چگونه میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید


بیاموزید که چگونه میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

همه ما می دانیم که باید میوه و سبزیجات بیشتری بخوریم ، اما اغلب کاهوها خشک می شوند و انگورها در یخچال ما پوسیده می شوند زیرا میان وعده های کمتری را انتخاب می کنیم. ما می دانیم که باید انتخاب های بهتری داشته باشیم ، اما اغلب منجر به سبک زندگی شلوغ و عادات ناسالم می شود.

بنابراین چگونه می توان میوه ها و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود قرار داد؟ از آنجا که ماه سپتامبر “میوه ها و سبزیجات – ماه های زیادی” است ، تیم مفاهیم طبیعی سالم نکات لازم را برای پر کردن رژیم غذایی خود با محصولات سالم دارد.

6 راه برای مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

ما یک لیست جامع از نکات و نکات مربوط به شیوه زندگی داریم که به شما کمک می کند مصرف میوه و سبزیجات خود را افزایش دهید.

وقتی از مغازه به خانه می آیید آماده شوید

یکی از بزرگترین موانع برای خوردن بیشتر میوه و سبزیجات ، زمان آماده سازی است. به بیان ساده تر ، خوردن چوب شور و چیپس راحت تر از فلفل و خیار است. برای اطمینان از خوردن غذای سالم که از مغازه به خانه می آورید ، محصولات را بلافاصله بشویید و برش دهید تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشید.

میوه و سبزیجات را به صبحانه اضافه کنید

آیا برای افزودن محصولات بیشتر به رژیم غذایی خود کار می کنید؟ با صبحانه شروع کنید! اگر صبح می خواهید تخم مرغ سرخ کنید ، قبل از افزودن تخم مرغ ، سبزیجات را در تابه سرخ کنید. سپس آن را با میوه تازه سرو کنید تا روز را به درستی شروع کنید.

سوپ های سنگین وگی را امتحان کنید

هر شام با سبزیجات نباید “گوشت و دو سبزی” باشد. بسیاری از سوپ ها پر از هویج ، کرفس ، پیاز ، گوجه فرنگی و سایر انتخاب های عالی هستند. حتی می توانید قبل از افزودن گوشت و لوبیا سبزیجات اضافی را در چیلی پوره کنید و هیچ کس عاقل تر نخواهد بود.

اسموتی بیشتر بنوشید!

اسموتی یک راه عالی برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات است و می تواند در وعده غذایی ، میان وعده یا در کنار غذا سرو شود. وارد یک برنامه معمول نشوید ، طعم های مختلف اسموتی ها را برای تغییر مواد مغذی خود امتحان کنید.

سالاد فرعی را انتخاب کنید

سیب زمینی سرخ کرده را کنار بگذارید و در عوض ناهار خود را با یک سالاد جانبی سفارش دهید! حتی اگر برای ناهار بیرون نیستید ، یک سالاد جانبی یا سبزیجات تازه را همراه ناهار خود قرار دهید تا گزینه های ناهار کمتر سالم را حذف کنید.

روتین خود را تغییر دهید

اگر همیشه با همان چیزها به مغازه خواربار فروشی می روید ، این هفته متعهد شوید که چیز جدیدی را امتحان کنید. میوه ها و سبزیجات عجیب و غریب مانند تره ، انبه و میوه شور می توانند از خستگی جلوگیری کنند.

مکمل های غذایی کامل را برای پر کردن شکاف ها تکمیل کنید

اگر هنوز در تلاش برای افزایش میوه و میزان مصرف خود هستید یا فقط می خواهید مطمئن شوید که تمام مواد اولیه خود را پوشش می دهید ، مولتی ویتامین کامل غذا می تواند زندگی شما را نجات دهد.

پودر مولتی ویتامین برای باغ زندگی برای کودکان

بچه ها در مورد میوه ها و سبزیجات سخت کوش هستند. پودر مولتی ویتامین باغ کودک حاوی 15 ویتامین و مواد معدنی ضروری است که از مواد غذایی برای تغذیه مطلوب ، رشد سالم و رشد استخوان ها گرفته شده است. حتی می توانید آن را به اسموتی صبح فرزندتان اضافه کنید!

مولتی ویتامین سالر یک مولتی ویتامین روزانه

حاوی 20 ویتامین و مواد معدنی ، مولتی ویتامین Zahler One Daily Daily یک انتخاب عالی برای افزایش مواد مغذی در رژیم غذایی روزانه شما است. این فرمول منحصر به فرد حاوی مواد برتر برای حداکثر جذب و سود است.

زنده! Max6 روزانه از جاده طبیعت

با ترکیبات منحصر به فرد مبتنی بر غذا برای رژیم غذایی متنوع ایجاد شده است ، iveiv! Max6 Daily from Nature’s Way راهی آسان برای افزایش مصرف میوه و سبزیجات است. این مکمل شامل سبزیجات روزانه ، باغات ، سبزیجات باغی ، اسیدهای چرب امگا 3/6/9 ، دفاع میسلیوم قارچ و بیوفلاونوئید مرکبات است.

برای اینکه میوه و سبزیجات بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید چه می کنید؟ نکات خود را در بخش نظرات زیر با تیم ما به اشتراک بگذارید.

برای ترزا گروسکوپ ، SN

متخصص تغذیه مجاز در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفاهیم طبیعی طبیعی. از سلامت و تغذیه طبیعی حمایت کنید. از باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی لذت می برد. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید