روند دوچرخه سواران به روند صعودی ادامه می دهد ، آخرین گزارش شهر نشان می دهد


بر اساس آخرین گزارش سالانه Cycling In the City که توسط وزارت حمل و نقل ارائه شده است ، در بدترین بیماری همه گیر در سال 2020 ، نیویورک شاهد افزایش 33 درصدی دوچرخه سواری در روزهای هفته بود.

در حالی که این گزارش فقط داده های دوچرخه سواری را از ماه مه تا دسامبر 2019 تا مه تا دسامبر 2020 مقایسه می کند ، واقعیتی را که بسیاری از نیویورکی ها از تجربیات روی زمین می دانند ، نشان می دهد. کمبود دوچرخه در مغازه های محلی وجود داشت زیرا سواران جدید سعی کردند خود را به خیابان ها برسانند و بی میلی و همچنین عدم نیاز به انجام حمل و نقل عمومی در بدترین شرایط همه گیری.

این شهر دوچرخه سواران را که از پل های متعلق به DOT ​​، پل های منهتن ، ویلیامسبورگ ، بروکلین ، کوئینزبورو و پولاسکی و همچنین مسیرهای دوچرخه سواری پارک غرب و خیابان کنت ردیابی می کردند ، ردیابی کرد. یافته ها نشان می دهد 1.8 میلیون دوچرخه سوار بیشتر در طول مدت زمان روزهای هفته و 900.000 دوچرخه سوار بیشتر در تعطیلات آخر هفته وجود داشته است.

این در حالی است که شهر شاهد افزایش رانندگی بی پروا نیز هست.

با این حال ، هنک گاتمن ، کمیسر حمل و نقل ، گفت که با دوچرخه سواران بیشتر در جاده ، این امر به معنی ایمن تر شدن جاده ها نیز خواهد بود.

گاتمن می گوید: “این واقعیت که تعداد بیشتری از دوچرخه سواران در جاده وجود دارند ، به علاوه کارهایی که ما از نظر معماری برای ایمن سازی آنها انجام داده ایم ، من نمی خواهم این را به هم بزنم ، این تأثیر داشته است.” پنجشنبه گفت “و ما قصد داریم به راه خود ادامه دهیم و آن را بهتر کنیم.”

امسال تا کنون 13 دوچرخه سوار کشته شده اند. این نیمی از تعداد دوچرخه سواران کشته شده در تمام سال 2020 است که از زمان روی کار آمدن دو بلاسیو و راه اندازی چشم انداز صفر ، یک سال بی سابقه بود.

نمودار نشان می دهد که چگونه دوچرخه سواری در سال 2020 (برای ماه مه تا دسامبر) بیش از 2019 تا 33 درصد افزایش یافته است

از گزارش DOT’s Cycling in the City

فلش

از گزارش DOT’s Cycling in the City

وزارت راه و ترابری

گروه حامی حمل و نقل جایگزین همچنین اشاره می کند که نیمی از دوچرخه سواران کشته شده در این سال در برانکس بوده اند.

هدف چشم انداز صفر این است که همه مرگ و میرهای ناشی از ترافیک را تا سال 2024 ، تنها سه سال دیگر به صفر برساند.

و تعداد زیادی از کشته شدگان امسال کارگران تحویل بوده اند. بر اساس پروژه عدالت کارگران ، امسال حدود 10 کارگر تحویل دوچرخه های الکترونیکی ، دوچرخه های معمولی و روروک مخصوص بچه ها کشته شده اند.

DOT اصرار داشت که تا آنجا که می تواند خطوط دوچرخه محافظت شده نصب کند تا جاده ها برای دوچرخه سواران ایمن تر شود.

در سال 2020 ، نزدیک به 30 مایل مسیرهای دوچرخه سواری محافظت شده و 10.4 مایل به اصطلاح “فضای اختصاصی دوچرخه سواری” در “مناطق دوچرخه اولویت دار” یا مکانهایی با تعداد زیاد کشته های دوچرخه سوار ، مانند برانکس ، نصب کرد.

این شهر امسال 11 مایل دوچرخه محافظت شده نصب کرده است و انتظار می رود تا پایان سال در مجموع 30 مایل راه اندازی شود. این شهر همچنین امیدوار است 50 مایل خطوط دوچرخه رنگ آمیزی شده را تا پایان سال 2021 اضافه کند ، اما نمی تواند تعداد آنها را تکمیل کند ، با توجه به اینکه در حال حاضر کار در حال انجام است.

انتظار می رود که تعداد دوچرخه سواران همچنان رو به افزایش باشد.

در حالی که شهر آماری در مورد تعداد افرادی که از خط دوچرخه پل بروکلین تازه نصب شده استفاده نمی کردند ، نشان می دهد که گذرگاه های پل در پل های منهتن و ویلیامزبورگ از زمان نصب پایین نیامده است. این امر باعث می شود که مقامات شهری بر این باور باشند که بخش بزرگی از سواران تازه کار هستند و سوارکاری هستند که قبلاً از روی پل دوچرخه سواری نمی کردند.

گاتمن گفت اولویت بعدی DOT افزودن یک خط مخصوص دوچرخه سواری در پل کوئینزبورو است.

دیدگاهتان را بنویسید