نکات آبرسانی تابستانی


لحظه ای که از در خارج می شوید ، آنجاست. گرما.

ما عاشق آفتاب تگزاس هستیم ، اما بیایید با آن روبرو شویم. تابستانها می توانند به طرز غیرقابل تحملی گرم و مرطوب باشند. هیدراته نگه داشتن بدن در هر فصلی مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان که عرق کردن زیاد طول نمی کشد. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ هیدراته ، هیدراته ، هیدراته!

همه ما در اهمیت هیدراته ماندن ، چه تابستان باشد چه نباشیم ، اما اصل باید تکرار شود. آب به اندازه هوایی که تنفس می کنیم برای سلامتی ما ضروری است.

آبرسانی به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب باید بخشی عادی از برنامه روزانه شما باشد ، به ویژه اینکه آب بیش از 50 درصد بدن ما را شامل می شود. همانطور که رودخانه از چشم انداز خشک حمایت حیاتی می کند ، آب برای تأمین مواد مغذی اصلی بدن ما ، حرکت اجسام در سیستم ما و محافظت از اندام های حیاتی ما را تامین می کند.

حالا در نظر بگیرید که هنگام فعالیت بدنی و عرق کردن چقدر اهمیت دارد! چگونه می توانید خطر کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بگذرانید و حتی به آن فکر نکنید؟ آب و هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر ورزش نمی کنید می تواند باعث کم آبی بدن شما شود. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و در طول روز به تدریج بنوشید. از نوشیدنی های کافئین دار ، الکل ، نوشیدنی های ورزشی و نوشابه دوری کنید. ممکن است طعم آن نوشیدنی ها عالی باشد ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. در واقع ، شکر و نمک موجود در برخی نوشیدنی ها مایع را از بافت ها خارج می کند. فقط آب ، آب ساده

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ به آن می رسیم. آب ساده خسته کننده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، لیمو ، انواع توت ها یا خیار – طعم تازه بدون شیرین کننده یا نگهدارنده – تمیز کنید.

  2. از غذاهای دارای آب زیاد لذت ببرید.
    محصولات تازه یک راه ارگانیک برای کمک به حفظ آب بدن شما هستند و میوه ها و سبزیجاتی مانند خیار ، هندوانه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن مایعات را پر کنید.
    چه در خارج از منزل کار کنید و چه در حال انجام یک ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع فعالیت نوشیدن را شروع کنید – و قبل و بعد نیز ادامه دهید. حتی اگر در سالن های بدنسازی Corpus Christi کنترل شده با آب و هوا تمرین می کنید ، گرما و رطوبت می تواند بدن شما را از مایعات و الکترولیت ها قبل از اینکه متوجه شوید ، تخلیه می کند.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا ورزش در داخل ، کم آبی بدن در هر مکانی ممکن است رخ دهد – حتی زمانی که در تهویه مطبوع هستید. و این فقط یک محصول جانبی از گرمای تابستان نیست. کم آبی بدن در هر زمانی اتفاق می افتد که بدن شما به اندازه کافی از مایعات حیاتی برای عملکرد صحیح برخوردار نیست. علائم را بیاموزید تا بلافاصله به دنبال کمک باشید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • گرفتگی عضلات
  • تنفس سریع و پی در پی
  • ادرار نکردن

اگر هر کدام از این علائم را تجربه کردید ، از گرما خارج شوید ، دمای بدن خود را کاهش دهید و به آرامی آب بدن خود را دوباره تامین کنید. اگر آنها جدی هستند ، لطفا با 911 تماس بگیرید.

از تابستان خود لذت ببرید ، در امان باشید – و ما شما را در سالن های بدنسازی خود در Corpus Christi می بینیم!

دیدگاهتان را بنویسید