تحویل دهندگان نیویورک را متهم می کنند که آنها را با بلیط پارکینگ شیر می دهند


صاحبان یک شرکت کوچک تحویل شیر گفتند که آنها توسط دولت دو بلاسیو با ده ها هزار دلار بلیط پارکینگ که نمی توانند در آن شرکت کنند ، دوشیده می شوند ، زیرا جلسات دادرسی از زمان شیوع کرونا در مارس سال گذشته متوقف شده است.

امتناع اداره مالیه شهر از از سرگیری جلسات حضوری یا حتی برگزاری آن بصورت مجازی در 19 ماه گذشته در مورد بلیط پارکینگ ، با انتقاد خود هیزونر از قوه قضائیه ایالتی به دلیل بازگشایی ضعیف دادگاه ها و پرونده های جنایی جنایتکار با سرعت کم ، امتناع می کند.

“ما آمازون نیستیم. ما UPS یا Fed-Ex یا یک شرکت میلیاردی نیستیم. ما یک تجارت کوچک هستیم که تلاش می کنیم زنده بمانیم. “مت مارون ، مالک شرکت منهتن میلک می گوید.

مالک و شریک ، فرانک آکوستا ، که روزنامه پست سال گذشته از او به عنوان مرد تحویل دهنده شیرخوار که زنان او را تحریک کردند گفت: “این سیاست هیچ معنی ای ندارد. تقریباً ما را مجبور می کند که شرکت را ببندیم و از جایی دیگر شروع کنیم – مانند فلوریدا. “

مت مارون ، مالک شرکت منهتن میلک ، گفت که شرکتش ده ها هزار دلار بلیط پارکینگ جمع آوری کرده است که از زمان تعلیق جلسات ، نمی توانند با آن رقابت کنند.
مت مارون ، مالک شرکت منهتن میلک ، گفت که شرکتش ده ها هزار دلار بلیط پارکینگ جمع آوری کرده است که از زمان تعلیق جلسات ، نمی توانند با آن رقابت کنند.
جیمز کیوم
دپارتمان دارایی این شهر از زمان شروع همه گیری COVID-19 جلسات حضوری یا مجازی برگزار نکرده است.
دپارتمان دارایی این شهر از زمان شروع همه گیری COVID-19 جلسات حضوری یا مجازی برگزار نکرده است.
جیمز کیوم

شیر منهتن یک شرکت تحویل شیر قدیمی است ، شیر را در بطری های شیشه ای به خانه ها و همچنین شیر سنتی را در ظروف بزرگتر به مدارس ، بیمارستان ها و مراکز مراقبت روزانه در سراسر شهر می فروشد.

این دو نفر گفتند که کارکنان Manhattan Milk در اوج همه گیری سال گذشته “کارگران ضروری” بودند و شیر و سایر مواد غذایی را در طول بیماری همه گیر تحویل می دادند ، از جمله گرفتن کار پیمانکاری از دیگران که زایمان خود را متوقف کرده بودند.

یکی از بلیط های ترافیکی که اخیراً شیر منهتن دریافت کرده است.
یکی از بلیط های ترافیکی که اخیراً شیر منهتن دریافت کرده است.
جیمز کیوم

مارون در مورد احضاریه های پارکینگ می گوید: “به این ترتیب پاداش می گیریم.”

آنها همچنین ادعا می کنند که وقتی رانندگان دو برابر پارک شده در خارج از مکان های غذاخوری دیواری پارک کرده اند ، بلیط دریافت کرده اند ، که 8550 پارکینگ را بهم ریخت.

شیرخواران ترش می گویند نمی توانند برخی از 30 هزار دلار بلیط پارکینگ را که ممکن است در جریان یک جلسه شنود زنده رد شود – مانند 115 دلار بلیط برای پارک دوبل هنگام تحویل ، به چالش بکشند.

آکوستا گفت: “ما فرصتی می خواهیم تا این بلیط ها را به چالش بکشیم و آنها را رد کنیم.”

پس از بیش از یک هفته استعلام ، سخنگوی وزارت دارایی تأیید کرد که جلسات زنده ای برای شرکت های تحویل تجاری که می خواهند بلیط خود را به چالش بکشند ، برگزار نمی شود. جلسات زنده فقط برای رانندگان غیر تجاری برگزار می شود.

“قضات حقوق اداری از اکتبر 2020 ملزم به کار در دفاتر وزارت دارایی (DOF) هستند. علاوه بر برگزاری جلسات حضوری برای تخلفات وسایل نقلیه مسافری ، قضات بر اساس شواهدی که از طریق پست یا ایمیل ارسال می شود ، جلسات تجاری را انجام می دهند. ، “سخنگوی وزارت دارایی گفت.

سخنگو افزود: “به زودی DOF به شرکت هایی که مایل به نقض تخلفات خود هستند اجازه می دهد تا به صورت حضوری به آنها رسیدگی کنند.”

مالک و شریک مارون ، فرانک آکوستا ، گفت که وضعیت بلیط آنها را مجبور به تغییر تجارت خود کرده است.
مالک و شریک مارون ، فرانک آکوستا ، گفت که وضعیت بلیط آنها را مجبور به تغییر تجارت خود کرده است.
جیمز کیوم

بنگاه های حمل و نقل از طریق پست با بلیط های اعتراض آمیز تمسخر می کنند و ادعا می کنند که این یک فرآیند پر زحمت است و کمتر احتمال دارد که بلیط ها رد شوند.

“کسی نیست که با او صحبت کنم. قاضی وجود ندارد ، “یک نماینده صنعت گفت.

برخی از شرکت ها در برنامه “شرط بندی” شهر شرکت می کنند ، جایی که شرکت ها از هیچ گونه رقابتی خودداری می کنند و موافقت می کنند که جریمه های کاهش یافته را بپردازند. یک منبع صنعتی گفت که ده شرکت بزرگ از 70 درصد کاهش جریمه های تحت برنامه بهره مند می شوند.

صاحبان شیر منهتن می گویند که هستند "کارگران ضروری" که فقط فرصتی برای به چالش کشیدن برخی از بلیط ها می خواهد.
صاحبان شیر منهتن می گویند آنها “کارگران اساسی” هستند که فقط می خواهند فرصتی برای به چالش کشیدن برخی از بلیط ها داشته باشند.
جیمز کیوم

منابع صنعتی می گویند میزان اخراج بلیط های تجاری از سال مالی 2019 – زمانی که جلسات دادرسی برگزار شد – و 2021 ، زمانی که اینگونه نبود ، کاهش یافته است.

“مجازات کردن شرکت های تحویل دهنده که جریمه مقرر ندارند چگونه منطقی است [program] و در عوض از قانون پیروی کرده و مدارک و اسناد و مدارک مستندی را ارائه می دهید که ثابت می کند آنها در حال تحویل سریع هستند؟ یک منبع صنعت تحویل گفت ، برای شهری که در تلاش برای مبارزه با ازدحام است ، این روش بسیار عجیبی است.

دیدگاهتان را بنویسید