مزایای بوکس برای زنان


برخی از پیوندهای این پست پیوندهای وابسته هستند. این بدان معنی است که اگر روی پیوند کلیک کنید و مورد را خریداری کنید ، ما از طرف فروشنده کمیسیون همراه بدون هیچ هزینه اضافی برای شما دریافت می کنیم. این روابط تجاری به ما اجازه می دهد تا همچنان محتوای عالی EatMoveHack را برای شما ارائه دهیم. همه نظرات متعلق به ما است.

مزایای بوکس برای زنان

بوکس برای زنان که زمانی ورزش مردان محسوب می شد ، اینجا است و بسیار هیجان انگیز است. به جای ترکیب تمرینات قلبی و قدرتی ، بوکس از ماهیچه های بدن شما برای تمرین کامل استفاده می کند. برای شروع به تجهیزات زیادی احتیاج ندارید و می توانید به تنهایی یا با شریک خود ورزش کنید. مزایای بوکس برای زنان بی شمار است و این بخشی از دلیل این است که چرا این نوع ورزش چیزی است که شما قطعا باید کشف کنید. در عرض چند هفته تمرین ، عضلات قوی تر ، فرم زیبا تر ، استقامت بهتر و حتی دوز سالم اعتماد به نفس تازه را مشاهده خواهید کرد. آموزش های زیادی وجود ندارد که بتواند چنین نتایجی را نوید دهد.

به خواندن ادامه دهید تا مزایای بی شمار بوکس را برای زنان کشف کنید ، سپس مقدمه سریع ما را مطالعه کنید تا در مورد نحوه شروع ورزش بیشتر بدانید.

کاهش وزن

اگر به دنبال آموزش کالری هستید ، در تمرین بوکس برای زنان اشتباه نخواهید کرد.

دلیل اصلی اینکه بوکس کالری زیادی می سوزاند این است که شما را وادار می کند تا به حرکت و استفاده از ماهیچه ها در سراسر بدن خود ادامه دهید. بوکس بدیهی است که بازوهای شما را درگیر می کند ، اما ممکن است تعجب کنید که بدانید در این ورزش از ماهیچه های شانه ، کمر و حتی پاها نیز استفاده می شود.

برای سوزاندن کالری بیشتر در حین بوکس ، به حرکت خود ادامه دهید – و تا آنجا که می توانید حرکت کنید. هرچه سریعتر حرکت کنید ، قلب شما تندتر می زند. هنگامی که ضربان قلب خود را در 70 درصد حداکثر ضربان خود نگه می دارید ، وارد منطقه ای می شوید که به عنوان “منطقه چربی سوزی” شناخته می شود ، جایی که بدن شما به جای اتکا به کربوهیدرات های رژیم غذایی ، چربی خود را برای انرژی مصرف می کند.

بهبود استقامت

وقتی به قدرت فکر می کنید ، می توانید تصور کنید که وزنه های سنگین را بلند می کنید تا زمانی که سرخ می شوید. با این حال ، در واقع دو نوع قدرت وجود دارد: قدرت عضلانی که با آن فعالیت های لیفتینگ همراه است و استقامت عضلانی ، که به استقامت نیز معروف است ، که از تمرینات قدرتی ثابت هنگام بوکس بدست می آورید.

استقامت عضلانی با قدرت ماهیچه ای متفاوت است زیرا به شما امکان می دهد فعالیت های مالیاتی (حتی خارج از سالن بدنسازی) را برای مدت طولانی ادامه دهید. هنگامی که شما نیاز به برداشتن دیوار یا کار با چمن زن دارید ، ماهیچه های بزرگ به شما کمک چندانی نمی کنند ، اما استقامت عضلانی به شما اجازه می دهد قبل از خستگی راه طولانی تری را طی کنید.

عضلات تن

در مورد ماهیچه ها ، اگر از ورزش هایی مانند بوکس اجتناب می کنید زیرا می ترسید بازوهای بزرگ و حجیم برای شما باقی بماند ، هرگز نترسید: حرکات تکراری مانند حرکاتی که در بوکس تمرین می کنید ، توده عضلانی شما را افزایش نمی دهد. در عوض ، این مانورها عضلات شما را تقویت کرده و ظاهری لاغرتر به شما می بخشد.

عضله بسازید

در حالی که این درست است که بوکس برای زنان برای افزایش استقامت و تقویت عضلات عالی است ، ما نمی خواهیم شما را به این فکر بیندازیم که این ورزش نیز به شما کمک نمی کند. ساختن ماهیچه.

اگر در حال حاضر تمرینات قدرتی را در برنامه معمول خود قرار داده اید ، ممکن است تفاوت بزرگی را متوجه نشوید ، اما اگر فقط به تمرینات کاردیو عادت کرده اید ، مطمئناً تنها در چند هفته متوجه افزایش قدرت خواهید شد.

اعتماد را افزایش دهید

وقتی متوجه شدید که به لطف تمرینات ورزشی جدید چقدر سریع و قوی هستید ، وقتی متوجه لرزش و ظاهر جدیدی از اعتماد به نفس می شوید تعجب نکنید. بخشی از این امر ممکن است ناشی از کشف یک بدن جدید و براق باشد ، اما بیشتر آن تنها با دانستن آن به دست می آید توانجامش دادی، شما خوب کار کردید ، و می توانید دوباره آن را انجام دهید.

عماننا دستکش بوکس پوشیده است

یکی دیگر از مزایای بوکس برای زنان؟ حرکاتی که در این ورزش یاد می گیرید می تواند به عنوان تکنیک های دفاع شخصی در زندگی خارج از ورزشگاه نیز به کار گرفته شود. در حالی که ما اطمینان داریم که شما هرگز نیازی به استفاده از آنها نخواهید داشت ، اما به همان اندازه هیجان انگیز خواهد بود و در صورت لزوم می توانید بدانید که می توانید.

تسکین استرس

همانطور که در مورد تأثیر بوکس بر ذهن شما صحبت می کنیم ، اجازه دهید در مورد استرس صحبت کنیم. همه ما آن را داریم و همه ما کمتر از آن می خواهیم.

بوکس نمی تواند به رئیس آزاردهنده یا خواسته های کودکان کمک کند ، اما می تواند راهی برای رهایی از تمام تشدیدها ، پرخاشگری ها و عصبانیت های دور شما ایجاد کند. ورزش های شدید مانند بوکس علاوه بر این که به شما امکان می دهد احساسات خود را کاهش دهید ، باعث ترشح اندورفین ، به اصطلاح هورمون های خوشبختی یا رفاه ، می شود که به شما کمک می کند تا آرام شوید و فکر کنید.

آموزش بوکس برای زنان: شروع

شما با مزایای بوکس برای زنان آشنا شده اید و از پاداش های آن هیجان زده هستید ، اما از کجا شروع می کنید؟

چه در حال تمرین در خانه باشید و چه برای تمرین به باشگاه بدنسازی محلی بروید ، به لباس مناسب ، دسترسی به تجهیزات و درک لباس مناسب بوکس و حرکات اولیه بوکس نیاز خواهید داشت.

پوشاک و تجهیزات

نوع تجهیزات مورد نیاز شما برای بوکس بستگی به این دارد که در باشگاه بدنسازی یا در خانه تمرین می کنید.

اگر به باشگاه بدنسازی می روید ، نیازی به تجهیزات اضافی نخواهید داشت زیرا سالن بدنسازی هر آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما خواهد داشت. نگران هستید که احساس می کنید بی جا هستید؟ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. در حال حاضر بسیاری از سالن های بدنسازی آموزش بوکس را برای زنان ارائه می دهند و مربیان شما از علاقه شما به انجام این ورزش پویا بسیار خوشحال خواهند شد.

وقتی صحبت از پوشاک می شود ، شما باید روی یک سوتین ورزشی که به شما پشتیبانی می کند ، شلوار یا شلوار راحتی و یک شلوار راحت که حرکت راحت و آزاد را امکان پذیر می کند ، سرمایه گذاری کنید تا هنگام ضربه زدن به کیف یا لنت محدودیتی نداشته باشید.

اگر در خانه ورزش می کنید ، از همان لباس ها استفاده خواهید کرد ، اما برای تجهیزات خودتان نیز باید پرواز کنید.

برای شروع ، شما به یک جفت با کیفیت مناسب نیاز دارید دستکش های بوکس با مقدار کافی پد برای نرم کردن ضربات و حمایت از مفاصل برای جلوگیری از آسیب.

قابل استفاده برای کسانی که فضای کافی ندارند و می توانند با شخص دیگری ورزش کنند پدهای بوکس وقتی نوبت به ورزش می رسد در طول تمرین ، یکی از شما پد بوکس می پوشد و ضربات دیگری را جذب می کند و سپس با هم تبادل می کنید.

اگر فضا دارید ، می توانید یک دستگاه بخرید کیسه بوکسبسته به تنظیمات بدنسازی خانگی (یا اتاق یدکی یا هر فضایی که استفاده می کنید) ، می توانید یک کیف سریع ، یک کیف مستقل یا یک کیف آویز انتخاب کنید.

حرکتهای اولیه بوکس

حتی اگر برای تمرین با یک شریک یا مربی آگاه تر به ورزشگاه می روید ، وقتی با حرکات اولیه ای که انجام می دهید بیشتر آشنا شدید ، می توانید این ورزش را سریعتر تسریع کنید.

دستورالعمل های زیر مروری بر سطوح اولیه حرکات بوکس است که شما استفاده خواهید کرد. برای رسیدن به فرم ایده آل ، با مربی خود مشورت کنید یا مدتی را به تماشای ویدیوهای آنلاین اختصاص دهید.

نگرش

قبل از ضربه زدن به مشت ، یادگیری نحوه صحیح بوکس مهم است. این به نحوه ایستادن شما هنگام پیگیری حرکات اشاره دارد.

از آنجا که بوکس کل بدن را درگیر می کند ، باید فراتر از دستان خود فکر کنید. ابتدا پاهای خود را کمی بیشتر از باسن خود قرار دهید و سپس نامزد غیر غالب را کمی به جلو حرکت دهید.

از آنجا ، زانوها را کمی خم کنید تا از چیزی که برای چرخاندن سریع به آن احتیاج دارید ، پرش کرده و دستان خود را به جلو بر روی بدن خود قرار دهید ، در حالی که مشت ها دقیقاً زیر چانه شما هستند. برای محافظت از صورت در برابر برآمدگی ، چانه خود را کمی خم کنید و شانه ها را شل کنید تا چابکی برای حرکت بدون محدودیت داشته باشید.

این یک موقعیت اولیه بوکس است و باید همان موقعیتی باشد که بعد از هر ضربه به آن باز می گردید. قبل از شروع بوکس ، می توانید این حالت را با رها کردن بازوها و شل کردن ماهیچه ها تمرین کرده و سپس سریعاً به موقعیت خود برسید. این کار را با همه چیز تکرار کنید تا به طور طبیعی جمع شوند.

نگرش بوکس

نفس كشيدن

اگرچه حرکت بوکس به معنای سنتی نیست ، اما تنفس مناسب نقش عمده ای در فعال کردن هسته ، حفظ استقامت و محافظت در برابر آسیب دارد.

هنگام بوکس ، از طریق دهان نفس بکشید تا سریع و کارآمد وارد هوا شوید و از آن خارج شوید. با این حال ، همیشه فک خود را بسته نگه دارید و از طریق دندان های خود نفس بکشید – در غیر این صورت اگر دهان خود را باز کنید ، با مشت به صورت خود دچار خطر شکستگی فک می شوید. اگر به روش صحیح نفس بکشید ، نفس شما مانند یک صدای خش خش قوی بیرون می آید.

در حین مسابقه به اندازه ای که نیاز دارید نفس بکشید تا اکسیژن به ماهیچه های شما برسد ، اما قبل از ضربه نفس بکشید و در ادامه به سرعت آن را آزاد کنید. این تکنیک به تعیین زمان کمک می کند ، اما بازدم ناگهانی همچنین قسمت میانی شما را سفت می کند تا به شما قدرت بیشتری بدهد.

Abab

Theab اساسی ترین حرکت بوکس است و اولین حرکتی است که همه ابتدا آن را یاد می گیرند.

برای ضربه زدن ، مستقیماً با دست غالب ضربه بزنید. پاهای خود را سفت کرده و از شانه خود برای اعمال نیرو استفاده کنید ، سپس به حالت اولیه خود بازگردید.

بوکسور بوکس با حرکت اباب

صلیب

صلیب شبیه به یک مشت است ، اما دست مخالف شما را در بر می گیرد (غیر غالب) و باسن را می چرخاند تا کمی بچرخد تا قدرت بیشتری به پانچ بدهد.

با تصور حریف مقابل خود ، هدف از صلیب فرود آمدن در دو طرف فک است تا سر را به پهلو پایین بیاورد ، بنابراین چرخش خود را آنقدر ادامه دهید تا کار را به پایان برسانید ، سپس به موقعیت اولیه بازگردید.

قلاب

قلاب انواع مختلفی دارد ، اما ایده اصلی پشت این حرکت این است که بازوی غالب را از بدن به صورت قوسی دور کرده و به طرف مقابل در سر ، شانه یا وسط ضربه بزنید.

هنگام پرتاب قلاب ، مطمئن شوید که ضربه را کنترل می کنید. دست خود را آنقدر دراز نکنید که قدرت خود را از دست بدهید. مطمئن شوید که شانه و قسمت میانی شما را راهنمایی می کند.

برش متوسط

مانند قلاب ، قسمت بالایی نیز شامل پرتاب مشت به کمان است ، اما این بار ، شما از پایین وارد می شوید.

هنگام ارسال یک قسمت بالایی ، بازوی خود را پایین می آورید و کمی آن را به عقب می کشید ، سپس با ضربه و نیروی شانه به جلو شلیک می کنید تا به حریف در زیر فک ضربه بزنید.

همانطور که می بینید ، بوکس برای زنان مزایای زیادی دارد. هنگامی که یک جفت دستکش می پوشید ، این فرصت را دارید که کالری بسوزانید ، قدرت خود را افزایش دهید ، اعتماد به نفس بسازید و موارد دیگر. چه ورزش را به عنوان شکل اصلی تمرینات قلبی خود انجام دهید و چه آن را به مجموعه فعلی خود اضافه کنید ، آن را با ارزش و در نهایت آرامش بخش خواهید دید.

خسته شده اید که مجبور هستید هر بار که می خواهید قلب شما پمپاژ کند بیرون بروید؟ آیا آماده ساختن فضای ورزشی در خانه خود برای بوکس و سایر تمرینات هستید؟ ما هزاران تحقیق انجام داده ایم تا آن را به شما ارائه دهیم بهترین ورزشگاه های خانگی برای آموزش انواع مختلف

دیدگاهتان را بنویسید