چگونه بدون ورزش یک باسن بزرگتر داشته باشیم »شیوه زندگی سالم


اشتراک گذاری یک نگرانی است!

سالها بود که اکثر زنان تصور می کردند ورزش به تنهایی تنها راه برای داشتن باسن بزرگتر است. با این حال ، این منسوخ شده است زیرا هک های زیادی برای بدست آوردن یک باسن بزرگتر بدون ورزش وجود دارد.

این رویکرد بیشتر در مورد آنچه می خورید است تا آنچه در ورزشگاه انجام می دهید. جای تعجب نیست که زنان به دنبال راه حل های جایگزین برای دستیابی به نتایج مطلوب بودند.

چرا به باسن بزرگتر و کامل احتیاج دارید؟

بنابراین تعجب می کنید که “چرا باید باسن بزرگتری داشته باشید؟” واقعیت این است که دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید باسن بزرگتری داشته باشید.

باسن بزرگتر به شما اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بیشتری می بخشد ، زیرا افزایش سایز باسن شما تعریف بهتری از باسن شما ارائه می دهد.

داشتن عضله ضعیف در باسن می تواند باعث وضعیت بد بدن شود. این به کلی تصویر بدی از بدن منجر می شود. به همین دلیل است که باید باسن بزرگتری داشته باشید زیرا حالت بدنی بهتری به شما می دهد و تصویر بدن بهتری به شما می دهد.

تحقیقات نشان داده است که وقتی باسن شما به اندازه کافی بزرگ و قوی نیست که بتواند پاهای شما را نگه دارد ، ماهیچه های کوچکتر برای کمک اقدام می کنند و این کار را در موقعیت نامطلوب شما انجام می دهند. پس از پیاده روی ، بلافاصله احساس تنش در قسمت فوقانی کمر ، باسن و پایین کمر خود خواهید کرد.

چگونه بدون ورزش باسن بزرگتری داشته باشیم

اگر می خواهید بیاموزید که چگونه بدون باسن یک باسن بزرگتر داشته باشید ، این مقاله آن را برای شما توضیح می دهد. اما قبل از شروع تمرینات ورزشی خود ، حتماً با مربی شخصی واجد شرایط مشورت کنید تا از آسیب و درد جلوگیری کنید.

در این مقاله ، من چند روش برای به دست آوردن باسن بزرگتر را به شما نشان خواهم داد. مطمئن شوید که همه کارها را به درستی انجام می دهید تا بهترین نتایج را به دست آورید.

1. بر رژیم های غذایی تمرکز کنید

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید بدون ورزش یک باسن بزرگتر داشته باشید ، باید با مصرف روزانه غذا شروع کنید. یکی از راههای مطمئن برای تقویت لب ها این است که غذاهای بیشتری غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A ، C و E در رژیم غذایی خود بگنجانید.

غذاهایی مانند اسفناج ، کلم بروکلی ، زردآلو ، هندوانه ، هلو و زغال اخته حاوی مقادیر زیادی از این ویتامین ها هستند.

این ویتامین ها به بهبود گردش خون و حتی تناژ پوست و همچنین عضلات داخلی شما کمک می کند.

2. تمرینات کف لگن را انجام دهید

جایگزین دیگری برای بدست آوردن باسن بزرگتر بدون ورزش انجام تمرینات کف لگن است. این تمرینات برای افزایش جریان خون در ناحیه لگن طراحی شده اند.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، رسوبات چربی کوچک می شوند و در نهایت ممکن است از ناحیه باسن برداشته شوند.

اگرچه این ورزش برای سلامتی شما خطرناک نیست ، اما برخی از تمرینات وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید ، به خصوص اگر باردار هستید یا از قرص های ضد بارداری استفاده می کنید.

کلید یادگیری نحوه داشتن یک باسن بزرگتر بدون ورزش ، یافتن روال عادی است که بتوانید به آن پایبند باشید.

3. ماساژ درمانی / بسته های داغ

گزینه بعدی شما این است که ماساژ درمانی یا بسته های داغ را امتحان کنید. بسته های گرم که دقیقاً روی ناحیه آسیب دیده قرار می گیرند ، می توانند چربی اضافی را که در بدن شما رسوب می کند ، از جمله آنهایی که در ناحیه باسن هستند ، کاهش دهند.

شما باید یک تکنیک ماساژ م findثر پیدا کنید که باعث شود سلولیت از روی پوست برداشته شود و سپس با خیال راحت زندگی روزمره را از سر بگیرد.

با این حال ، قبل از شروع ماساژ درمانی برای داشتن باسن بزرگتر ، باید مطمئن شوید که تکنیک های ماساژ ایمن و ملایم را تمرین می کنید.

تنها راه ایمن برای انجام این کار پیوستن به یک کلاس حرفه ای ماساژ بدن است که در آن ماساژورها آموزش های تخصصی در زمینه ماساژ درمانی را فرا گرفته اند.

4. ماساژ باسن

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید بدون ورزش یک باسن بزرگتر داشته باشید ، ممکن است بخواهید ماساژ باسن را امتحان کنید. ماساژ باسن قرن هاست که برای درمان بیماری هایی مانند سوء هاضمه ، سوزش سر دل و از بین بردن چربی های سرسخت بدن استفاده می شود.

برای تجربه راحت تر ، سعی کنید از برس باسن استفاده کنید تا تجربه نرم تری را ارائه دهید. می توانید لوسیون یا کرم ماساژ باسن را از داروخانه های محلی یا حتی فروشگاه های مواد غذایی سالم خریداری کنید.

بسیاری از زنان به دلیل وضعیت بد بدن ، از کمر درد رنج می برند که باعث درد و تورم باسن آنها می شود. ماساژ دادن نیز کمردرد را تسکین می دهد. هر دو روش ماساژ می توانند به سفت شدن و سفت شدن ناحیه باسن کمک کنند و در نتیجه باسن باریک تر و بهتر شود.

5. کمر را سفت کنید

بسیاری از خانم ها تصور می کنند که تنها راه رسیدن به فرم دلخواه ، رعایت رژیم غذایی سخت و انجام تمرینات قلبی است.

اگرچه ممکن است این یک پاسخ بسیار ساده به نظر برسد ، اما حقیقت این است که اگر این کار را انجام دهید می تواند در طولانی مدت برای سلامتی شما مضر باشد.

وقتی رژیم می گیرید ، میزان کالری دریافتی خود را به شدت کاهش می دهید ، به این معنی که بدن شما نمی تواند تمام چربی ها را بسوزاند. بهترین راه برای انجام این کار تمرینات قلبی است که از عضلات ناحیه باسن استفاده می کند.

با تقویت این ماهیچه ها و سوزاندن کالری بیشتر ، می توانید اطمینان حاصل کنید که بدن شما می تواند چربی را آزاد کرده و باسن شما را به حالت قبل برگرداند.

6. برای افزایش سایز باسن مکمل مصرف کنید

برای داشتن باسن بزرگتر و محکم تر ، ابتدا باید تمریناتی را برای آن انجام دهید. و برای انجام این کار ، باید بدانید چگونه می توانید بدون ورزش ، با داشتن نوع مکمل مناسب ، یک باسن بزرگتر بدست آورید.

یکی از نکاتی که باید در مورد باسن بزرگتر بدون ورزش بدانید این است که باید غذای زیادی بخورید. ماهی سرشار از پروتئین است که برای بدن شما بسیار مهم است زیرا به بهبود بعد از فعالیت های شدید کمک می کند.

نکته دیگری که باید در مورد نحوه داشتن یک باسن بزرگتر بدون ورزش بدانید این است که مکمل های خاصی وجود دارد که می توانید از آنها برای سرعت بخشیدن به روند طبیعی ساختن ماهیچه های بیشتر بدن خود استفاده کنید. یکی از این مکمل ها حاوی بروملین است که می تواند به بازسازی سریعتر سلول های پوست کمک کند.

ثابت شده است که این ماده در افزایش تولید کلاژن در بدن شما مثر است. کار دیگری که می توانید انجام دهید انتخاب چای سبز است ، زیرا این ماده می تواند باعث آزاد شدن استروژن شود که می تواند به بهبود تن و پوست کمک کند. اینها تنها برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف هستند که می توانید از آنها برای صاف کردن باسن خود استفاده کنید.

7. گزینه های جراحی

اگر به دنبال گزینه های جراحی هستید ، مهم است که توجه داشته باشید که این روش ها خطرناک هستند و نباید قبل از مشورت با پزشک برای زنان اعمال شود. اما اگر نیاز دارید که بیکینی زیبا به نظر برسید و زمان یا پول لازم برای تمرینات شدیدتر باسن را ندارید ، جراحی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

اولین جراحی که اکثر خانمها فکر می کنند داشتن باسن بزرگتر بدون ورزش ، Jelq است. فریاد زدن یک تکنیک باستانی عربی است که با کشش و افزایش جریان خون در اندام تناسلی اندازه مردان و زنان را افزایش می دهد.

شامل تمریناتی است که رباط هایی را که بافت ها را در جای خود نگه می دارند ، کشیده و بلند می کند. هنگامی که به طور منظم و دقیق انجام شود ، بافتها با کشش و ایجاد “پنجره” که از طریق آن خون بیشتری می تواند جریان یابد ، واکنش نشان می دهند. برنامه تمرینی برای داشتن باسن بزرگتر بدون ورزش باید شامل جلسات صحبت کردن منظم باشد.

دومین گزینه برای کسانی که به دنبال داشتن باسن بزرگتر بدون ورزش هستند ، Pectoralis Major-Minor Inferior است. این روش شامل قرار دادن یک سوزن از جنس استنلس استیل در ناحیه باسن و استفاده از جریان ملایم الکتریکی برای فعال شدن ماهیچه است.

عضله داخل بدن در اثر جریان الکتریکی منقبض می شود و باعث بالا و بالا رفتن آن می شود. این روش روزانه برای حدود چهار هفته انجام می شود تا اندازه باسن افزایش یابد.

مزایای مصرف قرص برای داشتن باسن بزرگتر

قرص های بزرگتر فواید زیادی دارد ، اما حقیقت این است که ابتدا باید دقیقاً بدانید که آنها چیست.

اول از همه ، چنین محصولی اصلاً از هیچ ترکیب مصنوعی ساخته نشده است. قرص های باسن بزرگتر از مواد گیاهی قوی تشکیل شده اند که به دقت مورد مطالعه قرار گرفته و برای اهداف خاص خود فرموله شده اند – به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی اندازه و شکل باسن خود را بدست آورید. این محصولات بسیار موثرتر از لوسیون یا کرم هستند.

یکی از مزایای قرص های باسن بزرگتر این است که می توانند به شما اندازه سریع باسن را افزایش دهند! تنها چند وعده از این محصول می تواند نتایج قابل توجهی را تنها در دو هفته به شما ارائه دهد.

این امر با ترکیب چندین گیاه دارویی که با شیمی بدن شما کار می کنند امکان پذیر است که نه تنها یک باسن بزرگتر به شما می دهد ، بلکه از مزایای بیشتری برخوردار است که به بدن شما کالری بیشتری نسبت به حالت عادی می دهد.

کلمات پایانی من

اگر در فکر این هستید که چگونه بدون ورزش یک باسن بزرگتر داشته باشید ، باید با فعالیتی شروع کنید که به بدن شما امکان عرق کردن می دهد. گردش خون را در باسن ایجاد می کند که به تن و سفت شدن کمک می کند.

سپس ، برای حفظ انگیزه ، می توانید تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید. نیازی به یادگیری تمرینات تنفسی خاصی ندارید ، باید در طول روز نفس عمیق بکشید. تنفس عمیق به بدن شما اجازه می دهد تا خون بیشتری را به باسن پمپ کرده و آن را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید