غذاهای چربی سوز!! – مرکز تخصصی تغذیه و تناسب اندام آرمونی


در حقیقت مواد غذایی چربی سوز و یا داروی چربی سوز وجود ندارد. اصطلاح “غذاهای چربی سوز”  در مورد مواد غذایی که با تحریک متابولیسم ، کاهش اشتها یا کاهش مصرف کلی مواد غذایی باعث کاهش چربی میشوند، استفاده شود. بسیاری از غذاها متابولیسم را تحریک می کنند. با این حال ، برخی از انواع غذا ، مانند فلفل قرمز ، ممکن است تأثیر بیشتری در متابولیسم نسبت به سایر مواد داشته باشد. خوردن این غذاها در کنار برنامه غذایی منظم ممکن است منجر به کاهش وزن شود.

برخی از مواد غذایی مثل آجیل ها میتوانند گرسنگی را برای مدت طولانی تری تعویق بیاندازند. مصرف این غذاها ممکن است به کنترل اشتها کمک کرده و مصرف کلی مواد غذایی را کاهش داده و منجر به کاهش وزن شود.

چه غذاهایی کمک کننده هستند و به اصطلاح چربی سوز هستند؟

آجیل: آجیل ها سرشار از پروتئین و چربی های خوبی هستند که هر دو برای کاهش گرسنگی در دوره های طولانی مفید هستند. و اینکه افراد می توانند آجیل را در رژیم غذایی سالم و بدون اضافه وزن قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید