رهبر مبادله عضلات کالیفرنیا برای بازنشستگی اوباماکر


پیتر لی ، که از اواخر سال 2011 رهبری بازار مراقبت های مقرون به صرفه کالیفرنیا را بر عهده داشت و به ساختن مدلی برای آنچه که قانون مراقبت های بهداشتی فدرال می تواند به آن دست یابد ، کمک کرد ، پنجشنبه اعلام کرد که در ماه مارس از سمت خود کناره گیری می کند.

لی به عنوان مدیرعامل کالیفرنیای تحت پوشش ، با دولت های رئیس جمهورهای دموکرات باراک اوباما و بایدن همکاری گسترده ای داشت تا پوشش بهداشتی میلیون ها نفر را که از طریق کارفرمایان یا برنامه دولتی دریافت نمی کنند ، گسترش دهد ، که بیشتر آنها از نظر درآمد کمک می کنند. کمک مالی مبتنی بر دولت ایالتی یا فدرال. در حال حاضر بیش از 1.6 میلیون نفر از طریق این صرافی که از 5.5 میلیون نفر از ساکنان کالیفرنیا از زمان شروع به فروش برنامه های بهداشتی شروع به کار کرده است ، از برنامه های خود استفاده می کنند.

لی برای مقابله با تلاش های دولت ترامپ و جمهوری خواهان برای لغو AKA که در بین مردم به عنوان Obamacare شناخته می شود ، بسیار لابی کرد. این تصمیمات پس از آنکه دیوان عالی آمریکا در ماه ژوئن برای سومین بار از قانون حمایت کرد ، مرگبار به نظر می رسد.

دکتر مارک گالی ، رئیس هیئت مدیره ، می گوید: “نکته بسیار ترسناک ، و شما نمی توانید این را در مورد هر رهبر بگویید ، این است که پیتر سازمان را در موقعیتی ترک می کند که هنوز آماده دستیابی به موفقیتی است که اخیراً داشته است.” از کالیفرنیای تحت پوشش و دبیر آژانس بهداشت و خدمات انسانی کالیفرنیا است.

هیئت مدیره جستجوی ملی برای جانشین لی را آغاز می کند. گالی گفت: باند طولانی تا خروج او “به ما زمان می دهد تا یک شبکه وسیع پرتاب کنیم و رهبری را پیدا کنیم که تاریخ این سازمان را بفهمد ، اما همچنین دیدگاهی برای اینکه کجا می توانیم برویم داشته باشد.”

لی گفت که عمدتا به دلایل شخصی از جمله مرگ مادرش شارون گیدنر و عمویش دکتر فیلیپ آر. مورد دوم بخشی از اعتماد اولیه مدیکر به مغز در زمان ریاست جمهوری لیندون جانسون بود و لی جوانتر او را به عنوان مربی سیاست سلامت توصیف کرد. پدر و پدربزرگ لی نیز عمیقا درگیر سیاست های بهداشتی بودند.

او گفت که دو سال گذشته او را به فکر تشویق کرده است. “کووید به شما یادآوری می کند که زندگی بسیار کوتاه است. زمان خوبی است که بگویید “دیگر می خواهم چه کار کنم؟”

اما در 62 سالگی ، او قصد بازنشستگی ندارد. به گفته لی ، وی در شغل بعدی خود می خواهد نقایصی را که در بیمه خدمات درمانی مبتنی بر کارفرما وجود دارد ، برطرف کند که بسیاری از کارگران ، به ویژه حقوق بگیران کم ، را در معرض خطر مالی قرار می دهد.

او گفت که هیچ ایده ای ندارد که در بخش خصوصی ، غیر انتفاعی یا دولتی کار کند. ابتدا ، او قصد دارد برای مسافرت مدتی استراحت کند و در مورد حرکت بعدی خود فکر کند.

طبق قانون برنامه نجات آمریکا ، ثبت نام کالیفرنیا از زمانی که مبادله تجاری آغاز شده است به بالاترین سطح خود رسیده است – بخشی از دوره های ثبت نام طولانی تر به دلیل کایوت و تمدید کمک حق بیمه فدرال ، حداقل تا سال 2022.

یارانه فدرال گسترش یافته بر اساس کمکهای اولیه بودجه ایالت کالیفرنیا بود که توسط دولت تأمین شد ، که با حمایت و اجرای قوی لی ، پوشش یارانه ای را به طبقه متوسط ​​گسترش داد.

درصد مردم کالیفرنیا بدون بیمه از 17 before کاهش یافت قبل از اینکه ACA پوشش خود را در سال 2014 گسترش دهد به 7 now در حال حاضر – عمدتا به دلیل گسترش Medicaid ، و نه بازار کالیفرنیا.

کسانی که با لی کار می کردند ، او را به خاطر نوآوری هایی که فراتر از Obamacare بود و یا کالیفرنیا را مشخص کرده اند و یا الگویی برای سایر ایالت ها بوده اند ، ستایش کردند.

کالیفرنیای تحت پوشش ، برخلاف بسیاری از مبادلات دولتی ، طرح های برنامه بهداشتی استاندارد را ارائه کرده است به طوری که برنامه های هر سطح پوشش خدمات مشابهی را با کسرهای مشابه و سایر هزینه های جیب ارائه می دهند.

آنتونی رایت ، مدیر عامل Health Access California ، گروه حمایت از مصرف کنندگان ، می گوید: “به جای اینکه بیمه گذاران ده ها و ده ها طرح را با تفاوت هایی که فقط مصرف کنندگان را گیج می کند ، ثبت کرده و بفروشند ، بسته های مزایای استاندارد را تنظیم کرد تا بتوانید مقایسه سیب و سیب را انجام دهید.” به رایت گفت که مصرف کنندگان فقط باید شبکه های ارائه دهندگان و قیمت آنها را مقایسه کنند ، اما نگران نباشید: “اوه ، در این طرح ، کسر 50 دلار کمتر است ، اما نسخه ها 30 دلار بیشتر است.” “این کارها دیوانه کننده است.”

پل مارکوویچ ، مدیر اجرایی Blue Shield of California ، دومین بیمه گذار بزرگ کالیفرنیا ، گفت که برنامه های بهداشتی در ابتدا نمی خواست مزایا را استاندارد کند ، اما “پیتر به سلاح های خود پایبند بود”.

در نتیجه ، مارکوویچ گفت ، “راهی برای بازی سیستم وجود نداشت. “تنها راه رقابت این بود که روی هزینه های خود و کیفیت و رویکرد اعضا کار کنید.”

مارکوویچ گفت ، یکی دیگر از ابتکارات “کالیفرنیای سرپوشیده” ، که در ابتدا با برنامه های بهداشتی رواج نداشت “اما بسیار م effectiveثر بود ، استراتژی بلندپروازانه تبلیغات و بازاریابی آن – در سراسر جوامع نژادی ، قومی و زبانی – است که با هزینه اضافی تأمین می شود.

مارکوویچ گفت: “از آنجا که بسیاری از مردم نمی دانند که واجد شرایط دریافت یارانه هستند ، لی معتقد بود که هیچ دستاوردی زیاد نیست.” “و باز هم ، حق با او بود.”

لی اغلب به توانایی خود در مذاکره در مورد افزایش حق بیمه نسبتاً پایین افتخار می کند و خاطرنشان می کند که در سه سال گذشته میزان افزایش برنامه های درمانی مبتنی بر مبادله به طور متوسط ​​تنها حدود 1 درصد بوده است.

برخی تحلیلگران معتقدند حق بیمه می تواند حتی کمتر باشد و لی به اندازه کافی برنامه های بهداشتی را پیش نمی برد.

مایکل جانسونسون ، مدیرعامل سابق بلو سپر کالیفرنیا ، که تبدیل به یک منتقد صنعت شده است ، می گوید: “من فکر می کنم کالیفرنیا تحت پوشش بسیار مشتاق بود که برنامه های بهداشتی را به عنوان شریک ببیند.”

لی گفت که او و تیمش در تلاش هستند تا مطمئن شوند که بیمه گذاران در این مبادله سود بیش از حد به دست نمی آورند. “ما هر سال با برنامه های سلامتی می نشینیم و کتابهای آنها را نگاه می کنیم و از آنها می پرسیم:” سود امسال شما چقدر است؟ و سال آینده چه سودی می برید؟ “او گفت.

لی مراقبت های بهداشتی را از نظر تجاری ، مصرف کننده و نظارتی مشاهده کرد. او دو شغل مراقبت های بهداشتی در دولت اوباما داشت و پیش از این به عنوان مدیر اجرایی گروه تجاری سلامت اقیانوس آرام (پس از تغییر نام به گروه تجاری مشتری سلامت) ، که نماینده کارفرمایان بزرگ بود ، و همچنین مدیر اجرایی مرکز مراقبت های بهداشتی مشغول به کار بود. حقوق حمایت ، گروه حمایت از مصرف کننده

این داستان توسط KHN تولید شده است ، که توسط California Healthline ، سرویس مستقل سرمقاله بنیاد مراقبت های بهداشتی کالیفرنیا منتشر شده است.

مطالب مرتبط

با ما تماس بگیرید راهنمایی داستان ارسال کنید



دیدگاهتان را بنویسید