سال نو برای سلامتی بهتر.


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از تصمیمات و آرزوی بهتر شدن خود را به همراه دارد. این که آیا شما خود را تکان داده اید یا کمی دچار تزلزل شده اید ، ما می خواهیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما این را دریافت کرده اید. برای شروع بهبود خود فقط به عادات کمی نیاز است و شما امسال این مراحل را انجام داده اید. با پایان یافتن اولین ماه سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! شما دارید سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید گندم صحبت کنیم.

روز ملی گلوتن 15 ژانویه بودهفتم و به همان اندازه که غذاهای ما و حتی فرهنگ عامه را در سالهای اخیر تحت کنترل خود درآورده است ، گلوتن همیشه در اطراف بوده است. چیزی که به تازگی آشکار شده است تأثیرات آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، است. ما می خواستیم در این ماه یک شیرجه عمیق در مورد گلوتن انجام دهیم تا به شما کمک کنیم بدانید این چیست و چگونه با آن مقابله کنید.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم است (گندم سیاه ، سفت ، گز ، سمولینا ، اسپلینا ، فارو ، گراهام ، گندم و خراسان KAMUT® خراسان) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی بین گندم و چاودار. ”* در اصل ، گلوتن به غذاها کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند. این به عنوان یک چسب عمل می کند (دریافت کنید؟ چسب/گلوتن؟) برای نگه داشتن همه چیز در کنار هم. این یک خبر عالی برای نان ها است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

*https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

FC 1 15 گلوتن

گلوتن در کجا یافت می شود؟

این قسمت جالبشه. گرچه گلوتن در گندم و برخی دیگر از مواردی که در بالا ذکر شد یافت می شود ، اما می توان از آن برای نگه داشتن غذاهای دیگر مانند:

  • سوپ ها
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی حتی جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک واکنش جدی نسبت به گلوتن دارند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، هرکسی که مبتلا به سلیاک است واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهد. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که ممکن است برخی از علائم فوق را تجربه کنند اما بیماری سلیاک ندارند. کاملاً محتمل است که حساسیت به گندم ، جو و غیره به جای گلوتن ، خود علت باشد. اگر مشکوک به حساسیت هستید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا بتوانید به طور قطعی از آن مطلع شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید به طور کلی از گلوتن خودداری کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر می گذارد.

اما ، شما هاروارد نیستید. هر کس متفاوت است و در حالی که ما به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، خوب است که خودتان تشخیص دهید چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر سلیاک هستید و حساسیت ندارید اما متوجه شده اید که رژیم غذایی محدود به گلوتن فقط به شما احساس خوبی می دهد ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مدار ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم با پیشنهاد بیش از یک سبک مختلف ورزش ، همه را ترک کنیم. در این ماه تمرکز ما بر روی عادات سالمی است که می توانید به منظور شروع قوی و ادامه فعالیت خوب در تمام طول سال اتخاذ کنید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید پس از بالا رفتن از پله ها یا پس از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشتن ، خس خس سینه خود را پنهان کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن شما اتفاق بیفتد. ثابت شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری در سراسر بدن شما ارسال می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری پیروز شوید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر نیز می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • خلق و خوی خود را تقویت کنید (آیا تا به حال در مورد دونده بالا شنیده اید؟)
  • به خواب شما کمک کند
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

برای بهره مندی از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد نیازی نیست که برای هیچ Strongman® آموزش ببینید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال کاهش وزن یا افزایش وزن هستید ، تمرینات با وزنه بهترین گزینه برای تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن خود پاک کننده، می توانید تمرکز بیشتری بر تمرین خود داشته باشید.

می توانید از ابتدا شروع کنید و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس ها

کلاسهای تناسب اندام عالی هستند زیرا سلیقه هر فردی را برآورده می کنند. مهم نیست که در باشگاه چه اتفاقی می افتد ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام تمرین انجام می دهید دوست دارید ، به احتمال زیاد به انجام آن ادامه می دهید! و از آنجا که ما برای حفظ شما به قوانین سختگیرانه پایبند هستیم امن تر، می توانید با آرامش خاطر در کلاس ها شرکت کنید.

کلاسهای گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • پاسخگو باشید
  • دوست شدن
  • مسافت بیشتری را طی کنید – یا نماینده باشید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین از ما در fitnessconnection.com/classes/ دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاسهایی را که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه بگذرانید کشف کنید.

عادت سالم 4: ماشین های بدنسازی

ما می دانیم ماشین های بدنسازی چقدر می تواند باعث رعب و وحشت شود. شما نمی خواهید کسی را بالا نگه دارید یا خود را با وارونه شدن او شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین از درخواست از یکی از اعضای تیم Fitness Connection برای کمک به شما شرم نکنید. به هر حال ، ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید تناسب اندام داشته باشید و سالم بمانید.

علاوه بر مشخص کردن ماهیچه های خاص ، دستگاههای بدنسازی ما نیز می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان تمرین خود را محدود کنید
  • شما را در امان نگه دارد
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

عضو ویژه

ما هر ماه دوست داریم به یک عضو خاص که شیوه زندگی Fitness Connection را در بر می گیرد و ما را به قوی ماندن ترغیب می کند فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار است که به باشگاه می روید ، به Bryce ofredcon_bryceb بروید تا چند نمونه دینامیت در مورد چگونگی ایجاد عضله و استفاده از ماشین های ما ببینید.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست پویا برای ورزش ، یک علاقه مندان مشتاق است که همیشه به طرف روشن نگاه می کند و هرگز از روز پا نمی گذرد. او از مشاوره و تبادل لبخند – در کنار حس مد ورزشگاه – لذت می برد.

برای نکات ماشین و برای به اشتراک گذاشتن الهامات خود ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما یک دوست را با خود به باشگاه می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های مهمان عالی است:

  • از کارت رایگان 5 روزه استفاده کنید
  • مشاهده برنامه های کلاس
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما در حال ورود کامل به سال جدید هستیم و امیدواریم که شما این قطعنامه ها را لغو کنید. فراموش نکنید که کمی برای خود وقت بگذارید و روی چیزهایی که واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید ، اگر شما قدم های کوچکی بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. امکانات ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر و آماده برای شما برای توقف و شروع تمرین خود است. بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید