11 راهنمای معمول صبحگاهی پر انرژی برای کمک به سلامت روان • کاپیتان سلامتی


صبحانه صبحگاهی

عکس توسط Lolostock از Shaterstock

آنها می گویند نحوه شروع صبح کل روز را حکم می کند. اگر همه چیز در صبح زود خوب پیش برود ، بعید است که در طول روز بهبود یابد.

بنابراین اگر به نحوه شروع صبح خود توجه ویژه ای داشته باشیم چه؟ داشتن یک روال صبحگاهی ، در جایی که ما رفتارهای سالم انجام می دهیم ، می تواند نه تنها به یک صبح آرام تر ، بلکه منجر به بهبود سلامت روانی شود.

بسته به اینکه چقدر وقت صبح دارید ، ما چند روال صبح را برای امتحان کردن آماده کرده ایم. آنها می توانند به شما کمک کنند نه تنها شاداب و پرانرژی شروع کنید ، بلکه این حس خوب را در طول روز حفظ کنید.

  • آماده شدن – شاید شما خوابگرد هستید ، بنابراین صبح های شما همیشه عجله دارند. برای سهولت زندگی ، همه چیز را از شب قبل آماده کنید: غذا ، لباس ، حتی قهوه.
  • بگذارید نور وارد شود – بیدار شدن در معرض نور شدید باعث افزایش حس هوشیاری می شود. سعی کنید در 5 تا 10 دقیقه اول بعد از بیدار شدن از صبح نور خورشید را بپذیرید.
  • همیشه تخت خود را مرتب کنید – تعمیر تخت در صبح بسیار دست کم گرفته می شود. تحقیقات نشان می دهد که عادت خوابیدن روی تخت خواب بر روی خواب ما تأثیر مثبت دارد و به ما روحیه شادتری می بخشد.
  • هیدراته – مطالعه ای که توسط Nutrition Reviews منتشر شده است ادعا می کند که کم آبی بدن می تواند بر عملکرد شناختی ما تأثیر منفی بگذارد. برای جلوگیری از خستگی و سایر علائم بدخلقی ، مانند تحریک پذیری و گیجی ، اولین چیزی را در صبح بخورید.
  • مراقب خودت باش – اگر می توان توصیه کرد که برای بهبود سلامت روانی فرد باید کاری انجام داد ، خوردن چیزی در صبح است.
  • چند افکار قدردانی را بنویسید – این ممکن است گزیده ای از یک داستان هشدار دهنده به نظر برسد ، اما در واقع مفید است. این می تواند شادی و روابط را بهبود بخشد و حس خوشبختی را بهبود بخشد. به طور کلی ، ما همیشه باید وقت بگذاریم و به خود یادآوری کنیم که از چه چیزی سپاسگزاریم.
  • انگیزه بگیرید – اگر انگیزه ندارید ، این اراده شماست که از تخت بلند شوید. جرقه ای از شادی و انگیزه را به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید تا بتوانید به راحتی از تخت بیرون بیایید.
  • اجتناب از فناوری – اگرچه این ممکن است برای تأکید کافی نباشد: استفاده از تلفن های هوشمند می تواند منجر به رفتار اجباری شود که به جای افزایش آن ، سلامت روانی شما را از بین می برد.
  • سعی کنید مدیتیشن کنید – اگر از خواب بیدار می شوید و روز بسیار شلوغی دارید ، ممکن است به مدیتیشن نیاز داشته باشید. شما فقط باید 5 تا 15 دقیقه از وقت خود را برای نشستن ، نفس کشیدن و تصور کنید که روز شما چگونه خواهد گذشت. آن نگرش مثبت را حفظ کنید!
  • یک لیست برای آن روز تهیه کنید – مدیتیشن ممکن است پاسخ درستی برای شما نباشد ، اما لیست آن روز می تواند. 5 دقیقه از صبح خود را دزدیده تا بنشینید و به وظایف خود فکر کنید ، و سعی کنید آنها را سازماندهی کنید ، و شاید حتی یک برنامه زمان بندی کنید تا همه چیز بدون مشکل پیش برود.
  • برخی از فعالیت های بدنی را امتحان کنید – ورزش می تواند بیشترین تأثیر مثبت را بر روحیه ما داشته باشد و علائم افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. اگر وقت کافی برای دویدن صبحگاهی ندارید ، حرکات کششی و پرش را انجام دهید تا جریان خون شما جریان یابد.

برای سهولت کار ، در اینجا کتابی در مورد کارهای روزمره صبح است که واقعاً می تواند به شما کمک کند: جادوی صبحگاهی: چگونه بهتر بخوابیم ، از خواب بیدار شویم و یک برنامه صبحگاهی فوق العاده ایجاد کنیم

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین توصیه می کنیم: 10 فرد مشهور که با مشکلات بهداشت روانی دست و پنجه نرم می کنند



دیدگاهتان را بنویسید