چگونه از ایمنی کودک حمایت کنیم


نحوه حمایت از ایمنی کودکان را بیاموزید.

قبل از همه گیری جهانی ، حفظ سلامت کودکان در مدرسه نبردی مداوم برای والدین بود. اکنون حتی پیچیده تر شده است. زمین های بازی در کلاس درس و پیش دبستانی ها به دلیل جایگزینی باکتری ها بدنام هستند ، بدین معنی که نه تنها فرزند شما بیمار می شود ، بلکه آن را به خانه می آورند و با شما به اشتراک می گذارند.

اکنون که مدرسه دوباره کار می کند ، وقت آن است که به طور جدی نحوه حمایت از ایمنی کودکان را در نظر بگیریم تا آنها بتوانند بازی کنند ، یاد بگیرند و سالم رشد کنند. تیم مفاهیم طبیعی سالم دارای حقایقی است که شما برای حفظ سلامت فرزندان خود در این سال تحصیلی به آنها نیاز دارید.

راههای حمایت از ایمنی کودکان

شستن دستها

طبق گفته کلینیک کلیولند ، 80 درصد از باکتری ها و ویروس ها با لمس منتقل می شوند ، کاری که فرزند شما تقریباً در هر مکانی انجام می دهد. آموزش نحوه صحیح شستن دست ها به فرزندان می تواند شانس بیماری آنها را کاهش دهد.

روشهای زیادی برای لذت بردن از شستن دستها وجود دارد! آهنگ یا قافیه ای را انتخاب کنید که به آنها یادآوری می کند که کامل باشند. فقط اطمینان حاصل کنید که فرزندان شما حداقل 20 ثانیه جلو و عقب دستان خود را با آب صابون بشویید.

خواب سالم

خواب خوب برای بدن معجزه می کند و سیستم ایمنی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که بدن از خواب محروم است ، تولید سلول های مبارزه کننده با بیماری را کاهش می دهد ، که این امر احتمال بیمار شدن فرزند شما را افزایش می دهد.

اگر نمی دانید کودک شما چند ساعت به خواب شبانه نیاز دارد ، تحقیق کنید یا با پزشک متخصص اطفال صحبت کنید. مقدار مناسب خواب می تواند تأثیر شگرفی بر عملکرد فرزند شما در همه جا داشته باشد.

یک ناهار هوشمند تهیه کنید

اقلام موجود در جعبه و بشقاب ناهار کودک شما نقش موثری در تاثیرگذاری پاسخ ایمنی بدن او دارد. غذاهایی مانند توت فرنگی ، هویج ، پرتقال و لوبیا سبز حاوی مواد مغذی گیاهی هستند که با تولید بیشتر گلبول های سفید خون که با عفونت ها مبارزه می کنند و همچنین آنتی بادی های اینترفرون که سطح سلول ها را می پوشاند ، می تواند پاسخ ایمنی بدن را افزایش دهد.

استرس را از طریق بازی در فضای باز کاهش دهید

به ویژه در حال حاضر ، کودکان بیش از هر زمان دیگری استرس دارند. استرس می تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند ، از جمله کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن. ویتامین D و ورزش سالم در کمک به بدن برای رهایی از استرس و جلوگیری از بیماری ها نقش دارند. اطمینان حاصل کنید که کودکان شما آفتاب می گیرند و با پیاده روی ، دوچرخه سواری یا بازی ورزش می کنند ، پرچم را در حیاط بگیرید.

مکمل هایی برای تقویت ایمنی کودکان

اگر به دنبال این هستید که مطمئن شوید بچه ها مواد مغذی مورد نیاز خود را برای خوب ماندن دریافت می کنند ، مکمل ها می توانند به پر کردن شکاف ها کمک کنند ، به ویژه برای افراد پرخور. در اینجا 3 محصول را توصیه می کنیم.

ViraPro Kids Elderberry Immune Blend

Elderberry ، همچنین به عنوان sambucus شناخته می شود ، برای نسل ها یک حمایت ایمنی گیاهی توصیه شده است. ViraPro Kids Elderberry Immune Blend by Terry به طور طبیعی به گل ساقه به علاوه ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی برای تغذیه سیستم ایمنی سالم در کودکان 4 سال به بالا می دهد.

Vital Baby Berry پودر پشتیبانی ایمنی خوب

اگر در تلاش هستید تا بچه ها میوه ها و سبزیجات خود را بخورند ، پودر مغذی توت مغذی و حمایت ایمنی می تواند به شما کمک کند! این کنسانتره منحصر به فرد عصاره گل سنبل ، پودر آناناس ، زایلیتول و سایر مواد مغذی برای حمایت از ایمنی کودکان طراحی شده است.

انتقام کودکان از مزرعه گیاهان

Kids Immune Avenger از Herb Farm یک مکمل گیاهی است که حاوی اکیناسه ، گل سنبل ، علفزار ، زوفا ، زنجبیل ، ترب کوهی ، آویشن و دارچین برای حمایت از عملکرد سیستم ایمنی در کودکان است.

چگونه می توانید ایمنی فرزندان خود را قوی نگه دارید تا آنها بتوانند باکتری ها را در مدرسه نگه دارند؟ بهترین شیوه های خود را در بخش نظرات زیر با تیم ما به اشتراک بگذارید.

برای ترزا گروسکوپ ، SN

متخصص تغذیه مجاز در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفاهیم طبیعی طبیعی. از سلامت و تغذیه طبیعی حمایت کنید. از باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی لذت می برد. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید