نکاتی که برای بهبود خواب به طور طبیعی نیاز دارید – محصولات بهداشتی محرمانه


نوشته شده توسط میکی میلز / بررسی شده است توسط ری اسپاتز

خواب خوب جزء ضروری سلامتی است. با این حال ، بسیاری هنوز خواب کافی را هر شب ندارند. در حالی که این امر در دنیای سریع امروز قابل درک است ، واقعیت این است که می تواند در طولانی مدت برای سلامت کلی مضر باشد.

کمبود خواب مناسب نه تنها می تواند باعث مشکلات کوتاه مدت سلامتی مانند مه مغزی یا خستگی شود ، بلکه می تواند به مشکلات طولانی مدت سلامتی مانند بیماری های قلبی ، دیابت و سکته مغزی کمک کند. به همین دلیل ، یافتن راه هایی برای بهبود کیفیت خواب می تواند مهم باشد ، حتی اگر همیشه آسان نباشد. اگر بدنبال راههای م toثر برای بهبود طبیعی خواب خود هستید ، موارد زیر را امتحان کنید.

راه هایی برای کاهش سطح استرس پیدا کنید

یکی از مهمترین بخشهای بهبود کیفیت خواب این است که اطمینان حاصل کنید که برای کاهش سطح استرس خود گام برمی دارید. هنگامی که احساس استرس می کنید ، بدن شما مقدار بیشتری هورمون مانند کورتیزول و آدرنالین تولید می کند.

اگرچه این هورمون ها برای بیدار ماندن در شرایط استرس زا ضروری هستند ، اما اگر مقدار زیادی از آنها به طور کلی در بدن شما وجود داشته باشد ، می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود و مانع خوابیدن شما در یک شب عمیق و آرام شود.

نکته اصلی این است که روشهای ساده و طبیعی زیادی برای شروع کاهش استرس وجود دارد. بسته به سبک زندگی شما ، برخی از گزینه های کاهش استرس ممکن است بیش از دیگران برای شما جذاب باشد. برای برخی ، آنها موارد جدید را امتحان می کنند درمانهایی مانند روغنهای ضروری Young Living ممکن است یکی از بهترین گزینه ها باشد ، در حالی که دیگران ممکن است بیشتر از سایر تکنیک های کاهش استرس استفاده کنند.

یک راه محبوب و اغلب م toثر برای شروع کاهش استرس ، شروع با ذهن آگاهی است. مدیتیشن ، که اغلب از آن به عنوان مدیتیشن یاد می شود ، می تواند راهی عالی برای آرامش بدن و ذهن شما باشد. مدیتیشن نه تنها به شما کمک می کند ذهن خود را پاک کنید و تمرکز خود را بهتر کنید ، بلکه می تواند به آرامش سیستم عصبی و همچنین بدن شما نیز کمک کند.

این نیز می تواند در آماده سازی ذهن و بدن برای خواب مفید باشد. برای مشاهده بهترین نتایج از مدیتیشن ، ورزش حداقل 20 دقیقه در روز ایده آل است. با این حال ، اگر این برای شما یک چالش است ، شروع با پنج تا 10 دقیقه قدم زدن می تواند مکان خوبی برای شروع باشد.

از رژیم غذایی حمایت از خواب استفاده کنید

اگرچه ممکن است بسیاری این را درک نکنند ، اما رژیم غذایی آنها می تواند بر کیفیت خواب آنها در شب تأثیر بگذارد. رژیم غذایی سرشار از قند و کربوهیدرات تصفیه شده می تواند باعث افزایش قند خون شود که می تواند بر هورمون ها از جمله هورمون های خواب تأثیر منفی بگذارد.

از سوی دیگر ، رژیم غذایی مملو از غذاهای تقویت کننده خواب می تواند برای تنظیم هورمون ها و کمک به استراحت بهتر مفید باشد. برخی مکمل های خواب عالی شامل گوشت بدون چربی ، چربی های سالم و مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه است.

علاوه بر این ، زمان غذا خوردن می تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت خواب شما داشته باشد. غذا خوردن خیلی دیر در روز می تواند برای سیستم گوارشی شما استرس زا باشد. از آنجا که بدن شما برای هضم غذا به انرژی زیادی احتیاج دارد ، خوردن بیش از حد نزدیک به خواب می تواند شما را بیدار نگه دارد. اگر نیاز به غذا خوردن قبل از خواب دارید ، به آن پایبند باشید میان وعده های سبک حاوی پروتئین بدون چربی اغلب بهترین گزینه است.

از مصرف برخی نوشیدنی ها خودداری کنید

در کنار تماشای آنچه می خورید ، باید از آنچه که می نوشید نیز مراقبت کنید. این امر به ویژه در مورد کافئین و الکل اهمیت دارد. قهوه صبح می تواند راهی عالی برای بلند شدن و ترک محل کار باشد. با این حال ، س questionال این است که کافئین محرک سیستم عصبی است و اگر در روز خیلی دیر بنوشید ، می تواند شما را در شب بیدار نگه دارد.

علاوه بر این ، آنچه برخی از آن غافل هستند این است که کافئین می تواند تا چند ساعت پس از نوشیدن آن در سیستم شما فعال بماند. به همین دلیل ، اگر می خواهید از مشکلات خواب به دلیل کافئین جلوگیری کنید ، ممکن است ایده خوبی باشد که مصرف کافئین خود را در ساعات اولیه روز محدود کنید.

کافئین تنها ماده ای نیست که باید هنگام خواب به آن توجه کنید. الکل همچنین می تواند خواب را مختل کند. اگرچه برخی از مردم تصور می کنند که چند نوشیدنی راهی عالی برای استراحت در عصر است ، اما باز هم مانع از رسیدن به کیفیت خواب مورد نیاز شما می شود.

اگرچه خوابیدن پس از نوشیدن مشکلی نیست ، اما به طور کلی خوابیدن سخت تر است. این به این دلیل است که الکل چرخه خواب را مختل می کند. گاهی اوقات یک یا دو نوشیدنی ممکن است مشکلات قابل توجهی ایجاد نکند. با این حال ، اگر می خواهید یک خواب خوب و عمیق داشته باشید ، بهتر است از مصرف منظم الکل اجتناب کنید.

ایجاد محیط مناسب خواب

محیطی که در آن می خوابید می تواند تأثیر زیادی در کیفیت کلی خواب شما داشته باشد. یک اتاق خواب پر سر و صدا ، گرم یا روشن می تواند خوابیدن یا خوابیدن را برای شما دشوار کند. همچنین ، برخی ممکن است آنقدر به شرایط خواب ایده آل کمتر عادت کنند که نفهمند چگونه بر آنها تأثیر می گذارد.

به همین دلیل ، ارزیابی اتاق خواب و نحوه تأثیر آن بر کیفیت خواب ضروری است. یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید تخت خواب شما راحت است و هیچ گونه درد مفاصل یا ماهیچه ای ایجاد نمی کند. پس از انجام این کار ، مطمئن شوید که اتاق خواب شما بدون سر و صدا است می تواند گام بعدی خوبی باشد.

اگر صداهای مزاحم وجود دارد ، امتحان گوش گوش با کیفیت بالا یا برخی از پنل های حذف نویز مفید خواهد بود. در کنار برآورد سطح سر و صدا ، باید میزان نور اتاق خواب خود را نیز در نظر بگیرید.

کمی خاموشی در اتاق می تواند ایده خوبی باشد نور زیاد خوب بخوابم آخرین چیزی که باید در نظر بگیرید دمای اتاق است. اگر هوا خیلی گرم است ، می توانند مانع خواب شما شوند. پایین آوردن ترموستات هنگام خواب می تواند برای برخی از افراد راهی ساده برای حل این مشکل باشد.

برخی از دیدگاه های فراق

خواب با کیفیت ، سنگ بنای سلامت خوب است. با این حال ، هنوز بسیاری از بزرگسالان هستند که برای به دست آوردن خواب مورد نیاز خود تلاش می کنند. در حالی که گاهی اوقات خواب کافی می تواند چالش برانگیز باشد ، حقیقت این است که راه های ساده و طبیعی وجود دارد که می توانید از همین امروز کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید.

مشترک ما شوید باشگاه بهداشت محرمانه خبرنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد نکاتی برای زندگی طبیعی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان و دندان و مراقبت از پوستOn اگر به دنبال منابع بهداشتی بیشتری هستید ، مطمئن شوید فهرست منابع بهداشتی مورد اعتمادبر

نوشته شده توسط:

میکی میلز یک نویسنده مستقل از شیکاگو است. او همچنین مادر دو فرزند است که می خواهد ایده های طراحی داخلی خود ، بودجه بندی هکرها و DIY را به اشتراک بگذارد. هنگامی که او نمی نویسد ، بچه های کوچک را تعقیب می کند ، با سگ خود قدم می زند یا در سالن کوهنوردی محلی در حال صخره نوردی است.

مشاهده شده توسط:

موسس ری اسپاتس علاقه زیادی به چیزهایی دارد که طبیعی هستند و زندگی را از نظر سلامتی و رفاه در طبیعت بررسی کرده است. ری یکی از پیشگامان عرضه محصولاتی به بازار است که بسیار م andثر بوده و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر است. به همین دلیل ، ری شکل گرفت محصولات بهداشتی محرمانه، شرکتی که می توانید برای محصولات تمیز ، م effectiveثر و سالم به آن اعتماد کنید. ری یک باغبان ارگانیک است ، ماهیگیری را دوست دارد ، پیاده روی می کند و به مردم آموزش می دهد و به آنها می آموزد که مشاغل جدیدی را شروع کنند. می توانید کتاب او ، چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید را به صورت رایگان در آدرس زیر بارگیری کنید www.rayspotts.comبر

عکس توسط آلیسون مک فی در Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید