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز ، م effectiveثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است ، ماهیگیری را دوست دارد ، پیاده روی می کند و به مردم آموزش می دهد و به آنها می آموزد که مشاغل جدیدی را شروع کنند. می توانید کتاب او ، چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید را به صورت رایگان در آدرس زیر بارگیری کنید www.rayspotts.comبر

دیدگاهتان را بنویسید