سوزاندن چربی سریعتر: بزرگترین سوال، بزرگترین پاداش

آیا آماده اید که برنامه کاهش وزن یا چربی سوزی فعلی خود را به سطح دیگری ببرید؟ در اینجا دو یافته وجود دارد که کمی بحث برانگیز هستند، اما از افزایش چربی سوزی و افزایش انرژی در نتیجه شگفت زده خواهید شد!

خشم در صنعت تغذیه و کاهش وزن یک بحث بزرگ است. شاید حتی یک درگیری. شما حتی ممکن است در ضخامت آن باشید یا نظرات بسیار محکمی از یک طرف یا طرف دیگر داشته باشید. به هر حال، بازخوردی را ارسال کنید و به من بگویید که چگونه این به شما کمک کرد یا فکر می‌کنید کجا اشتباه می‌کنم!

وارد کنید: غذای واقعی در مقابل مکمل ها. دعوا واسه همینه و در این مقاله ما رکورد را به درستی تنظیم خواهیم کرد. چرا می توانم اینقدر جسورانه بگویم وقتی صنعت هنوز درباره آن بحث می کند؟ خیلی ساده، زیرا حقیقت همیشه ساده است. ابتدا مشخص می کنیم که مکمل ها چه نقشی باید ایفا کنند و در نهایت چگونه مکمل های مناسب را برای برنامه تمرینی یا چربی سوزی خود انتخاب کنید.

نکته شماره 1 – لطفا قرص ها را پاس کنید

بیایید با این مشکل رودررو مقابله کنیم. حقیقت این است: هر دو طرف بحث حق دارند! کسانی که می گویند مکمل ها مورد نیاز نیست، درست می گویند – بر اساس استدلال آنها که ما به غذای واقعی نیاز داریم، نه مکمل های مصنوعی. و آنهایی که می گویند به آنها نیاز است درست می گویند – بر اساس استدلال آنها مبنی بر اینکه ما به مواد مغذی بیشتری از آنچه روزانه از غذای خود دریافت می کنیم نیاز داریم. بگذار توضیح بدهم.

صفحه 1: طرفداران مکمل ها استدلال می کنند که بسته به موقعیت به مواد مغذی و/یا کالری بیشتری نیاز است. و حق دارند. هنگامی که به بدن خود استراحت کافی می دهید و به طور منظم غذا می خورید، تامین نیازهای بدن به اندازه کافی بسیار دشوار می شود. برای کسانی که سعی در کاهش وزن دارند، بیشتر به کالری بیشتر مربوط نمی شود، بلکه به مواد مغذی خاصی در غذاها مربوط می شود که چربی سوزی مورد نظر و مقدار مورد نیاز روزانه مواد مغذی ضروری (RDA) را فراهم می کند.

این ممکن است به یک سری مقاله نیاز داشته باشد، اما اجازه دهید به طور خلاصه توضیح دهم. آیا می دانستید که برای دریافت حداقل مقدار مواد مغذی مورد نیاز برای جلوگیری از بیماری های ناشی از کمبود مواد مغذی (مانند اسکوربوت) روزانه به 13 وعده میوه و سبزیجات نیاز دارید؟ یعنی 6-7 سیب یا 1 پرتقال/1 سیب/1 موز/1/2 خیار/1 گوجه فرنگی/1 هویج فقط برای نصف چیزی که هر روز نیاز دارید! به معنای واقعی کلمه کمتر از 5٪ * از جمعیت اگر هر روز آبمیوه بنوشند (بر اساس نظرسنجی های ملی) این کار را انجام می دهند. بنابراین اگر در حال کاهش کالری هستید و سعی می کنید بر روی غذاهایی تمرکز کنید که متابولیسم را افزایش می دهند، چگونه این مقدار مواد مغذی دریافت می کنید؟ جای تعجب نیست که آنها برای مکمل ها بحث می کنند.

صفحه 2: کسانی که می گویند ما به مکمل نیاز نداریم و فکر می کنند ما فقط باید غذای واقعی بخوریم – با پشتوانه علمی – استدلال می کنند که ما برای خوردن چیزی جز غذا طراحی نشده ایم. مواد خارجی و مصنوعی برای بدن ایده آل یا حتی سالم نیستند. و دیدگاه او کاملاً مستدل است.

پس چگونه هر دو می توانند درست باشند؟

به یاد داشته باشید، حقیقت همیشه ساده است. پاسخ این است که ما فقط باید از غذای واقعی با مجموعه های تغذیه ای کامل در مکمل های خود استفاده کنیم. هیچ ماده مغذی مصنوعی یا پودری در آزمایشگاه ساخته نمی شود تا شبیه مواد مغذی خاص باشد. خبر خوب این است که به دلیل کارهایی که اکنون می‌توانیم با علم انجام دهیم، می‌توانیم مجتمع‌های غذایی واقعی را بگیریم، آنها را جداسازی کنیم، آنها را تثبیت کنیم و به گونه‌ای تهیه کنیم که یکپارچگی مواد مغذی و مجتمع غذایی حفظ شود. به این ترتیب می توانیم هم نیاز به غذای اضافی و هم نیاز به صرف غذای واقعی را برطرف کنیم. خوب، این استفاده از علم به نفع ماست!

نکته 2 – برای چاپ ریز آماده شوید

هنگامی که توافق کردیم که به غذای واقعی نیاز داریم و همچنین باید آن را تکمیل کنیم – با غذای واقعی – پس باید بدانیم “چگونه” محصولاتی را پیدا کنیم که در آن دسته قرار می گیرند، درست است؟ باز هم، این دوره ای است که ما به پزشکان و متخصصان تغذیه به طور یکسان آموزش می دهیم، اما در اینجا چند ابزار ساده وجود دارد که در حال حاضر به شما ارائه می دهیم.

هنگامی که به لیست مواد مغذی در پشت محصول نگاه می کنید، ابتدا مطمئن شوید که منبع غذایی یا گیاهی برای ماده مغذی برچسب گذاری شده است. به عنوان مثال، اگر فقط می گوید “ویتامین C به عنوان اسید اسکوربیک”، پس مصنوعی است. اما وقتی می‌گوید “ویتامین C از میوه آسرولا”، پس غذای واقعی دارید!

دوم، مطمئن شوید که چه مقدار از یک ماده مغذی خاص وجود دارد، نه فقط یک “ترکیب مناسب” بدون فهرست کردن تجزیه مواد مغذی را فهرست می کند.

توجه کنید و با دقت مطالعه کنید، زیرا اکثر شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند “غذای واقعی” یا “ارگانیک” یا “تمام طبیعی” اکثر مواد مغذی ضروری خود را از منابع مصنوعی دریافت می‌کنند (هیچ منبع غذایی در کنار ماده مغذی ذکر نشده است).