نکاتی برای کسانی که در سال 2021 با سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنند


آیا با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنید؟ بسیاری از مردم از استرس ، اضطراب ، افسردگی و سایر مشکلات روانی رنج می برند. بدیهی است که COVID-19 و تغییر در زندگی نقش مهمی ایفا می کند ، اما ممکن است این تنها دلیل رنج شما نباشد. دست یابی به سلامت روان شما کار آسانی نیست و اغلب به مشاوره متخصص نیاز دارد ، اما عوامل شیوه زندگی وجود دارد که می توانید آنها را کنترل کنید و می تواند سلامت روانی شما را بهبود بخشد. بنابراین ، اگر فکر می کنید با سلامت روان خود دست و پنجه نرم می کنید ، نکاتی را که به شما کمک می کند ، بخوانید.

زمانی را صرف فکر کردن در مورد شناسایی علت کنید

بازتاب

ابتدا ، باید مدتی را صرف فکر کردن در مورد تلاش برای شناسایی علت سلامت روان خود کنید. گاهی اوقات ، این ممکن است واضح باشد ، مانند استرس در مورد ایمنی خود در محل کار یا رابطه ، اما گاهی اوقات تشخیص علت دشوارتر می شود. اگر می توانید مشکل را شناسایی کنید ، باید بتوانید راه هایی برای حل یا مدیریت مشکل پیدا کنید.

خاموش کن

اتصال با تلفن هوشمند خود را قطع کنید

امروزه مردم اغلب هر لحظه بیداری خود را با تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود متصل می کنند. این می تواند مالیات آن را در بهترین زمان اعمال کند ، اما با این همه منفی ، تعارض و استرس بر روی اخبار و رسانه های اجتماعی ، می تواند تأثیر زیادی بر رفاه شما داشته باشد. خاموش شدن برای مدت کوتاهی می تواند فوق العاده درمانی باشد و به شما کمک می کند احساس آرامش و آرامش بیشتری کنید.

مدیتیشن کنید

مدیتیشن کنید

پس از این ، مدیتیشن چیزی است که بسیاری از مردم در طول SOVID-19 به آن روی آوردند. وقتی 5 یا 10 دقیقه وقت آزاد دارید و می توانید با تمرین منظم ، در کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر بسزایی در رفاه شما داشته باشید ، انجام آن در خانه بسیار آسان است.

با یک درمانگر صحبت کنید

با یک درمانگر صحبت کنید

اگر متوجه شدید که سلامت روان به هر نحوی زندگی شما را مختل می کند ، ارزش این را دارد که در منطقه خود یک درمانگر پیدا کنید. این روزها درمان فوق العاده رایج است و می تواند بهترین راه برای ریشه یابی مشکلات سلامت روانی شما ، یافتن راه حل ها و راه های مقابله با آن و همچنین فرصتی برای صحبت با دیگران در مورد مشکلات شما باشد. با جستجو در اینترنت می توانید زمان خود را صرف تحقیق و مقایسه درمانگران منطقه خود کنید ، مانند یک درمانگر در سن دیه گو برای کسانی که در این منطقه هستند.

یک سبک زندگی سالم را در اولویت قرار دهید

سبک زندگی سالم

همه می دانند که داشتن یک شیوه زندگی سالم برای سلامت روان مهم است ، اما این چیزی است که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل است که شما باید سبک زندگی سالم را با ترکیب سایر جنبه های زندگی خود در جنبه های کلیدی اولویت بندی کنید. ورزش منظم ، رژیم غذایی سالم و خواب کافی.

سرگرمی را پیدا کنید که از آن لذت می برید

سرگرمی

این بیماری همه گیر زندگی مردم را تغییر داد و به آنها فرصت داد تا فکر کنند. بسیاری از مردم به سرگرمی ها روی می آورند و فکر می کنند در مقایسه با زمانی که در شبکه های اجتماعی ، بیرون رفتن از مشروب و تماشای تلویزیون صرف می کنند ، راهی فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند. چند سرگرمی را امتحان کنید و یکی را بیابید که زندگی شما را برای بهبود شادی و رفاه شما غنی می کند.

این نکات باید به هرکسی که در سال 2021 با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کند ، کمک کند و امیدوارم بتواند به او کمک کند یک سبک زندگی شادتر داشته باشد.

آیا این مقاله را پسندیدید؟ آن را به اشتراک بگذارید تا بگوید “متشکرم!” حمایت شما بسیار قابل تقدیر است!

من می خواهم با شما ارتباط برقرار کنم!

می توانید مرا در آن پیدا کنید توییتر 1، TWITTER2، فیس بوک اینستاگرام ، PINTEREST ،

نظرات / دیدگاه های خود را در زیر ترک کنید



دیدگاهتان را بنویسید