نکته سلامتی هفته از مفاهیم طبیعی سالم


برای حمایت از سلامت مطلوب ، هر یک از نکات سلامتی را در روز یکشنبه امتحان کنید!

برای ایجاد تغییرات مثبت و تعیین اهداف برای سلامتی و رفاه خود لازم نیست تا سال جدید منتظر بمانید. ماه آینده هر هفته از این مقاله برای اتخاذ یک استراتژی سلامتی جدید استفاده کنید. وقتی همه آنها را جمع کنید ، در تعطیلات با اعتماد به نفس و سلامت پیشرفت خواهید کرد!

نکته سلامتی هفته اول – مولتی ویتامین مناسب را برای خود بیابید

اگر تا به حال به فکر یافتن مولتی ویتامین مناسب بوده اید ، احتمالاً بیشتر از س questionsالات خود پاسخ داده اید تا پاسخ. کدام را باید بگیرم؟ آیا قیمت تفاوتی نشان می دهد؟ آیا به جنسیت خاصی نیاز دارم؟

برای همه پاسخ واحدی وجود ندارد. جنسیت ، نیازهای غذایی ، سن و مراقبت های بهداشتی نقش دارند. تمام گزینه های مولتی ویتامین موجود در مفاهیم طبیعی سالم را بررسی کرده و به پایین بروید تا محصولی را متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود بیابید.

یک گزینه عالی مولتی ویتامین پلاس توسط دکتر مرکلا است. این مکمل حاوی تمام ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی است که بدن شما برای حفظ سلامت مطلوب به آن نیاز دارد.

نکته سلامتی هفته 2 – مزایای پروبیوتیک ها

روده شما به عنوان مغز دوم عمل می کند – سیستم های متعددی را در بدن مدیریت می کند. وقتی باکتری های خوب و بد روده در تعادل باشند ، می تواند بر سلامت کلی بدن تأثیر منفی بگذارد.

مکمل های پروبیوتیکی می توانند به تعادل فلور روده کمک کنند و به ویژه برای افراد مبتلا به کولیت ، IBS ، یبوست ، عفونت های قارچی ، اگزما و موارد دیگر مفید است.

Dofillus پیشرفته چند میلیارد دلاری از Solgar منبع قابل توجهی است L. acidophilus، ب. لاکتیس، L. paracasei، و L. rhamnosus GG – همه میکروارگانیسم های مفید که می توانند به ایجاد محیط مساعد برای جذب مواد مغذی کمک کنند.

نکته سلامتی هفته 3 – اسیدهای چرب ضروری

دو دسته اصلی اسیدهای چرب ضروری وجود دارد-امگا 3 و امگا 6. لینولنیک اسید ترکیب اصلی امگا 3 و اسید لینولئیک ترکیب اصلی امگا 6 است.

این اسیدهای چرب اشباع نشده برای سلامت سلول ها ، عملکرد سیستم عصبی مرکزی ، سلامت قلب ، راحتی مفصل ، پاسخ ایمنی و التهابی ، تعادل تیروئید و آدرنال ، عملکرد کبد و موارد دیگر مفید است!

همچنین می توانید این اسیدهای چرب را در غذا پیدا کنید. تخمه کدو ، دانه کتان و سبزیجات سبز تیره غنی از امگا 3 هستند ، در حالی که اسیدهای چرب امگا 6 در آجیل ، دانه ها ، محصولات لبنی ، حبوبات و غلات کامل یافت می شود.

اگر رژیم غذایی شما به طور طبیعی سرشار از اسیدهای چرب نیست ، ممکن است بخواهید مکمل اسید چرب را در نظر بگیرید. Karuna omegaMAXX سرشار از اسیدهای چرب ضروری از جمله امگا 3 ، امگا 6 و امگا 9 است.

نکته سلامتی هفته 4 – پاکسازی و سم زدایی

در دنیای مدرن ما بیش از هر نسل قبلی در معرض سموم هستیم. کبد و کلیه های ما طوری طراحی شده اند که به طور طبیعی سموم و مواد بالقوه مضر را تصفیه می کنند ، اما آنها همچنین به حمایت نیاز دارند.

شما می توانید با پاکسازی یا سم زدایی از روند طبیعی سم زدایی کبد و کلیه ها حمایت کنید. وقتی به پاکسازی فکر می کنید ، ممکن است به خوردن آب و فلفل دلمه ای بدون خوردن غذا برای چندین روز فکر کنید ، اما راه های زیادی برای پاکسازی و سم زدایی بدن از ترکیبات مضر وجود دارد.

پاکسازی ملایم روزانه توسط ایروین ناتورالز یک پاکسازی عالی برای مبتدیان است. این فرمول ملایم را می توان روزانه استفاده کرد و ترکیبی از ترکیب گوارشی سنتی آیورودا با گیاهان دارویی غربی برای تسکین ، پاکسازی و ترویج یک جریان گوارشی سالم است.

لازم نیست از آنها به ترتیب استفاده کنید ، از هفته ای شروع کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. منتظر زمان مناسب نباشید ، از جایی که هستید شروع کنید. تغییرات کوچک باعث افزایش رفاه شما می شود.

برای ترزا گروسکوپ ، SN

متخصص تغذیه مجاز در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفاهیم سالم طبیعی. از سلامت و تغذیه طبیعی حمایت کنید. از باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (مخصوصاً گربه ها) و آشپزی لذت می برد. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید