تمرینات معمول برای بزرگسالان سالمند | تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ یک شیوه زندگی فعال دارای مزایای زیادی است. مطالعات نشان می دهد که افراد سالمندی که ورزش می کنند از تعادل بهتر و کاهش خطر ابتلا به بیماری های متعدد از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر برخوردارند. نکته مهم این است که یک نوع ورزش مورد علاقه خود را بیابید تا بیشتر به آن پایبند باشید.

میزان شدت تمرین شما بیشتر از میزان سن شما به سطح تجربه شما بستگی دارد. اگر نسبتاً بی تحرک بوده اید ، احتمالاً هنوز برای کلاسهای متقابل آماده نیستید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را شروع کنید که برای افراد مسن ایده آل است:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی پیاده روی باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

دلیل دیگری که پیاده روی برای سالمندان مفید است این است که با بهبود تعادل از افتادن جلوگیری می کند. از آنجایی که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است تا بتوانید راحت در بیرون از خانه قدم بزنید ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند تا بتوانند در آنجا پیاده روی خود را انجام دهند.

تمرینات تعادل و قدرت

چندین تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را تقویت کنید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • راهپیمایی در محل
  • ایستادن روی یک پا در حالی که روی صندلی نگه داشته شده است
  • فشارهای دیواری
  • رول شانه
  • روی نوک انگشتان پا ایستاده اید

کلاسهای تمرینی مناسب برای سالمندان

اگرچه پیاده روی و تمرینات ساده تعادل را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما پیوستن به یک کلاس ورزشی برای افراد مسن یک راه عالی برای سازگاری با روال ورزشی شما است ، در حالی که هنوز هم چیزها کم تأثیر هستند.

ارائه کلاس های ارشد به طور معمول شامل کلاس های ورزش در آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاسهای ارشد حتی می توانند در حالت نشسته انجام شوند ، بنابراین تقریباً برای همه چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک تمرین ورزشی کم عادت عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را افزایش داده و کلاس های شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاسهای “جمعیت ارشد” و چندین برنامه هیجان انگیز دیگر ، ما کلاسهای کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکانهای ما در جنوب جرسی ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید