طعم های پاییزی و سبزیجات سبز در بهترین حالت خود هستند


پاییز فرا رسیده است و برخی از بهترین سبزیجات سبز نیز آمده اند!

تهیه محصولات محلی و در فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در اوج طعم و طعم خود می خریم. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصل های سرد رشد. به چارت ، اسفناج و کلم پیچ سوئیسی فکر کنید. این سبزیجات قدرتمند دنیای تغذیه هستند. مملو از ویتامین برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، کمک به جذب آهن و کمک به متابولیسم پروتئین. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. خوردن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند ، از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدن را برای یافتن رادیکال های آزاد ، ذرات ناپایدار که از طریق متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، تمیز می کنند که می تواند به سلول های سالم آسیب برساند و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات بدون نشاسته ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند ، برای مثال کلم پیچ تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد ویتامین C مورد نیاز روزانه را تامین می کند. چای سوس تنها 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا سرخ کرد. کلم پیچ به روستایی و خورشت ها طعم روستایی و دلچسبی می بخشد. اعضای خانواده کاسنی مانند فلفل دلمه ای یا فرزی را می توان به سالاد اضافه کرد. اما مراقب باشید ، سبزی های کاسنی تلخ هستند ، بنابراین برای تضاد به یک فویل شیرین یا خوش طعم مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

هنگامی که امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، مطمئن شوید سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود را بررسی کرده و از سلامت عمومی خود فراتر رفته و به سلامت بیشتری برسید.

و در صورتی که سبزیجات برگ دار فنجان چای ، کلم بروکلی ، کلم بروکلی ، گل کلم شما نباشند ، جوانه بروکسل سبزیجات پاییزی فوق العاده مفیدی هستند که نصف بشقاب شما را با آن پر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید