کدام وعده های غذایی هیکل را اجتناب کرده اند کم آبی نجات می دهند؟



در جریان تابستان را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزی کدام ممکن است از گرما جابجا شدن خصوصی می رسد، خطر گرمازدگی تهدیدی از حداکثر برای همه اشخاص حقیقی به طور قابل توجهی کسانی است کدام ممکن است مجبور به انصراف خانه هستند. در جدا خصوصی این جاری چگونه می توانیم راهی برای جلوگیری اجتناب کرده اند خطر گرمازدگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم آبی هیکل پیدا کنیم؟

به گزارش ایسنا، غذاهای برای ادغام کردن آب 9 تنها انرژی به سختی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به افت پوند کمک می کنند، اما جدا از این محدوده خوبی برای جلوگیری اجتناب کرده اند کم آبی هیکل هستند. اگرچه بلعیدن آب بهتر از راه برای هیدراته کردن است، در جدا خصوصی این جاری می توانید در جدا خصوصی خوردن کردن برخی چرخ دنده غذایی هیکل خصوصی را هیدراته کنید.

بر مقدمه ادعا دفتر آموزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارتقای سلامت وزارت بهداشت، خوردن چرخ دنده غذایی زیر ممکن است در تامین آب می خواست هیکل محیط زیست باشد:

_ ماست: خوب بسته ماست آسان برای ادغام کردن ۸۵-۸۸ نسبت آب است. جدا از این خوردن آن خواستن به کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی ویتامین های گروه B خیلی شبیه با ویتامین B12 را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریبوفلاوین را برطرف می تنبل. برای تکل ماست حتما نوع پروبیوتیک را نگهداری سلامت گوارش را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور سیستم امنیت هیکل محدوده کنید.

سالاد بی تجربه: 2 فنجان سالاد برای ادغام کردن سبزیجات بی تجربه برای ادغام کردن 15 انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نود نسبت آب است. این سبزیجات سرشار اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی خیلی شبیه با فولات، ویتامین C، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان ها هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دفاع کردن سلامت توجه را انتخاب کنید و انتخاب کنید منافذ و پوست نیز کمک می کنند.

توت فرنگی سرشار اجتناب کرده اند ویتامین C، فولات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین B برای انبساط سلول های جدید مفید به تذکر می رسد. توت فرنگی نود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب نسبت آب، زغال اخته هشتاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید 5 نسبت آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمشک هشتاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید 5 نسبت آب در هر فنجان است.

_ هندوانه: تقریبا نود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب دو نسبت هندوانه را آب تشکیل می دهد. هندوانه تأمین خوبی اجتناب کرده اند ویتامین C است را انتخاب کنید و انتخاب کنید لیکوپن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنتی اکسیدان های آن به دفاع کردن در مخالفت با بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های قلبی کمک می تنبل.

اسفناج: اسفناج سرشار اجتناب کرده اند فیبر است. علاوه بر این نود را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب دو نسبت آب دارد. اسفناج برای ادغام کردن آنتی اکسیدان است را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن خوب فنجان اجتناب کرده اند آن در روز 15 نسبت اجتناب کرده اند خواستن ویتامین E را تامین می تنبل.

گوجه فرنگی: در هر روزی اجتناب کرده اند سال فعلی است. می توانید خوب کاسه گوجه فرنگی را در جدا خصوصی پنیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید میگو شناخته شده چون میان وعده خواستن کنید. گوجه فرنگی ۹۴ نسبت آب دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهتر از محدوده برای تعمیر تشنگی از طریق روز است.

خیار: نود را انتخاب کنید و انتخاب کنید 5 نسبت اجتناب کرده اند خوب فنجان خیار اطلاعات شده آب است. خیار برای ادغام کردن فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های خاصی اجتناب کرده اند جمله ویتامین C است را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن خوب فنجان اجتناب کرده اند آن 6 نسبت اجتناب کرده اند خواستن روزانه به این ویتامین را تامین می تنبل.

انتهای پیام