قانونگذاران و وکلا سعی می کنند پروژه LaGuardia AirTrain را متوقف کنند


چندین قانونگذار ایالتی نیویورک از فرماندار کتی هوچول می خواهند که برنامه های 2.1 میلیارد دلار هواپیمای ایرلاین به فرودگاه لاگاردیا را از بین ببرد.

هوچول دوشنبه با انتشار بیانیه ای از اداره بندر نیویورک و نیوجرسی ، آژانس که وی حداقل بخشی از آن را تحت کنترل دارد ، خواست تا به دنبال گزینه های جایگزین باشند.

هوکول در بیانیه ای می نویسد: “من از اداره بندر خواستم تا راه حل های جایگزین حمل و نقل عمومی برای کاهش تردد خودروها و افزایش اتصال به فرودگاه لاگاردیا را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد.” “ما باید اطمینان حاصل کنیم که پروژه های حمل و نقل ما جسورانه ، بینایی بوده و به نیازهای مسافران پاسخ می دهد. نیویورکی ها. من همچنان متعهد به کار سریع برای بازسازی زیرساخت های قرن بیست و یکم و ایجاد شغل – نه فقط در لاگاردیا ، بلکه در همه فرودگاه ها و قطب های ترانزیتی ما در سراسر نیویورک هستم. “

نمایندگان سناتور ایالتی از جمله جسیکا راموس ، لروی کامری ، مایکل جیاناریس و جان لیو ، در خارج از سالن ضیافت در کرونا ، کوئینز ، مشرف به خلیج جامائیکا و فرودگاه ، در مسیر هوایی ایرترین ایستادند و هوچول را مجبور کردند تا بیش از سایر گزینه ها فکر کند. ، مانند خدمات اتوبوس یا کشتی ، یا گسترش خطوط مترو به فرودگاه: آنها از او می خواهند که بدون قاطعیت AirTrain را بکشد.

راموس گفت: “من از احساسات فرماندار قدردانی می کنم ، اما این فقط همین است.” “ما به فرماندار هوچول نیاز داریم تا پروژه را با هم متوقف کند.”

راموس با اشاره به پاکسازی مداوم بارندگی طوفان ایدا ، چالش های دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و مسائل طولانی مدت گرسنگی در منطقه خود ، افزود: “المهرست شرقی نمی تواند از ترن هوایی بخورد.”

مسیر پیشنهادی AirTrain ، پروژه بندر نیویورک و نیوجرسی ، راه آهن لانگ آیلند و ایستگاه 7 قطار در متس ویلتس پوینت را به ایرترن جدید متصل می کند. فرماندار سابق کوئومو ، که اولین بار در سال 2015 این پروژه را پیشنهاد کرد ، مفتخر بود که 30 دقیقه رانندگی با LIRR از مرکز شهر تا لاگاردیا خواهد داشت و به ترافیک وسایل نقلیه بین فرودگاه و منهتن کمک می کند.

نقشه اداره بندر نشان می دهد که چگونه مردم می توانند از ایستگاه پن و گرند سنترال در منهتن به ویلتس پوینت سفر کنند ، و از ویلتس پوینت ، مردم می توانند ایرلاین را به لاگواردیا ببرند.  برآورد اداره بندر از زمان سفر 16 دقیقه از مرکز شهر و سپس 6 دقیقه از Willets Point تا فرودگاه است و قطار هوایی هر چهار دقیقه در حرکت است.

تصویری از مسیر AirTrain

فلش

تصویری از مسیر AirTrain

اداره بندر

این طرح طی یک دوره نظرات عمومی گسترده و بررسی فدرال انجام شد و در ژوئیه تأیید نهایی از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرد. چند هفته بعد ، کوئومو در میان اتهامات آزار جنسی استعفا داد.

در صورت ساخت ، AirTrain در امتداد گردشگاه ساحلی که از Willets Point تا فرودگاه LaGuardia حرکت می کند ، حرکت می کند. دوشنبه اخیر ، صدای جیرجیرک ها ، لق زدن آب و بلند شدن هواپیماها در آنجا شنیده می شد. کارگران ساختمانی با اسکوتر روی پیاده رو زوم کردند. کلودیا شلنبرگ ، ساکن قدیمی المهرست شرقی ، پیاده روی معمولی خود را انجام می داد. او گفت که با پروژه AirTrain مخالف است.

او گفت: “من واقعاً احساس می کنم که بافت این منطقه را از بین می برد.”

ساحل بوکولیک

جایی که AirTrain اجرا می شود

فلش

جایی که AirTrain اجرا می شود

استفان نسن / WNYC

و این اولین بار نیست که سیاستمداران سعی می کنند این پروژه را بکشند. الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، نماینده ، در اوایل سال 2020 پرچم هایی را در مورد اینکه چرا FAA به دنبال جایگزین های دیگری برای یک هواپیمای گران قیمت نبوده ، برافراشته است.

در اوایل سال جاری ، گروه نگهبان Riverkeeper اسناد و مدارک اداره هوانوردی فدرال را از طریق شکایتی دریافت کرد که نشان می داد اداره بندر ترجیح می دهد AirTrain را نسبت به سایر گزینه های کم هزینه تر که می تواند افراد بیشتری را سریعتر به فرودگاه منتقل کند ، مانند گزینه های اتوبوس یا کشتی.

در اوایل ماه سپتامبر ، Riverkeeper به همراه گروه های محلی Ditmars Boulevard Block Association و Guardians of Flushing Bay شکایتی را علیه FAA آغاز کردند و ادعا کردند که از 45 گزینه جایگزین ارائه شده ، FAA آنها را جدی نگرفته است.

مایکل دولونگ ، وکیل ارشد در Riverkeeper ، گفت: “از نظر ما استفاده جانبدارانه از معیارها برای حذف همه بقیه گزینه ها ، یک حمل و نقل منصفانه وجود نداشت.” “هدف ما این است که ببینیم این بهترین پروژه برای نیویورکی ها است ، پروژه ای که مردم را از اتومبیل خارج کرده و آنها را در حمل و نقل عمومی به فرودگاه قرار می دهد. و کسی که این کار را با کمترین تأثیر ممکن بر جوامع محلی و محیط زیست انجام دهد. ”

به عنوان بخشی از شکایت ، Riverkeeper و گروه های دیگر درخواست ماندن کردند یا اینکه FAA پروژه را متوقف کرد تا سایر گزینه های ترانزیت با دقت بیشتری بررسی شود.

FAA در بیانیه ای اعلام کرد که از اداره بندر در مورد اینکه آیا توقف پروژه بر پروژه تأثیر می گذارد ، اطلاعاتی را جستجو می کند.

وقتی از سخنگوی PANYNJ خواسته شد در مورد تماس ها برای لغو پروژه و شکایت اظهارنظر کند ، نظرات هفته گذشته توسط مدیر اجرایی ریک کاتون که از پروژه دفاع می کرد ارسال شد.

ارائه ارائه شده از LaGuardia AirTrain

فلش

ارائه ارائه شده از LaGuardia AirTrain

با احترام از فرمانداری اندرو کوئومو

وی افزود: “ابتدا ، این پروژه مورد بررسی جامع و مستقل از سوی اداره هوانوردی فدرال قرار گرفته است. این پروژه را تأیید کرده است و به طور خاص تمام گزینه های جایگزین را تجزیه و تحلیل کرده است. ” “با توجه به خود پروژه ، این یک پروژه زیرساخت سبز است. این یک پروژه ترانزیت انبوه راه آهن سبز است. شش تا 10 میلیون مسافر هوایی طول می کشد ، آنها را از اتومبیل خود خارج کرده ، ازدحام در جاده ها را کاهش می دهد و به فرودگاه منتهی می شود. “

گروه نظارتی Reinvent Albany اشاره کرد که این پروژه به همان اندازه سبز نیست که طرفداران آن ادعا می کنند. با استفاده از اسناد خود اداره بندر ، گروه متوجه می شود که تنها حدود 2 میلیون کاربر در سال – در مقایسه با برآورد 4.7 میلیون آژانس – با استفاده از حمل و نقل جمعی به فرودگاه می رسند ، اکثر آنها سوار ماشین می شوند و یا پارک می کنند یا در AirTrain پیاده می شوند. به

Pankaj Bhatara مالک مشترک نمایشگاه جهانی Marina and Banquet Hall است که در مجاورت محل قرارگیری ایرترن قرار دارد. باتارا نگران است که ساخت و ساز به رستوران که در محل دفن زباله ساخته شده است آسیب برساند. او گفت: “این راه ما را غرق می کند.” “این چیزی نیست که به کسی در کوئینز کمک کند ، شهر نیویورک را فراموش کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید