4 راه برای حفظ انرژی در تمام طول روز بدون کافئین


“بیدار شوید و قهوه را بو کنید” یک دلیل است. اگر تنها چیزی که شما را وادار می کند از رختخواب بیرون بیایید وعده یک فنجان قوی است ، شما تنها نیستید. با این حال ، برای اکثر مردم ، این بیش از یک بار ریختن است. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند بلافاصله بعد از ظهر جرعه جرعه می نوشند-اما اتکا به کافئین برای دریافت انرژی تمام روز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در حالی که ما نمی گوییم شما باید قهوه را برای همیشه قطع کنید ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بدون ریختن یک فنجان دیگر ، یک پیک من تهیه کنید. بنابراین ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم یک سبک زندگی متعادل را در پیش بگیرید و به شما آموزش دهیم که چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید!

علل کم بودن انرژی

ما متوجه می شویم – اگر مخزن گاز شما به اندازه کافی پر نشده باشد ، قطع مصرف کافئین آسان تر از انجام آن است. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید ، فاقد آن فلفل هستید ، یا فقط می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه خود بخوابید ، یک فنجان کافئین اضافی ممکن است تنها نجات شما باشد. با این حال ، اگر به علت اصلی این که چرا همیشه خسته هستید برسید ، چه می کنید؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. معمولاً ، این کمبود خواب است. بر اساس مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر خواب توصیه شده در روز ندارند. گذشته از شبهای بی خوابی ، عوامل دیگری نیز می توانند انرژی شما را کاهش دهند. ملاحظات مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه ناسالم) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و اختلالات خود ایمنی) وجود دارد.

بنابراین قبل از اینکه به فنجان قهوه اضافی دست پیدا کنید ، اینها هستند اگر همیشه خسته هستید 10 کاری که باید انجام دهید

چرا کافئین همیشه جواب نمی دهد

بر اساس اداره غذا و داروی آمریکابه طور کلی مصرف 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم تقریباً در چهار یا پنج فنجان قهوه وجود دارد. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا یافت می شود. بنابراین ، باید منابع دیگر را نیز حساب کنید!

گفته می شود ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ باشید ، می دانید محدودیت شما بر اساس احساس کافئین در شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبانیت ، اضطراب ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. همچنین اگر در طول روز کافئین زیادی مصرف کنید ، ممکن است در خواب شبانه مشکل داشته باشید و این اختلال خواب می تواند روز بعد شما را خسته تر کند و یک چرخه معیوب را ایجاد کند. همانطور که می بینید ، یادگیری نحوه حفظ انرژی بدون کافئین کلیدی است!

چگونه در طول روز بدون کافئین انرژی داشته باشیم

بیشتر بخورید H20

قهوه و نوشیدنی های انرژی زا از نظر مایعات مایع هستند ، اما جایگزینی برای مصرف آب نیستند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! بنابراین اگر می دانید که در طول روز به اندازه کافی آب بدن خود را تامین نمی کنید ، افزایش میزان نوشیدن آب جواب می دهد.

این یک تغییر ساده بوده است نشان داده شده برای کاهش خستگی ، خواب آلودگی و مشکلات شناختی مانند گیجی ، بنابراین اگر می خواهید هوشیار و پرانرژی باشید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف خود برای شما دشوار است ، ممکن است نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی شما به شما در رسیدن به هدف کمک کند. و این هک هیدراتاسیون ساده به شما کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کرده و پایدارتر زندگی کنید.

غذاهای هیدراته بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ، دارای مزایای جدی هستند: آنها پر از آب هستند! بنابراین در حالی که از مواد مغذی مفید استفاده می کنید ، نیازهای هیدراتاسیون خود را نیز برآورده می کنید. در حقیقت ، 20 درصد از شما مایعات مورد نیاز روزانه می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید. فلفل) تا زمانی که می توانید به وعده های غذایی و میان وعده های خود بپردازید. جایزه؟ بسته بندی رژیم غذایی با محصولات با احساس استرس کمتری همراه است – یکی از این موارد باعث می شود از انرژی کم!

حرکت کنید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در مطالعه ای در PeerJ، ورزش با کیفیت بهتر خواب همراه بود – به ویژه در افرادی که با بی خوابی سر و کار دارند. ورزش یک پادزهر عالی برای استرس است و طبق تحقیقات ممکن است احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. بعلاوه ، می تواند به شما کمک کند تا از لحاظ جسمانی خسته شوید تا در زمان آمادگی برای خواب آماده باشید.

مرتبط: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج را بیرون ببرید

کاهش انرژی در محل کار؟ برای بیرون کشیدن هوای تازه به بیرون بروید. بودن در طبیعت ، به ویژه در حضور نور طبیعی خورشید ، با سلامت روانی بهتر همراه است ، زیرا یک تقویت کننده انرژی طبیعی است. مطابق با پژوهش، این می تواند ذهن شما را برای مقابله با خستگی شناختی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره ای را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

کافئین را برای وزوز کاملاً طبیعی کنار بگذارید

معمولاً “درمان” انرژی کم با کافئین معمول است ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد که می توانید میزان قدرت خود را افزایش دهید! برای کمک به افزایش ذخایر انرژی طبیعی خود ، حتماً آب بدن خود را حفظ کنید ، رژیم غذایی سالمی داشته باشید ، ورزش کنید و در طبیعت وقت بگذرانید.

حالا که می دانید چگونه بدون کافئین پر انرژی باشید ، وقتی احساس خستگی می کنید ، از این تقویت کننده های طبیعی استفاده کنید!

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات و مدیتیشن های نامحدود رایگان دسترسی پیدا کنید ، که همه آنها برای زمانی که بدنبال افزایش انرژی طبیعی هستید بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید