5 تمرین برتر صورت برای مردان برای داشتن فک قوی »شیوه زندگی سالم


اشتراک گذاری یک نگرانی است!

آدامس جویدن یکی از بهترین تمرینات صورت برای مردان برای داشتن فک قوی است. شاید شما اینطور فکر نکنید ، اما جویدن آدامس برای صورت معجزه می کند.

تمرینات بهتری را برای ماهیچه های فک بالا و فک پایین ارائه می دهد. نه تنها این ، به سوزاندن چربی اضافی در اطراف استخوان گونه کمک می کند ، بلکه تمرینات خوبی را برای کل فک انجام می دهد.

اگرچه ممکن است تبلیغاتی را دیده باشید که مردی را در نیمه راه توسعه ریش دوگانه نشان می دهد ، اما کاملاً دقیق نیستند. چیزی به نام چانه دوتایی وجود ندارد. این اصطلاح به وضعیتی اشاره دارد که در آن قسمت بالای صورت بسیار بالاتر از قسمت پایین آویزان است.

این منجر به کاهش بافت عضلانی فک پایین همراه با ظاهر شدن دو چانه می شود. یک راه ساده و م toثر برای مبارزه با این مشکل ، انجام چند تمرین ساده صورت برای مردان است. این تمرینات با هدف بلندتر شدن فک بالا انجام می شود تا چانه در سطح پیشانی قرار بگیرد.

5 تمرین برتر صورت برای مردان

چند سال پیش ، تمرینات صورت برای مردان چندان محبوب نبود. اما امروزه تمام دنیا درگیر این رژیم تمرین هستند.

روشهای مختلفی برای انجام تمرینات صورت برای مردان وجود دارد ، و در زیر 5 تمرین برتر صورت برای مردان برای داشتن فک قوی آمده است.

1. خم شدن فک بالا به سمت بالا

این یک تمرین آسان است که تقریباً بیش از چند دقیقه طول نمی کشد.

روی عضلات قسمت فوقانی صورت که شامل ماهیچه های فک پایین ، استخوان گیجگاهی و عضلات تحتانی صورت ، مانند آنهایی که در بینی و پیشانی یافت می شود ، عمل می کند.

با این حال ، هنگام تلاش برای فک بالا به بالا دهان خود را بسته نگه دارید. می توانید این کار را با قرار دادن زبان بر روی سقف دهان یا حتی استفاده از دندان ها انجام دهید.

2. تمرین برای بالا بردن ابرو روی صورت

یکی دیگر از ورزشهای صورت مناسب برای مردان شامل تمرینات صورت با بالا بردن ابرو است. شاید متوجه شده باشید که با افزایش سن ، ابروهای شما بطور طبیعی کمتر نازک می شوند.

دلیل آن این است که در حالی که پوست چرب از گردن و صورت برداشته می شود ، چین و چروک در این نواحی عمیق تر می شود.

با استفاده از پیشانی و فک به عنوان مقاومت ، می توانید ماهیچه های صورت خود را سفت کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید.

3. برای چین و چروک پیشانی ورزش کنید

شاید یکی از رایج ترین تمرینات صورت برای مردان شامل تمرینات چین و چروک پیشانی باشد.

با افزایش سن ، این ناحیه از صورت بیشتر از سایر نقاط چین و چروک ایجاد می کند. اگر می خواهید این ناحیه را سفت کنید ، این تمرین صورت به شما کمک زیادی می کند.

باید سر خود را به جلو خم کنید. در مرحله بعد ، شما باید عضلات صورت خود را بسیار محکم سفت کنید.

وقتی سر خود را به جلو خم می کنید ، هیچ حرکتی روی پیشانی خود نمی بینید. بنابراین ، نمی توانید احساس کنید که این کار را به درستی انجام داده اید.

از طرف دیگر ، وقتی عضلات صورت را شل کرده و تنش را رها می کنید ، متوجه می شوید که در پیشانی چین و چروک ایجاد شده است.

4. تمرین برای بلند کردن صورت

می توانید تمرینات صورت را با یک تمرین ساده لیفت صورت شروع کنید.

برای شروع ، ابتدا باید تمرینات کششی ملایمی انجام دهید که باعث شل شدن عضلات صورت شما می شود.

هنگامی که احساس کردید عضلات شما شل شده اند ، اکنون می توانید پوست را به آرامی سفت کرده و آن را از گردن دور کنید تا بر افزایش فعالیت عضلانی صورت تمرکز کنید.

5. تمرینات چشم

یکی دیگر از ورزشهای خوب صورت انجام تمرینات خاص چشم است.

اکثر زنان نقشی را که چشم ها در ظاهر کلی ما ایفا می کنند دست کم می گیرند و در نتیجه به ماهیچه های صورت خود توجه کمتری می کنند که به آنها کمک می کند جوانتر و جذاب تر به نظر برسند.

برای بهبود ظاهر چشم ها ، باید سعی کنید ماهیچه های صورت را کشیده و منقبض کنید ، در حالی که چشمان خود را بالا و پایین می برید.

این ورزش مخصوص صورت به این دلیل کار می کند که ماهیچه های شما را تقویت کرده و خاصیت ارتجاعی اطراف چشم را افزایش می دهد.

کدام ورزش برای صورت مناسب است؟

آیا بسیاری از مردان تعجب می کنند که کدام ورزش برای صورت آنها مناسب است؟

حتی اگر ورزشکار هستید یا فقط پسری هستید که هر از گاهی ورزش می کنید ، ممکن است تعجب کنید که چند مورد از این تمرینات برای مشاهده چشمگیرترین نتایج لازم است.

ممکن است لازم باشد برنامه ای را با هم تهیه کنید تا مطمئن شوید هر کاری ممکن است برای بهبود ظاهر و ظاهر صورت خود انجام دهید.

یکی از تمریناتی که هنگام خواب بسیار مناسب است ، کشش گربه ها نامیده می شود که بر عضلات صورت شما تأثیر می گذارد. بسیاری از مردم معتقدند که کشیدن صورت بی فایده است ، اما من اینجا هستم تا ثابت کنم که این نمی تواند بیشتر از حقیقت باشد.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ؛

  • یک صندلی راحت پیدا کنید که بتوانید آن را تنظیم کنید.
  • در مرحله بعد ، به پشت دراز بکشید و چانه خود را تا جایی که می تواند بالا بکشید.
  • اکنون ، سر خود را به عقب حرکت دهید تا چشمان شما با سطح سر شما هم تراز شود. در نهایت ، تمرین را با دست دیگر تکرار کنید.

به یاد داشته باشید که انجام همه این تمرینات چند بار در روز مهم است ، زیرا اگر به طور مرتب از آنها استفاده نکنید ، هرگز نتیجه ای را مشاهده نخواهید کرد.

چگونه می توان خط فک را به طور طبیعی سفت کرد؟

اگر شما فردی هستید که فک شل یا افتاده دارید ، می خواهید بدانید چگونه می توانید این مشکل را حل کنید. راه های زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد ، یکی از بهترین روش هایی که اخیراً توسعه یافته است ، تمرینات صورت برای مردان شناخته شده است.

در حال حاضر بسیاری از مردان از این روش برای حفظ خط فک و اطمینان خاطر به آنها استفاده می کنند. این تکنیک در چندین سطح کار می کند. اولین مورد این است که به بدن شما می آموزد که هنگام جویدن غذا شروع به حرکت زبان به جلو کند.

این به تقویت عضلات پشت گلو کمک می کند و آنها را انعطاف پذیرتر می کند. در نتیجه ، هنگام صحبت کردن ، نفس کشیدن برای شما بسیار راحت تر خواهد بود ، کاری که همه می خواهند انجام دهند.

هنگامی که فک سفت می شود ، چهره ای ورزشکار به شما می بخشد. این به این دلیل است که وقتی از ماهیچه ها زیاد استفاده نمی کنید ، لاغرتر به نظر می رسید. تمرینات صورت برای مردان چیزی است که باید آن را امتحان کنید ، در غیر این صورت هرگز به ظاهر مورد نظر خود نخواهید رسید.

آیا جویدن آدامس به خط فک کمک می کند؟

بسیاری از ما به دلایل مختلف آدامس می جویم ، مانند تنبلی بیش از حد برای مراجعه به دندانپزشکی یا عصبی بودن تنفس. اما آیا می دانیم آیا جویدن آدامس می تواند از سفت شدن فک ها یا هرگونه مشکل دیگر صورت جلوگیری کند؟

مطالعات به طور مستقیم م theثر بودن آدامس در کمک به فک را اثبات نکرده است ، اما می تواند در زمینه های دیگر کمک کند. مطالعات انجام شده بر روی افراد مبتلا به فک شدید ، بهبود قابل توجهی را پس از تنها چهار هفته نشان داد. به همین دلیل است که اکثر دندانپزشکان بیماران خود را در هنگام معاینه تشویق به جویدن آدامس می کنند.

مانند بسیاری از موارد ، مزایا و معایبی نیز وجود دارد. اگر می خواهید تمام مشکلات مربوط به پیری صورت ، مانند افتادگی ، چین و چروک ، افتادگی پوست یا نفخ را کاهش دهید ، باید به جای بدنبال آدامس جویدن ، تمرینات منظم صورت را برای مردان انجام دهید.

مانند هر نوع ورزش دیگری ، قبل از شروع باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. باید بپرسید چه نوع تمریناتی برای شما مناسب است.

چگونه می توانم ریش خود را در 5 روز از دست بدهم؟

یک چانه دوتایی می تواند باعث شود به نظر برسد چیزی در چانه شما گیر کرده است یا دارای ویژگی عجیب و غریب صورت است. اگر نمی توانید زمین مناسب را بدست آورید ، نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک فرد خوب سرمایه گذاری کنید.

خبر خوب این است که تقریباً آنقدرها هم که مردم فکر می کنند دشوار نیست. نیازی به مراجعه و مراجعه به متخصص نیست. تنها چیزی که نیاز دارید اطلاعات مناسب است. بنابراین چگونه می توانم چانه مضاعف خود را در 5 روز از دست بدهم؟

خوب ، شما باید عضلات چانه خود را شروع کنید. بسیاری از تمرینات به شما کمک می کند تا این ماهیچه ها را بسازید و در از دست دادن چانه ناخواسته بسیار مثر هستند.

یکی دیگر از عوامل این است که شما باید تا حد امکان چربی خود را از چانه از بین ببرید. اگر چربی اضافی در هر قسمت دیگر بدن دارید ، چانه را می پوشاند و از رسیدن به نتایج دلخواه جلوگیری می کند.

آخرین کاری که باید انجام دهید این است که تمام چربی های یک ناحیه را از بین ببرید تا دوباره آن را ببینید. بنابراین مطمئن شوید که به خوبی به آنچه می خورید نگاه کنید. حتما غذاهایی بخورید که به کاهش وزن کمک می کند.

آخرین افکار من

به طور کلی ، تمرینات صورت بیشتر بر روی شل شدن ماهیچه ها و از بین بردن خطوط صورت تمرکز می کنند تا خود چین و چروک ها.

با این حال ، قبل از شروع به انجام این تمرینات صورت ، بسیار مراقب باشید. کرم ها و سرم های بسیار خوبی در بازار موجود است که می تواند چین و چروک ها را به طور موثری درمان کند.

قبل از رفتن به سراغ کرم ها ، مطمئن شوید که در مورد مواد موجود در کرم تحقیق کرده و مناسب ترین نوع پوست خود را انتخاب کرده اید. خوبی سرم ها این است که برخلاف تمرینات صورت برای مردان ، هیچ خطری برای سلامت پوست شما ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید