یک برنامه رادیکال برای احیای SoHo مبتلا به همه گیری: حذف ماشین ها


در حالی که بخش هایی از منهتن در ماه های اخیر علائم بهبود همه گیری را نشان داده اند ، هیچ بحثی وجود ندارد که خسارت اقتصادی پایداری بر شهر وارد شده است که سال ها طول می کشد تا برخی از محله ها بهبود یابند. مهمترین آنها SoHo است ، یکی از مناطق مرفه نشین شهر ، و یک منطقه تجاری است که در ماه های اول همه گیری تبدیل به یک شهر شبح شبح شد.

از دست دادن گردشگری بین المللی منجر به بسته شدن بیش از 40 فروشگاه – بیش از 30٪ از کل مشاغل در منطقه – و بیش از یک چهارم دفاتر در حال حاضر خالی است. همانطور که نیویورک تایمز به تازگی بیان کرده است ، “شاید هیچ منطقه تجاری در شهر آمریکا که بیشترین آسیب را از ویرانی مالی این بیماری همه گیر ندیده است ، بیشتر آسیب ندیده باشد.” اما برخی از گروه های محلی این را فرصتی منحصر به فرد برای تجسم مجدد محله می دانند تا هم شروع به بازیابی کنند و هم در سالهای آینده به آن رونق دهند – با در نظر گرفتن فضای بیشتری برای عابران پیاده برای مردم محلی و گردشگران.

طرح SoHo Broadway BID ، که بخشی از منطقه از جمله برادوی بین هوستون و کانال را در بر می گیرد ، یک طرح “Public Realm Vision” (همراه با Streetplans و Karp Strategies) را پیشنهاد کرده است که باعث کاهش ترافیک در محله و تبدیل آن منطقه می شود. برادوی به مسیر عابر پیاده ، اتوبوس و دوچرخه سواری ؛ افزایش فضای پیاده رو و امکانات رفاهی پیاده (از جمله صندلی) در امتداد برادوی و خیابان بروم. و ایجاد میدان های عمومی در امتداد خیابان پرینس و خیابان هوارد.

به گفته مارک دیکوس ، مدیر اجرایی SoHo BID ، از برادوی خواسته می شود ترافیک زیادی را انجام دهد – از تونل هلند ، وسایل نقلیه محلی ، تحویل ، اتوبوس و بقیه. بنابراین این طرح متمرکز بر منحرف کردن ترافیک غیر محلی در اطراف “فوق بلوک” است که SoHo ، NoLita و Little Italy را تشکیل می دهد.

دیکوس گفت: “خیابان هایی در اطراف آن بلوک فوق العاده وجود دارد که برای کنترل این ترافیک طراحی شده است ، اما محله های داخل بلوک فوق محله های محلی هستند.” “خیابان پرنس یک خیابان یک خط است. برادوی یک خیابان یک خط است. آنها برای جابجایی ترافیک منطقه ای که نیاز به بالا شهر ، مرکز شهر یا سراسر شهر دارد طراحی نشده اند. و با فیلتر کردن این ترافیک ، که ما فکر می کنیم یک رویکرد معتبر ، ما می توانیم برخی فضاهای عمومی واقعاً عالی را در همسایگی خود در امتداد برادوی ایجاد کنیم که به برخی از مسائل قدیمی در مورد ازدحام ترافیک ، ازدحام پیاده روها و عملیات تجاری بپردازد. “

تصویری از نحوه تغییر مسیر ترافیک در اطراف "بلوک فوق العاده"

تصویری از نحوه هدایت ترافیک در اطراف “سوپر بلوک”

فلش

تصویری از نحوه هدایت ترافیک در اطراف “سوپر بلوک”

SoHo BID

یکی از مدلهای برنامه آنها منطقه در برادوی نزدیک و بالای خیابان 23 در منهتن بود ، جایی که شهر ترافیک را منحرف کرده است: “اگر اکنون به خیابان 23 بروید ، در شمال و جنوب خیابان 23 ، برخی از عابرین پیاده واقعاً اتفاق افتاده است. که اساساً از طرح Open Streets استفاده می کنند و فضای میدان ایجاد می کنند. “

این طرح در حال حاضر با حمایت گیل بروئر رئیس منهتن بورو همراه است ، وی می گوید “این دقیقاً همان نوع طراحی های آینده نگرانه است که محله SoHo Broadway همیشه به آن احتیاج داشته است ، اما به ویژه هنگامی که ما بهبودی خود را از بیماری همه گیر آغاز می کنیم بسیار مهم است.”

دیجی ویلیامز ، مدیر توسعه کسب و کار Boxed ، خرده فروش آنلاین با دو دفتر در SoHo ، نیز فکر می کند که این طرح می تواند به تسریع احیای تجاری محله کمک کند: “ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد اینکه دفاتر ما باید در کجا رشد کنیم ، می کنیم – آیا این محله ای است که مردم می خواهند به آن بروند و فروشندگان و شرکای تجاری ما می خواهند به آنجا بروند؟ ” او گفت. “ما به همین دلیل در هشت سال گذشته در SoHo بوده ایم. برای من ، برنامه چشم انداز می گوید که این مکانی است که ما می توانیم در آن بمانیم ، جایی که مردم مفتخر هستند که به آن خانه می گویند ، جایی که مردم می توانند سخت کار کنند اما سپس بروند بیرون و از وقت خود در تعطیلات لذت ببرند. “

ارائه چشم انداز SoHo BID برای برادوی بین هوستون و کانال

ارائه چشم انداز SoHo BID برای برادوی بین هوستون و کانال

فلش

ارائه چشم انداز SoHo BID برای برادوی بین هوستون و کانال

SoHo BID

پیدایش این طرح با انتشار گزارش Envision SoHo/NoHo ، که تعدادی از مسائل مربوط به کیفیت زندگی را که باید مورد توجه قرار گیرند ، در سال 2019 آغاز کرد.

سپس در دوران همه گیری ، با بسته شدن فروشگاه ها و ماندن مردم در خانه ، “ما آن لحظه را به طور عمیق در مورد مسائلی که در گزارش Envision SoHo/NoHo مشخص شده بود ، فکر کردیم: کمبود فضای سبز ، عدم وجود فضای باز ،” گفت دیکوس. به این شهر با استفاده از فضای عمومی و پتانسیل دگرگون کننده آن لحظه ، واقعاً در حال ظهور بود ، به ویژه با ظهور خیابان های باز. “در اینجا یک فرصت بسیار منحصر به فرد وجود داشت که محله را برای رشد پایدار در آینده ، از طریق بهبود و فراتر از آن ، بر پایه محکمی قرار داد.”

این طرح علاوه بر پرداختن به مسائل مربوط به ترافیک و عابران پیاده ، فرصت های جدیدی را برای ایجاد امکانات رفاهی در محله ایجاد می کند که مکمل “تاریخ فرهنگی غنی آن ، به ویژه در هنرها” است. برای ایجاد هنر عمومی در محله. و من واقعاً از این بابت هیجان زده هستم. من فکر می کنم این کاری است که انجام آن دشوار است و این فرصتی عالی برای ادای احترام به تاریخ فرهنگی غنی SoHo ایجاد می کند. “

دیکوس خاطرنشان کرد که این برنامه مستقل از تلاش های شهر برای بازسازی SoHo و NoHo ، مناطقی که از اوایل دهه 1970 تحت تغییر مجدد قرار نگرفته اند ، تدوین شده است. دولت دو بلاسیو به دنبال افزودن هزاران آپارتمان جدید ، از جمله صدها واحد مسکونی مقرون به صرفه ، در منطقه ای است که عمدتا سفید است (طبق آمار سرشماری اخیر 80 درصد سفیدپوست است) و اجاره ها در آن 60 درصد بیشتر از متوسط ​​در سال است. منهتن

تصویری از خیابان بروم

تصویری از خیابان بروم

فلش

تصویری از خیابان بروم

SoHo BID

همانطور که انتظار می رفت ، طرح تغییر مکان باعث واکنش برخی از مردم محلی شد که می خواهند محله را همانطور که هست حفظ کنند و معلوم نیست که آیا این طرح ، که ماه ها توسط شهر مورد بررسی قرار گرفته است ، از حمایت کافی در شورای شهر برخوردار است یا خیر. اما در هر صورت ، دیکوس گفت که چشم انداز آنها برای SoHo ، که قبل از اعلام شهر برای تغییر شهر آغاز شده بود ، “در صورت تحقق این تغییرات” از آن تعریف می کند.

با این وجود ، از هیچ گونه مقاومت در برابر تغییر اجتناب نمی شود ، خواه ساکنان دیرینه در مقابل آسمان خراش ها مرده باشند یا رانندگانی که تمایلی به پارک کردن ندارند. این واقعیتی است که هر گروهی که سعی در تصور مجدد فضای عمومی داشته باشد با آن روبرو خواهد شد و منجر به نزاع در محله های سراسر شهر شده است ، خواه در مورد غذاخوری در فضای باز یا خیابانهای “آشفته” باز.

دیکوس گفت: “من فکر می کنم که تغییر همیشه دشوار است و دیدگاه های متنوعی در هر محله وجود دارد ، اما هدف این طرح این است که این محله برای همه بهتر شود ، از جمله کسانی که در آنجا زندگی می کنند ، در آنجا کار می کنند و بازدید می کنند.” “اگر امروز به SoHo می آیید ، این اغلب یک ترافیک مسدود در ترافیک است ، که هیچ ساعتی آن را دوست ندارد. ما از بوق زدن شکایت می کنیم ، از بیکاری شکایت می کنیم. بسیاری از شکایات وجود دارد ، درست است؟ برنامه ما به دنبال حل این مسائل است- ما فضای سبز را اضافه می کنیم ، هنر عمومی را اضافه می کنیم ، جریان عابر پیاده بهتری را ایجاد می کنیم. من امیدوار و خوشبین هستم که همه ذینفعان SoHo این طرح را بهتر از وضعیت فعلی دوست داشته باشند. “

ویلیامز ، که شرکتش Boxed دارای بیش از 100 کارمند در SoHo است ، گفت که برای آینده محله به عنوان منطقه تجاری و مسکونی ادامه رشد ضروری است: “من فکر می کنم هر زمان که چیز جدیدی پیشنهاد می کنید ، مردم کمی می ترسند.” گفت. “مردم از تغییر می ترسند ، اما اگر شما تغییر نکنید ، در نهایت عقب می افتید. نحوه خرید ، کار و زندگی مردم در حال پیشرفت است و خوشحالم که می بینم SoHo در این باره فکر می کند و تلاش می کند زیرا اگر این کار را نکنید ، برمی گردید و رها می شوید. “

در حال حاضر ، SoHo BID به دنبال دریافت بازخورد جامعه در مورد این طرح ، صحبت با شهردار بعدی و اعضای شورای شهر در مورد چگونگی پیشبرد آن ، و انجام مطالعات ترافیک و پارکینگ است. در همین حال ، یک پروژه آزمایشی موقت عمومی در خیابانهای پرینس در روزهای شنبه در ماه اکتبر با نام مستعار “شاهزاده کوچک پلازا” اجرا می شود. روزهای شنبه در خیابان پرینس ، بین برادوی و خیابان مرسر اجرا می شود و به روی تردد وسایل نقلیه بسته می شود.

شنبه گذشته عکسی از خیابان بروم دوباره تصور شد

شنبه شب خیابان بروم دوباره تصور شد

فلش

شنبه شب خیابان بروم دوباره تصور شد

براندون زواگرمن

دیدگاهتان را بنویسید