قلب های سالم قدرت مناسب شهرها


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکایی است و هیچ زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی عروقی و داشتن قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی اصلی ترین بیماری مزمن مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود1به تناسب اندام قلبی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر بیماری های عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

در فکر تناسب اندام قلبی عروقی ، شباهت قابل توجهی با تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به یک آبگرمکن جدید ، سیستم AC و به روز رسانی قابل توجه عایق نیاز داشت. اگرچه این سیستمها معمولاً هنگام عملکرد خوب مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در دیوارهای یک خانه راحت ، سازگار و کارآمد باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و عروق شما برای رساندن اکسیژن به سراسر بدن به ماهیچه های فعال است. ما نمی توانیم آن را ببینیم و مانند یک آبگرمکن یا سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این امر بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی شما ممکن است تلاش زیادی انجام شود ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، سلامتی و کیفیت زندگی ما مفید است. در سطح روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری دهد تا با نوه های خود بازی کنیم یا ما را وادار به پیاده روی نیم مایل بیشتر برای رسیدن به اسکله شهر کنیم.

10 برتر:٪ یا ساکنان مطابق با دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020بهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را به حداقل شدت متوسط ​​برساند. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش می دهند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، WI شهر پیشرو در رتبه بندی شاخص آمادگی جسمانی آمریکا 2020 با 65 درصد تخمین زده شده است ، و لاردو ، TX با 34 درصد از افرادی که میزان فعالیت توصیه شده را گزارش کرده اند ، پایین ترین رتبه را دارد. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت ورزش خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با هر فرد است. با این حال ، منابع و سیاست های زیست محیطی جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها برای همه ساکنان فرصت های بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. طبق داده های جمع آوری شده برای شاخص تناسب اندام ، 100 درصد از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی تا یک پارک هستند. Fitness Index همچنین امکانات تفریحی خاصی را شامل می شود از زمین های بازی پارک (مدیسون با 6.9 در هر 10000 نفر) تا استخرهای عمومی شنا (رهبری کلیولند ، 11 با 100000 نفر). مقیاس بزرگتر سیاست های کامل خیابان که زیرساخت های ایمن و زیبایی را برای پیاده روی فعال و دوچرخه سواری فراهم می کند ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور در حال اتخاذ و اجرای سیاست های قوی خیابان های کامل هستند ، مانند نیواورلئان ، لس آنجلس ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس ، MO و بوفالو ، نیویورک.

من در نهایت تصمیم به بهبود خانه گرفتم ، با این حال ، من از منابع و برنامه های تشویقی دولت محلی و ایالتی در این راه حمایت کردم که تصمیم من را آسان تر کرد. ارتقای آمادگی قلبی عروقی مناسب برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی در نظر گرفته شود ، درست مانند اینکه خانه هایمان را در فرم نگه داریم. در زیر سطح یک شهر مناسب ، قلب هر ساکنی نهفته است تا شادابی خود را برانگیزد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا بلوچ ، دکتری ، دانشگاه ماساچوست آمهرست

استناد

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماریهای قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارشی از نماد خارجی انجمن قلب آمریکا جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozemek C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش تناسب اندام قلبی ، ورزش ساختاری و فعالیت بدنی سبک زندگی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطر سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر-دسامبر ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016/j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 نوامبر 13. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید