فرمول ایجاد قیف – اسرار واقعی موفقیت در تجارت آنلاین


بهترین راه برای فروش مداوم قیف است. همین امروز شروع کنید و سیستمی را ببینید که برای مشاغل تک عضو و شرکت های غول پیکر مانند استارباکس و مک دونالد کار می کند.
هنگامی که شروع به استفاده از قیف های فروش می کنید ، تجارت خود را توسعه داده و توسعه می دهید.

فرمول ایجاد قیف یک فرایند اثبات شده و گام به گام است که دقیقاً نحوه ایجاد قیف فروش با جزئیات دقیق را به شما نشان می دهد. این دقیقاً به شما نشان می دهد که در هر مرحله چه کاری انجام دهید ، چه چیزی را تبلیغ کنید و چگونه آن را ارتقا دهید تا اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و فروش بیشتری را در این راه انجام دهید.

. این سؤال بسیار خوبی است و دانستن پاسخ این س canال می تواند کسب و کار شما را دچار شکست یا شکست کند.

مشاهده می کنید ، بسیاری از فروشندگان اطلاعات فقط به طور تصادفی محصولات تولید می کنند. آنها ایده می گیرند ، محصول را ایجاد می کنند ، آن را تبلیغ می کنند. آنها ایده دیگری دریافت می کنند ، محصولی را ایجاد می کنند ، آن را تبلیغ می کنند. و آنها این کار را بدون قافیه و دلیل ادامه می دهند.

اگر می خواهید با کسب و کار خود درآمد زیادی کسب کنید ، باید یک قیف فروش ایجاد کنید. این جایی است که شما بسته ای از محصولات بسیار مرتبط را برای فروش به مشتریان و مشتریان خود ایجاد می کنید. این قیف شامل محصولات و خدمات متنوعی با قیمت های مختلف از محصولات با قیمت پایین تا تبدیل مشتری به مشتری تا محصولات با قیمت برتر خواهد بود.

شما می توانید تجارت خود را با موارد زیر توسعه دهید:

  1. افزایش دادن میانگین ارزش معامله برای هر مشتری
  2. افزایش دادن تعداد مشتریان و
  3. افزایش دادن تعداد معاملات به ازای هر مشتری

برای توسعه کسب و کار خود ، به قیف فروش قیف بهینه و عالی نیاز دارید. آنها هسته اصلی بازاریابی شما هستند.

اگر هر قیف به درستی بهینه شود ، می تواند پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

بنابراین ، بیایید شروع کنیم

برای ساختن قیف ، باید مراحل زیر را دنبال کنید

  1. مشخص کنید چه مشکلی را حل خواهید کرد
  2. منبع ترافیک را انتخاب کنید
  3. پیشنهاد مقاومت ناپذیر آهنربای سربی
  4. محصول اصلی را با یک موقعیت فروش واحد ارائه دهید
  5. پیشنهاد افزایش قیمت دهید
  6. کمپین ها را دنبال کنید

قیف فروش چیست؟

در مورد قیف های فروش سردرگمی زیادی وجود دارد ، و من می خواهم در این ویدیو به روشن شدن آن کمک کنم. اول از همه ، سوالی که بسیاری از مردم می پرسند این است: “چرا ساخت قیف فروش ضروری است؟ مطمئناً اگر می خواهید محصولات را با قیمت بالا بفروشید ، فقط آنها را می فروشید ، درست است؟

اشتباه!

در حالی که درست است که در دنیای آفلاین ، می توانید بلافاصله به فروش چیزهای گران قیمت بپردازید ، به عنوان مثال ، اگر نمایندگی بنتلی را اداره می کنید ، انتظار ندارید که کسی ابتدا یک تویوتا از شما بخرد و سپس در دنیای آنلاین تجارت کند ، چیزها متفاوت است متأسفانه ، اعتماد زیادی به اینترنت وجود ندارد. تعجب آور نیست. برخی از بازاریابان آنلاین ناراحت هستند ، صادق نیستند و آنلاین ، فریب آنها آسان است. به عنوان مثال ، وب سایت شما ممکن است به مردم این تصور را بدهد که تجارت شما یک عملیات بزرگ است که توسط دفاتر روان در قلب شهر اداره می شود ، در حالی که در واقعیت ، شما فقط مردی هستید که در یک بازار کوچک زندگی می کنید و در اتاق خواب خود کار می کنید. به البته وب سایت شما می تواند تصور کاملاً متفاوتی را ایجاد کند.

صادقانه بگویم ، اکثر افرادی که برای اولین بار با آنها سر و کار دارید ، فرض می کنند که شما یک دزد هستید تا خلاف آن را ثابت کنید. قیف فروش به شما این امکان را می دهد.

با یک قیف فروش می توانید ثابت کنید که یک تجارت واقعی هستید ، کالاها یا خدمات با کیفیتی را ارائه می دهید ، که به موقع ارائه می دهید و شاید مهمتر از همه ، این که مشتری برای پول ارزش خود را خواهد دید. وقتی مردم شما را می شناسند و به شما اعتماد می کنند ، فروش راحت تر است. من شنیده ام که مردم می گویند قبل از اعتماد به شما پنج نقطه تماس با شما را دوست دارند. وقتی به شما اعتماد می کنند ، می دانند که شما یک متقلب نیستید ، آنها از کیفیت کالا و خدمات شما مطلع خواهند شد و می دانند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

در اینجا قیف فروش می آید.

شما با دادن چیزی به صورت رایگان شروع می کنید ، سپس چیزی ارزان به آنها می فروشید ، سپس چیزی گران تر ، سپس چیزی حتی گران تر و به همین ترتیب ، تا انتها.

هنگامی که شخصی کالای ارزان قیمت را از شما خریداری کرد و از آن راضی بود ، احتمالاً کالای گران تری را از شما خواهد خرید. این فقط طبیعت انسان است. به عبارت دیگر ، اعتماد و اطمینان را در شما ایجاد می کند ، به کسب و کار شما اعتماد می کند و به نام تجاری شما اعتماد می کند.

در مورد نحوه ایجاد یک قیف سودآور برای فروش بیشتر ببینید

دیدگاهتان را بنویسید