غذاهای شگفت انگیز برای مدیریت کلسترول سالم


درباره غذاهای سطح کلسترول سالم بیشتر بدانید.

اگر با کلسترول بالا دست و پنجه نرم می کنید ، می دانید که تغییر رژیم غذایی اولین گام مهم در مراقبت از خود است. حتی اگر سطح کلسترول شما به دلیل ژنتیک بالا باشد ، استفاده از غذا به عنوان دارو بخشی ضروری از برنامه درمانی متعادل است.

بسیاری از مقالات در مورد کلسترول و رژیم غذایی بر آنچه نباید بخورید تمرکز می کنند. امروز تیم مفاهیم طبیعی سالم به شما یک نمای کلی از همه غذاهای خوشمزه ای می دهد که می توانید هنگام مدیریت سطح کلسترول سالم از آنها لذت ببرید.

7 ماده غذایی برای کنترل سطح کلسترول سالم

اگرچه برخی از غذاها می توانند سطح کلسترول را افزایش دهند ، اما در اینجا 7 ماده غذایی که می توانید بدون احساس گناه بخورید آورده شده است.

بلغور جو دوسر

روز خود را با یک کاسه بلغور جو دوسر شروع کنید و شاید بتوانید کلسترول خود را مدیریت کنید. بلغور جو دوسر حاوی فیبر محلول است که چربی را در حین حرکت در بدن شما به دام می اندازد و کلسترول را کاهش می دهد. برای چند گرم فیبر دیگر انواع توت ها را اضافه کرده و برای طعم دادن میل کنید.

روغن زیتون

روغن زیتون ، زمانی که عمدتاً در رژیم مدیترانه ای یافت می شد ، اکنون در اکثر غذاها یافت می شود. پختن با روغن زیتون و استفاده از آن در پانسمان می تواند با افزایش کلسترول LDL (معروف به “خوب”) به مدیریت کلسترول کمک کند.

لوبیا

لوبیا مانند نخود ، لوبیا سیاه ، لوبیا چیتی و لوبیا سرشار از فیبر محلول هستند ، نه تنها فیبر بالایی دارند ، بلکه حاوی پروتئین و ویتامین ها هستند که به شما کمک می کند احساس سیری کرده و به مدیریت کلسترول کمک کنید.

آجیل

گردو و حبوبات یکی دیگر از منابع عالی فیبر و پروتئین محلول هستند که می توانید آنها را در سبد خرید مواد غذایی دور بریزید. آنها نه تنها برای شما مفید هستند ، بلکه مصرف آنها نیز آسان است ، یک میان وعده سالم در دست. قبل از خوردن میان وعده ، آجیل ها را حتماً جدا کرده و با اندازه های مناسب آن آشنا شوید.

میوه

میوه هایی مانند سیب ، انگور و مرکبات سرشار از پکتین هستند ، فیبر محلول سرشار از فیبر که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند. آنها نه تنها مغذی هستند ، بلکه یک میان وعده سالم و مقرون به صرفه هستند.

آووکادو

آووکادو مملو از مواد مغذی و مملو از اسیدهای چرب تک اشباع نشده است. جایگزینی چربی های اشباع شده در گوشت با اسیدهای چرب سالم برای قلب مفید است. آووکادو را به گواکامول محدود نکنید! آنها را برای نان تست آووکادو به نان سبوس دار اضافه کنید یا آنها را روی ماهی و سالاد خود برش دهید!

ماهی چرب

ماهی هایی مانند ماهی خال مخالی ، شاه ماهی ، ماهی تن ، ماهی قزل آلا و قزل آلا سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که می توانند تری گلیسیریدها را کاهش داده ، فشار خون را کاهش داده و خطر لخته شدن را کاهش دهند. برخی دیگر از اسیدهای چرب امگا 3 شامل گردو ، دانه کتان و مکمل روغن ماهی (مانند روغن ماهی فوق خالص 800 ماده مغذی حیاتی) است.

مکمل هایی برای حمایت از سطح کلسترول سالم

اگر به دنبال تکمیل رژیم غذایی خود برای حمایت از سطح کلسترول سالم هستید ، تیم مفاهیم طبیعی سالم دارای محصولاتی است که توصیه می کنیم.

کلسترول پرو از غذاهای SEGA

آیا به دنبال مکمل برای مدیریت کلسترول سالم و حفظ سلامت قلب هستید؟ کلسترول پرو از NOW Foods حاوی ترنج و ترکیبی از استرول گیاهی است که از سیستم قلبی عروقی پشتیبانی می کند.

کلسترول سالم با آملا از تری طبیعی

کلسترول سالم با Terry Amla Natural با استفاده از عصاره منحصر به فرد مرغ هندی ، برای حمایت از سطح کلسترول سالم و افزایش LDL یا کلسترول “خوب” طراحی شده است.

غذای مورد علاقه شما برای حمایت از سطح کلسترول سالم چیست؟ آنها را در بخش نظرات زیر با تیم مفاهیم طبیعی سالم به اشتراک بگذارید!

برای ترزا گروسکوپ ، SN

متخصص تغذیه مجاز در اپلتون ، ویسکانسین ، بنیانگذار مفاهیم سالم طبیعی. از سلامت و تغذیه طبیعی حمایت کنید. از باغبانی ، دوچرخه سواری ، تناسب اندام ، قایق سواری ، حیوانات (به ویژه گربه ها) و آشپزی لذت می برد. ترزا گروسکوپ



دیدگاهتان را بنویسید