3 راه برای کاهش اضطراب جنسی – MyWellbeing



شاید مدتی است که از دیگران فاصله گرفته اید. شاید رابطه شما از قفل جان سالم به در نبرد و شما آماده چیز جدیدی هستید. یا شاید شما مدتی است که در فضای سر مناسب برای صمیمی بودن قرار نگرفته اید. به هر دلیلی که باشد ، ممکن است یک دقیقه گرم باشد پس از آنکه شخصی شما را برهنه دید.

وقتی در بوفه حاضر می شویم و گرفتار همه چیزهایی می شویم عصبی هستیم کاملا منطقی است. اینجا اند سه راه برای کاهش اضطراب جنسی و در بازگشت به کیف اطمینان بیشتری داشته باشید.

این واقعیت را تأیید کنید که هرگونه اضطراب جنسی یا عصبی بودن ناشی از برهنگی کاملاً طبیعی است

جمع آوری احساس گناه و شرمندگی ، به ویژه هنگامی که به بدن ما مربوط می شود ، علاوه بر اضطراب از قبل موجود می تواند یک بار سنگین باشد ، بنابراین ما می خواهیم گفتگوی خودمان را درباره خودمان و تأثیر آن بر ما بررسی کنیم.

صحبت کردن در مورد خود است جریان بی پایان افکار ناگفته در سر شما می چرخد. این افکار خودکار می توانند مثبت یا منفی باشند. برخی از صحبت های خود شما از منطق و عقل ناشی می شود. مکالمات دیگر درباره خود می تواند ناشی از تصورات غلطی باشد که در مورد کمبود اطلاعات ایجاد می کنید. استفاده از گفتگوی مثبت هنگام صحبت کردن در مورد خود نه تنها در مورد بدن خود بلکه در مورد احساسات شما نیز بخش مهمی در کاهش اضطراب است.

با یک مکالمه مثبت درباره خودتان دست و پنجه نرم می کنید؟ تصور کنید که بتوانید با یک دوست یا عزیزی صحبت کنید که همان فشار گناه ، شرم و اضطراب را احساس می کند. به آنها چه می گویید؟ بنابراین ، شش ، دوازده ، هجده یا میلیون ماه از خوابیدن شما با شخصی می گذرد؟ مطمئناً احساس می کنید از تمرین خارج شده اید! درست مثل هر چیز دیگری است. وقتی به مسیر اصلی خود بازگردید ، سطح اضطراب شما کاهش می یابد. این کاملا طبیعی است.

ما این واقعیت را که ممکن است احساس ناراحتی کنیم ، انکار نمی کنیم. البته ما ناراحت هستیم! ما فقط احساسات خود را تصدیق می کنیم و با خود با مهربانی و درک رفتار می کنیم. ما نمی خواهیم احساسات منفی تا آنجا که بر آنها غرق شده ایم بر احساسات منفی ما غلبه کنند.

به این فکر کنید که چگونه می توانید تجربیات ناخوشایند را با چیزهایی که به شما اعتماد به نفس ، اعتماد به نفس ، هیجان و عشق می بخشد ، کاهش دهید.

اگر می خواهید هدفی را مشخص کنید ، و اگرچه می دانید که در آینده برای شما رضایت و شادی به ارمغان می آورد ، برای مدتی احساس ناراحتی در شما ایجاد می کند ، به کاری فکر کنید که می توانید برای ایجاد یک بالش در اطراف آن فعالیت کمک کنید. شما در حال حاضر در اعتماد به نفس خود هستید

بنابراین ، اگر به جلسه ای می روید و از اینکه بدانید در نهایت مشغول کار خواهید شد ، کمی استرس دارید ، چه کاری می توانید انجام دهید تا کمی شادی و آرامش حاصل شود؟

می توانید مواردی مانند:

  • میم ها یا ویدئوهای خنده دار را در تلفن خود ذخیره کنید تا بتوانید قبل از اینکه در یک پخش کننده به تمسخر بپردازید ، عکس بگیرید

  • به عنوان پیوست پیغام های خود را به دوستان خود ارسال کنید تا آنها بتوانند با شما چت کنند

  • سرگرمی یا فعالیت در اوایل روز (حتی در خود جلسه) که به شما اعتماد به نفس می دهد و اندورفین را افزایش می دهد

  • با یک درمانگر همکاری کنید که می تواند به شما در ایجاد برنامه ای برای چگونگی ادغام فعالیت جنسی و صمیمیت در زندگی کمک کند.

حتی می توانید با یک درمانگر جنسی همکاری کنید. از طریق رابطه جنسی ، می توانید نگرانی های مربوط به عملکرد جنسی ، احساسات جنسی و صمیمیت را برطرف کنید. صحبت در مورد رابطه جنسی و صمیمیت ممکن است در ابتدا شما را ناراحت یا حتی بیشتر مضطرب کند ، اما درمانگران جنسی برای آرامش آموزش دیده اند و در شناسایی و تحقیق درباره نگرانی های جنسی مهارت دارند.

با گام های کوچک و کاربردی که به شما کمک می کند تا از اضطراب جنسی دور شده و به هدف خود برای داشتن یک زندگی جنسی شاد بپردازید ، زمان لازم را صرف کنید.

به یاد داشته باشید که هیچ کس هرگز نباید شما را مجبور کند که سریعتر از آنچه آماده هستید حرکت کنید. شما فقط بر روی چارچوب زمانی و بازه زمانی خود کار می کنید ، مهم نیست چقدر سریع و آرام باشید. شما نمی خواهید تحت فشار قرار بگیرید تا اینجا شما از مرزهای خود عبور کرده اید اینکه احساس می کنید بی روح هستید یا دیگر نمی توانید جلو بروید.

اما اگر آمادگی دارید ، دراز مدت به این فکر کنید که دوست دارید کجا باشید و دوست دارید در چند ماه چه احساسی داشته باشید و آن را به مراحل مدیریتی تقسیم کنید که شما را به چالش می کشد تا در یک وضعیت سالم از منطقه راحتی خود خارج شوید. و روش پشتیبانی

می توانید با رفتن به جلسات ، صمیمی بودن با روشهای کم خطرتر ، حرکت با سرعتی که مناسب شماست ، صرف زمان برای پردازش آنچه اتفاق افتاده و احساسی که دارید ، و کار در سطح صمیمیت و سرعتی که برای آنها هیجان انگیز و رضایت بخش است. شما. اگر کمک می کند ، می توانید یک دفتر خاطرات از تجربیات خود را منتشر کنید یا به سادگی وقت بگذارید و به این فکر کنید که از کجا شروع کرده اید و چگونه پیشرفت می کنید ، تا با گذراندن این روند اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید.

ارزش این را دارد که بررسی کنید که چقدر ایده های شما در مورد اینکه چگونه باید به نظر برسید یا باید چه کار کنید ، برخلاف خودتان از منابع خارجی ناشی می شود.

ما اغلب قضاوت ها ، نظرات ، ارزش ها و ایده آل ها را از منابع خارجی مانند شرکای عاشقانه ، دوستان و همسالان ، رسانه های اجتماعی ، تلویزیون و فیلم ها و موارد دیگر درونی می کنیم. هنگامی که بر اضطراب جنسی خود کار می کنید ، سعی کنید تا آنجا که می توانید بر بینش داخلی خود نسبت به خود تمرکز کنید.

مجموعه ای از ارزشها ، خواسته ها و نیازهای خود و ایده های سلامتی و زیبایی خود را در رابطه با ایده هایی که دیگران به شما اختصاص داده اند ، کاوش و مرکزیت دهید. می توانید یک تابلوی بینایی ، طرح یا مانترا برای خود ایجاد کنید تا بینایی خود را متمرکز کرده و اولویت تأثیرگذاری بر دیگران را که ممکن است تلاش کنند وارد شوند ، حذف کنید.

ما می خواهیم برای شما زندگی کنیم و یک جهان و روال معمول ایجاد کنیم که شما را پر کرده و طنین انداز شود و ریشه در ارزشها و اهداف شما دارد – و این شامل برخورد با اضطراب جنسی و زندگی صمیمی مناسب شما می شود.



دیدگاهتان را بنویسید