چگونه می توان از تمرین بیش از حد بهبود یافت


تمرینات جوشکاری به دلایلی کاری نیست که بخواهید انجام دهید.

اول از همه ، تمرینات فراتر از آنچه بدن شما می تواند به راحتی تحمل کند ، در حال حاضر بسیار سخت است. زمانی که نتیجه آن آموزش به نتایج مورد انتظار نرسید ، لذت نخواهید برد و ممکن است تسلیم شوید.

شاید مهمتر این باشد که تمرین بیش از حد سخت تر است ، که در چند روز آینده لحظات دردناکی را برای شما به ارمغان می آورد.

بهترین توصیه ای که می توانید انجام دهید این است که فقط در محدوده شخصی خود فشار بیاورید. با این حال ، اگر در حال شروع یک رژیم ورزشی جدید هستید ، اندازه گیری آن دشوار است. بنابراین اگر به هر دلیلی زیاده روی کردید ، در اینجا نحوه بازیابی مثر آورده شده است.

پروتئین بخور!

هنگام کار بر روی ماهیچه ها ، از مقاومت و وزن برای فشار آوردن به عضله استفاده می کنیم و باعث اشک شدن و افزایش متابولیسم بافت به روش های کنترل شده و دلخواه می شویم.

مطلوب است که رشته های ماهیچه ای پاره شده و متابولیسم بافت ها افزایش یابد ، زیرا بدن ما باعث رشد ماهیچه ها می شود. عضله فقط در چند روز قوی می شود و این باعث می شود ماهیچه های شما در این روند بزرگتر شوند. ماهیچه های ما از پروتئین ساخته شده اند ، بنابراین شما مطمئناً می خواهید تا آنجا که ممکن است پروتئین بخورید یا بنوشید تا به بدن شما اجزای سازنده مورد نیاز برای بازسازی داده شود.

یخ

اگر احساس درد واقعی می کنید ، با استفاده از کیسه یخ ، ماهیچه های دردناک را تسکین دهید. شما حتی می توانید مانند لبرون جیمز باشید و در حمام یخ یا اتاق سرمازدگی استراحت کنید. البته ، شما احتمالاً اتاق سرد خود را ندارید ، بنابراین باید یخ درست کنید. یخ ماهیچه ها را سفت کرده و آرام می کند و بدترین درد در حال حاضر را از بین می برد. همچنین تورم را کاهش می دهد ، که می تواند به تسریع درد هنگام بازگشت از تمرین کمک کند.

ورزش های سبک انجام دهید

یکی از بهترین راه های بهبودی از پرخوری ، ورزش است. با این حال ، شما با شدت تقریباً تمریناتی که در وهله اول تأثیر خود را بر شما گذاشته است ، تمرین نخواهید کرد. در عوض ، به دنبال شدت حدود 50 باشید ، و تمرکز خود را بر روی طیف وسیعی از حرکت متمرکز کنید. سعی کنید آرام باشید و از این روند لذت ببرید. ورزش به این روش جریان خون مثبت را در عضلات دردناک تضمین می کند تا به بهبودی کمک کند.

نوشیدن مقدار زیادی آب

ماهیچه های شما عاشق پروتئین هستند ، اما آنها به همان اندازه آب را دوست دارند! ما در حین تمرین آب خود را از دست می دهیم ، به خصوص اگر به شدت به باشگاه بدنسازی ضربه بزنیم. حتماً این آب را به بدن خود بازگردانید. برای جبران نمک از دست رفته از طریق عرق ، الکترولیت بنوشید.

ماساژ

اگر به شدت بیمار هستید ، ماساژ را در نظر بگیرید. ماساژ حرفه ای ایده آل است ، اما اگر به هر دلیلی نمی توانید آن را برنامه ریزی کنید ، ممکن است یک دوست یا شریک بتواند به شما کمک کند. فقط آنها را مجبور کنید با دستان خود در امتداد عضله آسیب دیده بدوند. شما همچنین می توانید این کار را برای بهبود جریان خون ، گره های کاری و درد و احساس بهتر انجام دهید.

تجهیزات جانبی

مکمل های مختلفی وجود دارد که برای تمدید آموزش بهینه شده است. ما می توانیم چند محصول خاص را پیشنهاد کنیم که می تواند به بدن شما کمک کند و آنچه را که برای بازیابی پس از یک تمرین سخت نیاز دارد به بدن شما برساند.

  • Mucos Pharma توسط Wobenzym Plus یک مکمل برای ورزشکاران و هر کسی است که یک شیوه زندگی سالم و فعال دارد. Wobenzym Plus حاوی بروملین ، تریپسین و روتین است که از حفظ سلامت مفصل ، انعطاف پذیری و تحرک حمایت می کند.
  • محلولهای پاک – Pure Factors Professional Pro IGF T 1100 حاوی فاکتورهای رشد طبیعی است. این به طور خاص برای کمک به ورزشکاران آماتور یا حرفه ای برای رسیدن به سطح بعدی طراحی شده است.
  • تحقیقات متخصصان تغذیه – پودر RibosCardio می تواند به بازیابی انرژی ، جذب اکسیژن ، عملکرد قلب و عروق ، عملکرد بدنی و کیفیت زندگی کمک کند. علاوه بر این ، ممکن است به تسکین موقت درد ، خستگی و تحمل ورزش کمک کند.

ما فکر می کنیم اینها می توانند به شما کمک زیادی کنند!

در پایان روز ، ورزش های سنگین در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود و پایبندی به یک رژیم ورزشی باعث می شود ادامه کار با عادت کردن دردناکتر نباشد.



دیدگاهتان را بنویسید