10 نکته ساده برای کاهش سریع وزن »شیوه زندگی سالم


اشتراک گذاری یک نگرانی است!

آیا می دانید نکات ساده ای برای کاهش سریع وزن وجود دارد؟ حفظ نگرش مثبت هنگام تلاش برای کاهش وزن بسیار مهم است. کاهش وزن با دریافت کالری ، رژیم غذایی و ورزش انجام می شود.

برای رسیدن به هدف خود باید ترکیب مناسب این سه مورد را پیدا کنید. برای یادگیری چند نکته برای کاهش سریع وزن ، ادامه مطلب را بخوانید.

نکاتی برای کاهش سریع وزن

اگر برای یافتن یک برنامه مدیریت طولانی مدت وزن به کمک نیاز دارید ، در مورد شروع برنامه کاهش وزن که شامل برنامه های غذایی و ورزش منظم است ، با پزشک خود مشورت کنید.

1. استرس را مدیریت کنید

وقتی صحبت از حفظ استرس می شود ، مشکلی نیست ، به شرطی که مضر و ناسالم نباشد.

استرس مهمترین عامل در افزایش چربی است ، بنابراین ترکیب یک برنامه کاهش وزن طولانی مدت با یک استراتژی مدیریت استرس سالم ضروری است.

برای مقابله با استرس ، باید از شرایط استرس زا خارج شوید. در صورت امکان ، باید سعی کنید از رفتن به دفتر بعد از کلاس یا زمان های عجیب و غریب خودداری کنید.

همچنین از مهمانی هایی که نوشیدنی و غذا زیاد است خودداری کنید. سرگرمی واقعی چیزی است که همه برای تماشای فیلم یا تفریح ​​دور هم جمع می شوند.

اگر از این تمرینات ساده استفاده کنید ، تغییرات قابل توجهی در بدن خود مشاهده خواهید کرد. مدیریت استرس به کاهش سریع وزن شما کمک می کند و این امر باعث می شود که برنامه کاهش وزن را برای شما آسان تر کند.

به یاد داشته باشید که اگر بتوانید استرس را کنترل کنید ، می توانید هر کاری را انجام دهید. من می توانم تضمین کنم که اگر با استرس مقابله کنید ، می توانید خیلی سریع وزن خود را کاهش دهید.

2. به طور منظم ورزش کنید

ورزش و تغذیه مناسب برای سلامتی شما عالی است و راههای اثبات شده ای برای کاهش وزن است.

اگر می خواهید نحوه کاهش سریع وزن را بدانید ، باید یک برنامه ورزشی متناسب با سبک زندگی و زمان خود پیدا کنید.

فعال ماندن برای دفع چربی اضافی از بدن بسیار مهم است.

شما می توانید دویدن ، دوچرخه سواری ، شنا و بسیاری از تمرینات دیگر را انجام دهید ، اما باید به خاطر داشته باشید که هر یک از این موارد تنها زمانی به شما کمک می کند که وزن خود را به مدت طولانی حفظ کنید.

3. استراحت مناسب داشته باشید

یکی دیگر از نکات مهم کاهش وزن استراحت زیاد است. برای سوزاندن کالری و کاهش وزن ، باید زیاد بخوابید.

این نه تنها به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید ، بلکه می تواند به شما در سوزاندن کالری بیشتر در طول روز نیز کمک کند. اگر می خواهید سریعتر وزن کم کنید ، باید با رژیم غذایی و برنامه ورزشی خود هماهنگ باشید. اگر با هم سازگار نیستید ، ممکن است در نهایت پرخوری کنید ، که بر وزن شما تأثیر می گذارد.

همچنین ، مصرف بیش از حد کالری می تواند متابولیسم شما را کند کرده و شما نمی توانید آن را سریع بسوزانید. مصرف بیشتر پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده به عنوان بخشی از رژیم غذایی به شما کمک می کند تا سطح انرژی خود را افزایش دهید و بنابراین سریعتر وزن خود را کاهش دهید.

بهتر است تمرینات قلبی عروقی مانند دویدن ، دویدن یا دوچرخه سواری را انجام دهید. این تمرینات باعث تقویت عضلات قلب شما می شود و هنگام ورزش می توانید تنفس انعطاف پذیر داشته باشید.

علاوه بر این ، هنگام دویدن یا دوچرخه سواری ، بیشتر عرق می کنید. تعریق یک فرآیند ضروری در بدن ما است و به دفع سموم و مواد زائد کمک می کند.

4. از پرخوری خودداری کنید

خوردن چند وعده غذایی کوچک در روز می تواند در کنترل اشتهای شما بسیار مثر باشد. بسیاری از افرادی که رژیم دارند در طول روز وعده های غذایی کافی نمی خورند ، که منجر به پرخوری بعد از ظهر و هنگام خواب می شود.

وقتی در طول روز وعده های غذایی بیشتری می خورید ، متابولیسم بدن شما افزایش می یابد و باعث می شود در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

خوردن وعده های غذایی کوچک بین دوره های غذا به شما کمک می کند متابولیسم خود را کنترل کنید.

5. میوه و سبزیجات زیاد بخورید

همچنین اجتناب از افزودن شکر ، آرد سفید و محصولات لبنی به رژیم غذایی شما ضروری است. ثابت شده است که این مواد باعث افزایش کالری دریافتی می شوند که می تواند منجر به افزایش وزن شود.

در عوض ، بر خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات ، غلات کامل و پروتئین بدون چربی تمرکز کنید تا بدن شما سالم بماند و به کاهش وزن کمک کند.

6. خواب با کیفیت داشته باشید

علاوه بر تغذیه سالم ، شما باید یک خواب راحت داشته باشید. خواب با کیفیت به شما کمک می کند احساس هوشیاری و هوشیاری بیشتری داشته باشید و متابولیسم بدن شما را کند می کند.

اگر به اندازه کافی نمی خوابید ، می توانید بیش از حد غذا بخورید و قسمت های بیشتری از غذاهای ناخواسته بخورید تا کمبود خواب را جبران کنید.

اگر احساس می کنید که برای جبران کم خوابی ، بیش از حد غذا می خورید و مقدار زیادی غذای ناخواسته می خورید ، باید روی بهبود کیفیت خواب کار کنید.

7. صبحانه را حذف نکنید

یکی از کارهایی که بسیاری از رژیم گیرندگان برای کاهش وزن انجام می دهند حذف صبحانه است. در حالی که حذف صبحانه ایده خوبی به نظر می رسد ، نادیده گرفتن آن می تواند منجر به افزایش وزن شود.

اکثر متخصصان تغذیه معتقدند خوردن یک وعده غذایی بزرگتر درست قبل از خواب به کاهش وزن آنها کمک می کند. درست نیست. به جای خوردن صبحانه زیاد ، چند وعده غذایی کوچک در طول روز بخورید.

این امر باعث می شود که در طول روز گرسنه نباشید و کاهش وزن شما را برای شما آسان می کند.

یک مطالعه نشان داد افرادی که کالری کمتری در روز مصرف می کنند ، سطح انرژی کمتری دارند. افرادی که مقدار قابل توجهی کالری در روز مصرف می کنند ، افزایش سطح انرژی خود را نشان داده اند.

8. از چربی های ناسالم خودداری کنید

کاهش مصرف نوشابه و غذاهای چرب علاوه بر صرف صبحانه و خوردن وعده های غذایی کوچک در طول روز نیز می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

در یک مطالعه ، افرادی که مصرف نوشابه و غذاهای چرب را کاهش داده بودند ، کل چربی بدن خود را 4 درصد کاهش دادند.

این تغییرات ممکن است به اندازه کاهش 10 پوند یا بیشتر در یک شب شدید نباشند ، اما اگر در عرض چند هفته ایجاد شوند ، می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

9. مقدار زیادی آب بنوشید

در دنیایی که به نظر می رسد مردم همه جا هستند ، ممکن است فکر کنید که تصور این که آب یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن است ، برای آنها غیرممکن است.

حتی ممکن است فکر کنید که دوستان شما ارزش رژیم سالم و ورزش را درک نمی کنند. خوب ، باور کنید یا نه ، شما تنها نیستید. اکثر مردم به آب شک دارند و می پرسند آیا نوشیدن آن برای کاهش وزن مفید است یا خیر.

حقیقت این است که نوشیدن آب فواید زیادی دارد و یکی از آنها کمک به کاهش سریع وزن است.

سالهاست که از آب به عنوان راهی برای سم زدایی بدن استفاده می شود. همچنین به عنوان راهی برای افزایش متابولیسم و ​​افزایش سطح انرژی در بدن استفاده می شود.

آب نقش مهمی در هضم و متابولیسم دارد و مقدار آبی که روزانه می نوشید می تواند بر سلامت شما تأثیر بسزایی بگذارد.

هرچه آب بیشتری بنوشید ، مواد غذایی و مواد مغذی جذب شده توسط بدن شما از روده ها موثرتر است. این یکی از راه های کاهش سریع وزن است و از همه مهمتر این کار بی خطر است.

10. از نوشیدن الکل خودداری کنید

اکثر مردم تصور می کنند که نوشیدن زیاد باعث کاهش سریع وزن آنها می شود زیرا باعث می شود احساس سیری کنند و احتمال خوردن یک وعده غذایی زیاد کمتر است.

با این حال، این درست نیست. نوشیدن الکل بیشتر باعث می شود بیشتر غذا بخورید که یکی از راه های حفظ وزن است. بنابراین ، اگر می خواهید سریع وزن خود را کاهش دهید ، باید از رژیم غذایی سالم و ورزش پیروی کنید تا حداکثر نتیجه را بگیرید.

بنابراین ، همانطور که می بینید ، پاسخ روشنی برای این س “ال وجود دارد که “چرا برای کاهش سریع وزن بهتر است از نوشیدن الکل خودداری کنید. اول از همه ، این به شما کمک می کند سریعتر وزن خود را بدون خطر مشکلات یا عوارض اضافی کاهش دهید.

دوم ، به شما این امکان را می دهد که بدون مصرف مکمل یا ورزش به اهداف کاهش وزن خود برسید.

در نهایت ، با اجتناب از الکل ، احساس شادی ، سلامت و راحتی بیشتری خواهید داشت.

با در نظر گرفتن همه این موارد ، واضح است که هیچ دلیلی برای عدم مصرف الکل برای کاهش وزن وجود ندارد.

آخرین افکار من

اولین چیزی که باید در هنگام کاهش وزن یاد می گرفتم این بود که برای تغییر شیوه زندگی خود باید بخواهید تغییر دهید. هنگامی که اعتقاد دارید که می توانید وزن خود را کاهش دهید ، تغییر در زندگی برای شما آسان تر می شود ، به ویژه در مورد غذا خوردن.

اگر آمادگی تغییر عادات غذایی خود را ندارید ، زمان آن فرا رسیده است. بهترین راه برای شروع ، تهیه لیستی از چیزهایی است که دوست دارید بخورید و به آنها پایبند باشید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید سریعتر وزن کم کنید ، باید همه غذاهایی را که دوست دارید هر روز بخورید بنویسید. حالا تصمیم بگیرید که آیا می توانید شکلات ، بستنی و سایر غذاهای مورد علاقه خود را کنار بگذارید. حالا عواقبی را که به خود اجازه می دهید تا یک روز دیگر به خوردن این غذا ادامه دهید ، بنویسید.

اطمینان حاصل کنید که به خودتان اجازه نمی دهید غذای ناخواسته بخورید. وقتی این را به خودتان بدهید ، فقط مانع پیشرفت شما می شود. اگر برای تغییر شیوه زندگی خود حیاتی هستید ، کمک به شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید