نحوه تنفس شما بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند تأیید کند که تنفس صحیح مهم است. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام تمرین چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را در مورد اینکه چگونه الگوهای تنفسی خاص می تواند نحوه تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما کمک می کند تا به اهداف تناسب اندام خود برسید و اطمینان حاصل کنید که حداکثر سود را از هر جلسه بدنسازی بدست می آورید.

هرچه سخت تر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما به غذا به عنوان سوخت بدن ما فکر می کنیم – و اینطور است – اما اکسیژن سوخت عضلات شما هنگام تمرین است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا به کاهش برخی از آسیب های وارد شده به ماهیچه ها کمک کرده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق کلاسهای کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن کاهش دهید. به

ماسک بزنید یا نپوشید؟

با افزایش روز افزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و اجباری شدن استفاده از ماسک در هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد ورزش با پوشش صورت ایجاد کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک مانع از جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. به تازگی ، تحقیقی توسط دانشگاه ساسکاچوان انجام شده است که نشان می دهد ماسک ها هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در طول تمرینات طاقت فرسا ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و میزان بقایای وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را فیلتر می کند.

تکنیک تنفس مناسب تناسب اندام کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند تا مرکز بدن خود را تثبیت کنید ، که به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، و باعث بلند شدن راحت تر می شود. بازدم هوا را بیرون می کشد ، که به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر درگیر کنید. بنابراین ، بازدم هنگام بلند کردن و نفس کشیدن هنگام آزاد شدن به شما قدرت بیشتری در طول بلند کردن واقعی خود ، مهمترین بخش ، می دهد.

همچنین ، نفس کشیدن هنگام بلند شدن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کرده و سبکی سر را که برخی از افراد تجربه می کنند ، کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و با سرعت نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را در حد پا قرار دهند ، به عنوان یک سرعت خاص برای حفظ اندازه گیری حتی تنفس. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید وارد شده در بدن شما ، گشاد شدن عروق خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که ماهیچه ها دریافت می کنند ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند پیلاتس ، بر تنفس تکیه می کنند تا به جریان ذهنی کمک کرده و دامنه حرکتی بهتری را به تمرین کنندگان ارائه دهند. این تمرینات آنهایی هستند که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با هوشیاری نفس نمی کشید ، بدن شما تنش می یابد و قفل می شود ، این هدف مخالف یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع ، با هر دو تجهیزات ورزشی فردی و کلاسهای متقابل ، برای تجربه تمرین اجتماعی تر هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه آنچه را که ما ارائه می دهیم کشف کنید و یک ارزیابی شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید