چگونه از 7 اشتباه برتر PPC در مراقبت های بهداشتی جلوگیری کنیم


نویسنده: استوارت گاندولف
مدیر اجرایی ارشد

جستجوی پولی یک ابزار قدرتمند برای بازاریابان مراقبت های بهداشتی است. بر خلاف سئوی ارگانیک ، تبلیغات جستجوی پولی (که به عنوان پرداخت به ازای کلیک یا PPC نیز شناخته می شود) به مارک های مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا با آوردن بلافاصله صفحه به بالای نتایج جستجو ، بیماران و جوامع را جذب کنند.

بنابراین چرا بسیاری از مردم پرداخت PPC را از دست می دهند؟

این س questionال خوبی است و س aالی است که اغلب در Healthcare Success به آن می رسیم.

آنها با پیوستن به تیم دیجیتالی متخصصان ما ، شکایت کردند که بسیاری از مارک های بهداشتی چالش های PPC مشابهی دارند.

گاریک گافنی ، استراتژیست ارشد دیجیتال در Healthcare Success ، توضیح می دهد: “وقتی صحبت از برنامه های PPC می شود ، واقعاً دو برابر می شود. در تمام این سالها ، ما می بینیم که مشتریان سرمایه گذاری خود را خرج می کنند و توجه مناسبی به حساب های خود ندارند. “

تلاش های PPC شما چگونه است؟

اگر فکر می کنید که آیا برای کمپین های جستجوی پولی پول خرج می کنید ، احتمالاً چنین هستید. نه برای از بین بردن ضربه ، اما این کمی شبیه رفتن به میز پوکر با خطرات بزرگ است: احتمال برد بزرگ ، اما باخت بزرگ نیز وجود دارد. هر کسی می تواند برای بازی PPC پول بیاندازد. قسمت سخت پیروزی است

تفاوت بین جستجوی پولی و تبلیغات نمایشی

قبل از اینکه به نحوه جلوگیری از رایج ترین اشتباهات PPC بپردازیم ، ابتدا دو تاکتیک اصلی PPC را تشخیص می دهیم: جستجو و نمایش تبلیغات. همچنین می توانید در وبلاگ ما در این مورد بیشتر بخوانید: مرور و نمایش آگهی ها در مراقبت های بهداشتی: آنچه برای نتیجه نهایی شما بهتر است؟

تبلیغات روی صفحه را به عنوان یک رویکرد منفعل در بالای قیف ، در بالای ذهن تصور کنید. تبلیغات نمایش داده شده ، تبلیغ را قبل از جستجو قرار می دهد (قرار دادن تبلیغات) ، بنابراین وقتی آماده خرید هستند ، می توانند مارک شما را به شما یادآوری کنند.

از طرف دیگر جستجوی پولی بسیار عمدی است زیرا نام شما را در بالای نتایج جستجوی Google قرار می دهد تا افراد مناسب را در زمان مناسب هدف قرار دهد.

بنابراین چرا فقط از جستجوی پولی برای دریافت مراقبت های بهداشتی استفاده نمی کنید؟ خرید مشتری در سایت شما اغلب پیچیده تر از یک جستجو یا یک کلیک است. هر دو نوع کمپین پولی با هم کار می کنند تا به شما کمک کند تا در سفر با بیماران دیجیتالی به چندین دستگاه در اشکال مختلف دسترسی پیدا کنید. شما باید از آنها به عنوان بخشی از استراتژی PPC محکم برای بهترین نتایج استفاده کنید.

مظنونین مشترک: 7 اشتباه رایج PPC در ساخت تمبر سلامت

1) عدم استفاده از انواع مناسب مطابقت کلمات کلیدی

به خاطر داشته باشید که هدف اصلی گوگل این است که با ارائه محتوای مناسب و دقیق به کاربران ، به تبلیغ کنندگان خود ارزش نشان دهد. به همین دلیل ، دائماً در نحوه تفسیر جستجوی کلمات کلیدی تغییراتی ایجاد می کند. در نتیجه ، چیزی که فقط یک سال پیش تأسیس شد امروز متفاوت است ، چه برسد به پنج یا ده سال پیش ، و از کلمات کلیدی ساده به مدل های عمدی تبدیل می شود. بنابراین اگر آژانس شما در بالای تغییرات پلتفرم قرار ندارد و نحوه تفسیر گوگل از نحوه ایجاد کمپین شما ، تلاش زیادی هدر می رود.

اگرچه ما در بسیاری از آژانس ها این اتفاق را می بینیم ، اما رویکرد تعیین شده و فراموش شده برای کمپین های جستجوی پولی کار نخواهد کرد. بر خلاف کمپین های تغذیه ای ایمیلی و سایر کمپین های بازاریابی خودکار که می توانید آن را در محل قرار دهید و فراموش کنید ، در بهترین حالت ، این رویکرد نتایج بهینه ای به شما نمی دهد و متأسفانه ، به احتمال زیاد با گذشت زمان بازدهی کمی را نشان می دهد.

