حس بدی داشتن؟ ممکن است در برخی مواد مغذی کمبود داشته باشید

هر کس هر چند وقت یکبار به بلوز می رسد، و این می تواند سالم باشد – به مردم می آموزد که دیدگاه مثبت تری نسبت به زندگی داشته باشند. اما اگر بیشتر از آنچه می خواهید اتفاق می افتد، ممکن است برخی از مواد مغذی را در رژیم غذایی خود از دست بدهید. نکات زیر را امتحان کنید و ببینید آیا احساس بهتری در شما ایجاد نمی کند.

شماره 1 – مکمل ویتامین B کمپلکس مصرف کنید. کمبود ویتامین B در رژیم غذایی می تواند منجر به چندین درد و درد جزئی، مشکلات گوارشی و پوستی و – حدس زدید – افسردگی را به همراه داشته باشد. یک مکمل خوب برای مصرف هر روز برای حفظ روحیه خود پیدا کنید. برای بهترین نتیجه، به جای مکمل های دارویی به دنبال مکمل های غذایی طبیعی باشید.

شماره 2 – آجیل، لوبیا خشک و غلات کامل بخورید. چرا؟ این غذاها سرشار از منیزیم هستند که یک ماده معدنی بسیار مهم است. مطالعات ارتباط بین کمبود منیزیم و افسردگی را پیدا کرده اند و این ممکن است ریشه مشکل شما باشد. آجیل برای میان وعده عالی است و جایگزینی عالی برای آرام بخش هایی مانند چیپس سیب زمینی است.

شماره 3 – مدتی را صرف مدیتیشن کنید. شاید علم هرگز دلیل آن را توضیح ندهد، اما مدیتیشن برای بسیاری از بیماری‌های رایج امروزی، از جمله و به ویژه افسردگی، خواص درمانی دارد. فقط این فکر که مکان هایی در دنیا وجود دارد که مردم در شرایط بسیار بدتری زندگی می کنند، می تواند چشم انداز بهتری در زندگی به شما بدهد و حتی ممکن است شما را تشویق کند تا سهم خود را برای تبدیل جهان به مکانی شادتر انجام دهید.

بسیار خوب، سومین ماده مغذی نبود، اما قطعاً ارزش ذکر را داشت. می توانید جلسات مدیتیشن خود را با یک لیوان چای بابونه ترکیب کنید تا اعصاب متشنج را آرام کنید و احساس بهتری داشته باشید.

اگر پس از پیروی از این توصیه ها همچنان با افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، اغلب بهتر است فقط در مورد مشکل خود صحبت کنید. نزد یکی از اقوام، دوستان یا دکتر بروید و از شر چیزی که شما را آزار می دهد خلاص شوید. وقتی صحبت از افسردگی به میان می آید، همیشه بهترین کار این است که به علت اصلی و نه فقط علائم آن رسیدگی شود.