رانندگان تاکسی از نیویورک درخواست می کنند تا معامله بهتر بدهی را ارائه دهند


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید تسویه بدهی خود برای رانندگان دفاع کرد و مدعی شد که قبلاً میلیون ها بدهی را از کتاب ها پاک کرده است. اما در جلسه شورای شهر ، رانندگان گفتند شرایطی که وام دهندگان پیشنهاد می دهند همچنان آنها را با کمتر از حداقل دستمزد کار می کند.

برنامه امداد مدالی تاکسی شهر برای کمک به رانندگان برای بازسازی وام های خود با شرایط مطلوب تر تنظیم شده است. این شهر 20000 دلار به وام دهندگان کمک می کند تا مبلغ بدهی رانندگان را کاهش دهند و سپس 9000 دلار دیگر به رانندگانی که پرداخت ماهانه آنها بیش از 1500 دلار است ، ارائه می دهد.

طی یک دهه گذشته ، صنعت تاکسی از ورودی شرکتهای خودرویی اجاره ای مانند Uber و Lyft عبور کرده است. این رانندگان جدید “تگرگ الکترونیکی” به خیابان ها سرازیر شدند و ارزش یک مدال زرد تاکسی از بیش از 1.2 میلیون دلار در اوج خود در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافت.

هشت راننده تاکسی در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها بارهای سنگین را دلیل آن عنوان کردند.

در مجموع 13،587 مدال وجود دارد که به کابین های زرد رنگ اجازه می دهد تگرگ خیابانی را جمع کنند. تخمین زده می شود که نیمی از شهر متعلق به ناوگان با چند مدال است و برنامه وام فقط به مالکان پنج یا کمتر مدال اجازه می دهد که درخواست دهند. در حالی که نمی تواند کل بدهی رانندگان را تخمین بزند ، شهر معتقد است که وام هایی به مبلغ 1 میلیون دلار وجود دارد.

TLC همچنین فکر می کند 65 میلیون دلار اختصاص داده شده برای این برنامه برای هر راننده ای که به کمک نیاز دارد کافی است.

اما رانندگان تاکسی زرد چند هفته ای است که در اعتراض به اعتراض در مقابل ساختمان شهرداری ، خواستار ارائه پیشنهاد بهتر به شهر هستند. این برنامه که انتظار می رود به 2250 راننده وام دهد ، ماه گذشته اجرایی شد و این هفته تأیید نهایی شورای شهر را دریافت کرد.

معترضان از شهر التماس می کنند که بدهی رانندگان تاکسی را بدهد

Bhairavi Desai ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، در تظاهرات در خارج از ساختمان شهرداری ، سپتامبر 2021 سخنرانی می کند

فلش

رئیس کمیته حمل و نقل ، یدانیس رودریگز ، خاطرنشان کرد که TLC قبل از پیشبرد برنامه “در مشارکت در شورا شکست خورده است”. اگرچه او همچنین پیشنهاد نکرد که آن را متوقف کند.

TLC روز جمعه گفت که در حال حاضر 1000 متقاضی این برنامه را ارزیابی کرده و به 90 راننده کمک کرده است تا وام خود را کاهش دهند و کل بدهی 14 میلیون دلار را از بین ببرند.

آلویسی هردیا جارموسوک ، کمیسیون کمیسیون تاکسیرانی و لیموزین ، روز جمعه گفت: “کاهش این بدهی برای بهبود سلامت و طول عمر آن صنعت تاکسی برجسته زرد بسیار مهم است.”

اما مقاومت شدید به رهبری گروهی که نماینده هزاران راننده تاکسی هستند ، اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد معامله بهتری به رانندگان ارائه دهد. این گروه ادعا می کند که حتی با وام تجدید ساختار می توان تا 2000 دلار وام مسکن به رانندگان داد که باعث می شود آنها کمتر از حداقل دستمزد دریافت کنند. آنها از شهر می خواهند پرداخت های ماهانه خود را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این پلی است تا ورشکستگی.” “شهری با بودجه سالانه 96 میلیارد دلار ، 6 میلیارد دلار کمک کووید دریافت کرد … شهر پول دارد ، تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که رانندگان از قدرت بیشتری در میز استفاده کنند.”

گروه او می خواهد شهر ضامن وام های مربوط به مدال باشد ، که به گفته وی به وام دهندگان کمک می کند حتی نرخ کمتری ارائه دهند.

و دیدگاه او در دولت فدرال جمع آوری موج و حامیان بوده است.

هیئت نمایندگان کنگره نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، در کنار نیویورک تایمز شرکت کردند. آنها در نامه ای به شهردار دو بلاسیو نوشتند که برنامه وی “کاهش دستیابی به بدهی رانندگان” را محقق نمی کند. و در حالی که مشکل در دوران مدیریت او آغاز نشد ، “شهر وظیفه اخلاقی دارد که این بی عدالتی را جبران کند.”

این شهر روز جمعه گفت که اگر به عنوان پشتیبان همه وام های مدالیون عمل کند ، در قبال مالیات دهندگان مسئولیتی نخواهد داشت.

شرکت خصوصی Marblegate که صدها وام مدال زیر آب خریداری کرد ، تأیید نکرد که آیا در برنامه جدید خود با این شهر همکاری می کند یا خیر ، اما سخنگوی این شرکت در مارس گذشته گفت که 140 میلیون دلار بدهی را بخشیده است. 800 مدال

در حالی که سواری ها در بدترین بیماری همه گیر در سال 2020 سقوط کرد ، TLC خاطرنشان می کند که همه چیز برای کابین های زرد رنگ رو به افزایش است. رانندگان 30 تا 40 سفر در هر شیفت را مشاهده می کنند ، در حالی که 18 ماه قبل حدود 11 در هر شیفت بود.

کمیسیون امور خارجه هردیا جارموسوک گفت: “ما در مکان بسیار بهتری برای صاحبان رور قرار داریم تا نه تنها دستمزد قابل زندگی خود را بگیرند ، بلکه در مسیر صرفه جویی در هزینه ها قرار بگیرند و از عهده بدهی های غیرقابل تحمل نباشند.”

اما رانندگان متعددی شهادت های اشک آور را ارائه کردند که نشان می داد اینطور نیست.

Chime Gyatso در سال 2009 یک مدال خرید. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، زمانی که برنامه های ترددکننده مانند Uber و Lyft بازار تاکسی را اشباع کردند و شهر برای سالها نتوانست تا سال 2018 خودروهای جدید را محدود کند. او از TLC درخواست کرد پیشنهاد بهتری را برای رانندگانی مانند او ارائه دهید.

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفا ، شما باید ما را از رودخانه هادسون نجات دهید. نه راننده قبلاً خودکشی کرده اند ، حالا فکر می کنم نوبت من است. “

دیدگاهتان را بنویسید