“وارد شدن به یک کمپین و مشاهده نحوه صرف این همه پول ناامید کننده است. لسلی لی ، استراتژیست ارشد رسانه ای در Healthcare Success توضیح می دهد: “وقتی به جستجوی آنچه مردم در حال نوشتن هستند نگاه می کنید ، می بینید که مشتری یک نشانه ندارد زیرا در واقع انواع تطبیق را تنظیم نکرده است.” “بخشی از بی میلی برای راه اندازی و فراموش کردن این است که چیزی که مدتی کار می کرد ممکن است دیگر کار نکند زیرا نمایندگی شما فقط نمی دانست.”

لزلی می افزاید که بهینه سازی کلمات کلیدی در حال انجام نیز بسیار مهم است ، زیرا هر روز 15-20 درصد از جستجوهای جدید اتفاق می افتد که تا زمانی که در موضوعات دیگر قرار نگیرید ، هرگز از آنها مطلع نخواهید شد. “ما دائما در حال اصلاح خود هستیم و این لیست قوی را ایجاد می کنیم. این یک فرایند بی پایان است زیرا افراد رفتار جستجوی خود را تغییر می دهند. “آنچه ممکن است مدتی کار کرده باشد ممکن است اکنون وجود نداشته باشد زیرا در حال تغییر مداوم است ، بنابراین مشتریان ما به افرادی نیاز دارند که هر روز آن را تعقیب می کنند.”

2) عدم وجود برنامه افزودنی تبلیغات

برنامه های افزودنی تبلیغات راهی عالی برای ارائه اطلاعات تماس در حال حاضر در داخل آگهی ، مانند شماره تلفن ، آدرس و پیوندهای سایت هستند. آنها همچنین املاک آگهی شما را گسترش می دهند و به بهبود رتبه تبلیغات در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کمک می کنند. مردم به اطلاعات فوری ، موجود در تلفن های همراه ، در نوک انگشتان خود نیاز دارند.

مطمئن شوید که آگهی شما اطلاعات دقیقی ارائه می دهد و دفاتر شما را به راحتی می توانید در حال حرکت و در همه دستگاه ها پیدا کنید.

3) کپی ضعیف از یک آگهی

کپی آگهی را می توان به راحتی در طول زمان نادیده گرفت. در نتیجه ، گاهی اوقات تست تبلیغات در استراتژی جستجوی کلی پولی از دست می رود.

لسلی می گوید: “ما اغلب نسخه ای ضعیف از یک تبلیغ را می بینیم ، ما به تبلیغات عشق کافی نشان نمی دهیم ، به طور منظم آزمایش می کنیم ، آنها را در طول زمان به روز می کنیم ، و اساساً بهترین شیوه ها را دنبال نمی کنیم.” “حتی اگر با آزمایش یا ایجاد یک نسخه جذاب تر ، نرخ تبدیل را 1 increase افزایش دهید ، به مرور زمان ، این می تواند تأثیر قابل توجهی بر نرخ تبدیل داشته باشد.”

گاریک می افزاید: “به عنوان مثال ، استفاده از دو آگهی گسترده و یک آگهی برای جستجو بر اساس گروه تبلیغاتی بیشترین تأثیر را دارد ، زیرا آنها کسانی هستند که بیشتر دیده می شوند و حداقل مکان خوبی برای شروع است.”

4) از کلمات کلیدی منفی استفاده نکنید یا کلمات کلیدی جدیدی را به لیست اضافه نکنید

کلمات کلیدی منفی آنهایی هستند که نمی خواهید در جستجوی شما ظاهر شوند. مطمئن شوید که یک لیست قوی از کلمات کلیدی منفی دارید و به آن اضافه کنید. و از آنجا که انواع تطابق (گزینه های کلید واژه Google AdWords) بسیار تغییر می کند ، داشتن یک لیست قوی از کلمات کلیدی منفی بسیار مهم است.

لسلی گفت: “این ممکن است تنها دفاع شما در برابر جستجوهای نامربوط باشد.”

اگرچه هنوز بر اساس کلمات کلیدی است ، اما گوگل دائماً الگوریتم ها و انواع تطبیق خود را به روز می کند تا به مدل مبتنی بر هدف نزدیک شود. بنابراین ، برای مطابقت بهتر جستجو ، باید در بالای این تغییرات باشید تا مطمئن شوید SERP های نامربوط دریافت نمی کنید.

5) برای برند خود پیشنهاد قیمت ندهید

با نبرد مداوم برای تسلط بر سایت ، مناقصه برای نام تجاری خود به شما کمک می کند تا راحت تر آن را پیدا کرده و از آن محافظت کنید. همچنین ، بر خلاف محصولات ارگانیک ، به تجارت شما در کنترل ایمیل ها ، تماس با رویدادهای آینده ، موارد ویژه و موارد دیگر کمک می کند.

6) استراتژی های مناسب مناقصه را آزمایش نکنید

کشف هدف اصلی شما می تواند چالش برانگیزترین قدم باشد. آیا به دنبال این هستید که ابتدا در سایت ظاهر شوید؟ بر بهبود تبدیل ، حجم تبدیل متمرکز شده اید؟ برای حداکثر کلیک فشار می آورید؟ آیا بازپرداخت را اثبات می کنید؟ همه اینها استراتژی های تأمین محسوب می شوند.

نکته جالب این است که تاکتیک های درست همیشه با هم ارتباط ندارند و چرا آزمایش ، اصلاح و آزمایش مجدد بسیار مهم است. برای بهینه سازی سرمایه گذاری خود ، باید فراتر از پیشنهاد سالانه عمل کنید. ما سخت تلاش می کنیم تا اهداف تجاری مشتری خود را با گزینه های مزایده ، نقاط مختلف پیشنهاد و استراتژی های تست زیرک هماهنگ کنیم.

7) نادیده گرفتن روند دستگاه ، جغرافیا و طرح آگهی

شما نمی توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید کنترل کنید ، بنابراین از نتایج لیزر مطلع باشید و پیشنهاد خود را با توجه به دستگاه جغرافیایی ، دستگاه و فرکانس تنظیم کنید. هنگامی که شروع به مشاهده روندها یا همبستگی ها در طول زمان می کنید ، بینش خود را برای عقب کشیدن یا دو برابر کردن دارید. نکته اصلی این است که یک تیم چابک داشته باشید تا در صورت نیاز هزینه های دیجیتالی خود را به صورت پویا تنظیم کند. ما توصیه می کنیم که معیارها را مرور کنید.

فرکانس بستگی به حجم ترافیک دارد. به عبارت دیگر ، داده های کافی برای مشاهده روند رفتارهای ترافیکی وجود دارد. به عنوان مثال ، یک کمپین قوی ممکن است نیاز به نظارت مکرر داشته باشد.

خط پایانی برای بهترین شیوه های PPC

اگر شما یا نزدیکان شما مراقبت های بهداشتی دارید ، احتمالاً نام تصادفی را از فهرست انتخاب نمی کنید. همین امر باید در مورد یک برنامه جستجوی پولی که متخصص بازاریابی مراقبت های بهداشتی است نیز صدق کند.

مراقبت های بهداشتی و سفر خریدار لایه ای و پیچیده است. در پشت پرده ، اکثر مردم نمی دانند که راه های زیادی برای حذف چربی وجود دارد و هزینه ها را حداکثر می کند. به عنوان مثال ، ساختار یک سازمان یا حساب شما را ملزم می کند که بسیار هدفمند باشید ، قراردادهای نامگذاری باید دقیق باشند و پیام ها باید طنین انداز شوند. برنامه شما چقدر خوب سازماندهی شده است – تبلیغ مناسب برای عبارت جستجوی مناسب که محتوای مناسب را ارائه می دهد و یک تجربه مثبت را ارائه می دهد – همه اینها بر کیفیت کیفیت شما تأثیر می گذارد. جایی که تبلیغ شما نمایش داده می شود بستگی به ارتباط آن دارد.

بنابراین ، مشکلات زیادی در بازی جستجوی پولی با ریسک بالا وجود دارد. در حالی که چیزی به عنوان دکمه آسان وجود ندارد ، بهترین روشهای PPC برای مراقبت های بهداشتی وجود دارد. و در حالی که تیم متخصصان دیجیتالی ما روی کمک به مشتریان ما متمرکز است ، تیم استراتژی ما می تواند به شما در ارزیابی اهداف استراتژی دیجیتال فعلی شما کمک کند.


استوارت گاندولف

مدیر اجرایی در Healthcare Success

استوارت گاندولف ، MBA ، مدیر عامل موفقیت در سلامت ، یکی از کشورهای پیشرو در مراقبت های بهداشتی و کشورهای بازاریابی دیجیتال است. در 20 سال گذشته ، استوارت به بیش از 1000 مشتری مراقبت های بهداشتی فروخته و با آنها مشورت کرده است ، از پزشکان و بیمارستان ها گرفته تا شرکت های چند میلیارد دلاری. استوارت ، سخنران برجسته ، تخصص خود را در بیش از 200 مکان در سراسر کشور به اشتراک گذاشت. به عنوان یک نویسنده و منبع متخصص ، استوارت همچنین برای بسیاری از نشریات پیشرو در صنعت ، از جمله وبلاگ مشترکین Healthcare Success Insight ، 21000 مشترک بوده است. استوارت همچنین نویسنده کتاب Cash Care: شروع ، رشد و بهبود کسب و کار مراقبت های بهداشتی نقدی خود است. استوارت کار خود را با آژانس های تبلیغاتی برجسته از جمله وال آغاز کرد. والتر تامپسون ، جایی که او مشتریان Fortune 500 مانند Wells Fargo و White’s Total Fitness را در آنجا قرار داد.

نظرات



دیدگاهتان را بنویسید