در صورت مشکل در بیدار شدن از خواب 13 راهنمایی عالی • Wellness Captain


بیداری مبارک

عکس توسط Nattakorn_Maneerat از Chatterstock

برخی افراد صبح زود خلق نشده اند. وقتی می دانید که باید در کمتر از 30 دقیقه از خواب بیدار شوید و کار کنید ، خستگی بیدار شدن از خواب حتی بیشتر می شود. در یک سناریوی ایده آل ، بهترین راه برای جلوگیری از خستگی این است که در وهله اول با یک استراحت خوب از آن جلوگیری کنید.

متخصصان بنیاد ملی خواب هفت تا نه ساعت خواب شبانه را توصیه می کنند ، اما داشتن روال خوب خواب نیز مهم است.

برخی عوامل کلیدی در این زمینه وجود دارد ، مانند خوابیدن در یک اتاق تاریک ، در دمای سرد روی یک تخت راحت ، و اجتناب از زمان زیاد روی صفحه نمایش.

اما اگر همچنان در بیدار شدن از خواب هنگام صبح ، صرف نظر از آیین خواب ، مشکل دارید ، ما 13 نکته در مورد نحوه بیدار شدن از خواب هنگامی که فرد صبح نیستید به شما می دهیم.

مشکل بیدار شدن دارید؟ این نکات را امتحان کنید:

  1. زنگ هشدار خود را در سراسر اتاق تنظیم کنید – این یکی از م tipsثرترین نکاتی است که ما تا به حال شناخته ایم: قرار دادن زنگ هشدار در طرف دیگر اتاق به شما کمک می کند بلافاصله از خواب بیدار شوید ، بدون عمل منفی فشار دادن دکمه چرت زدن در حالی که هنوز در خواب هستید. و در حالی که شما با ساعت صبح احساس تنفر دارید ، ما این زنگ هشدار را به شما توصیه می کنیم که ضامن بیدار شدن صبح نرم تری را به شما تضمین می کند.
  2. تخت خود را مرتب کن –این عمل ساده به شما این احساس را می دهد که قبلاً به چیزی دست یافته اید و شما را پر انرژی تر و آماده مدیریت روز می کند.
  3. هنگام بیدار شدن بنشینید – با نشستن در رختخواب ، مطمئن خواهید بود که دیگر به ملافه های شیرین و راحت خود نخواهید افتاد.
  4. بگذار خورشید وارد شود – باز کردن پرده ها و پذیرش نور خورشید ، ریتم شبانه روزی شما را همزمان می کند و به مغز شما می گوید که زمان بیدار ماندن فرا رسیده است.
  5. موهای خود را محکم کنید – ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد ، اما ثابت شده است که کار می کند: صبح موهای خود را به آرامی بکشید و احساس هوشیاری و بیداری بیشتری خواهید داشت.
  6. نعناع فوق العاده بگیرید – جویدن آدامس یا آدامس نعناع به لطف رایحه نعناع که به شما کمک می کند کمتر احساس خستگی کنید ، می تواند به شما کمک کند سریعتر از خواب بیدار شوید.
  7. سعی کنید داستان بخوانید – گاهی اوقات ما برای خوابیدن بیش از حد خواب آلود هستیم ، بنابراین کارشناسان توصیه می کنند برای خلاق شدن مغز ما کاری خلاقانه انجام دهید.
  8. صورت خود را با آب اسپری کنید – قرار دادن آب سرد تازه روی صورت در صبح می تواند به بدن شما بیدار شود.
  9. سعی کنید روغنهای ضروری را بو کنید – اگر در محل کار احساس خستگی می کنید ، مانند روغن های نعناع ، رزماری و لیمو ، رایحه های شاد و شاد را امتحان کنید. آنها یک اثر انرژی زا خواهند داشت.
  10. از خودت پذیرایی کن – اگر هر روز چیزی زیبا برای خود برنامه ریزی کنید ، برای شروع روز هیجان بیشتری خواهید داشت. برنامه ریزی برای یک فنجان قهوه خوب یا صبحانه با دوست خود می تواند به شما انگیزه دهد تا بهتر از رختخواب خارج شوید.
  11. شب قبل آماده شوید – سعی کنید لباس و صبحانه خود را از شب قبل آماده کنید ، به خصوص اگر می دانید که در بیدار شدن از خواب در صبح مشکل دارید.
  12. استراحت کنید – گاهی اوقات تنها گذاشتن احساس خستگی و درک چیزها کار درستی است. سعی کنید هرگونه فشار اضافی و بیهوده را بردارید تا بتوانید به کارهای روزانه خود ادامه دهید.
  13. استراحت برنامه – داشتن یک تن کار در زمانی که احساس می کنید کاملا خسته شده اید مطمئناً شما را به خستگی می رساند. برای جلوگیری از این امر ، سعی کنید استراحت های منظم را از قبل برنامه ریزی کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین توصیه می کنیم: 7 عادت خواب که می تواند مشکلات سلامتی را آشکار کند



دیدگاهتان را بنویسید