به گفته نظرسنجی ، خیابان های باز De Blasio هنوز مورد استفاده رانندگان قرار می گیرد


بر اساس یک گزارش جدید ، بیش از نیمی از “خیابانهای باز” بیل دی بلاسیو در سراسر شهر برای رانندگان باز است.

این برنامه-که خیابان ها را برای همه افراد به غیر از ترافیک محلی و اضطراری می بندد تا جایی برای دوچرخه سواری ، پیاده روی و بازی داشته باشد-در ماه های اولیه همه گیری COVID-19 آغاز شد و در ماه مه گذشته توسط شهردار و شورای شهر دائمی شد. بر اساس نظرسنجی حمل و نقل آلترناتیوها که روز سه شنبه منتشر شد ، تنها 46 درصد از مکان های باز شده خیابان های وزارت حمل و نقل فعال است.

به این معنی که اکثر “خیابانهای باز” مناسب برای عابران پیاده (54٪) اجرا نمی شوند.

مهاجران سفیدپوست و ثروتمند بیشتر احتمال دارد خیابان های باز “موفقی” داشته باشند که اغلب برای حفظ و نگهداری آنها به داوطلبان و منابع مالی خارجی وابسته است. در برانکس ، این نظرسنجی نشان داد که فقط یکی از هشت مکان ذکر شده فعال است – در مقایسه با هفت در 10 در منهتن.

در نتیجه ، منهتنیتی ها 14 برابر بیشتر از خیابانهای برونکسیت دارای خیابانهای باز هستند. بروکلین و کوئینز نیز به ترتیب مشابه با 40 درصد و 31 درصد از مکان های فعال رنج می برند.

این داده ها از گزینه های حمل و نقل جمع آوری می شود که 800 گزارش از داوطلبان در این زمینه در 274 مکان باز خیابان در پنج منطقه جمع آوری کرده است.

خیابانهای باز De Blasio به عنوان میدان نبرد دوران همه گیری ظاهر شده است ، با محدودیت هایی که در برخی از محله ها به شدت مورد اعتراض قرار گرفته و در برخی دیگر کاملاً نادیده گرفته شده است. در حالی که شهر تعدادی از خیابانهای باز شکست خورده را کنار گذاشته است ، اما دیگر به سادگی بدون اطلاع و سر و صدا محو شده است ، همانطور که نظرسنجی از گزینه های حمل و نقل نشان می دهد.

علامتی برای "خیابان باز" نزدیک میدان هرالد  این شهر ابتدا در ابتدای همه گیری کووید -19 خیابان های خاصی را به روی تردد وسایل نقلیه بست.
علامتی برای “خیابان باز” در نزدیکی میدان هرالد. این شهر ابتدا در ابتدای همه گیری کووید -19 خیابان های خاصی را به روی تردد وسایل نقلیه بست.
عکس توسط الکسی روزنفلد/گتی ایماژ

به گفته این گروه ، داده های شهر “کاهش چشمگیری” در آسیب های ترافیکی در بلوک های باز خیابان نشان می دهد. بر اساس این گزارش ، صدمات دوچرخه سواران در مکان های باز خیابان نسبت به 12 ماه قبل از شروع محدودیت های ترافیکی 17 درصد کاهش یافته است – مخالفت با روندهای شهر در جهت مخالف.

اما منهتن و بروکلین دو سوم مکانهای فهرست شده برنامه را به خود اختصاص داده اند. بر اساس یافته های گروه ، خیابان های باز در محله های عمدتا سفیدپوست به طور مداوم بدون خودرو نگهداری می شوند.

دنی هریس ، مدیر گروه می گوید: “همه جوامع سزاوار خیابان های باز و مزایای سلامتی ، آب و هوایی و ایمنی هستند.” “ما از مقامات منتخب شهر نیویورک می خواهیم تا تغییرات فوری را انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که برنامه Open Streets از حمایت لازم برای موفقیت و رشد برخوردار است ، به ویژه در جوامعی که در حال حاضر محروم هستند.”

برنامه خیابان های باز در فارست پارک ، کوئینز در 17 مه 2020.
برنامه خیابان های باز در فارست پارک ، کوئینز در 17 مه 2020.
John Nacion / NurPhoto از طریق ZUMA Press

ست ستاین ، سخنگوی DOT گفت که خیابان های باز در حال گذار از “واکنش اضطراری به همه گیری” به یک برنامه “دائمی و پایدار” است.

استاین گفت: “محله هایی که به این برنامه اعمال شده اند در حال حاضر با منابع برای دائمی شدن خیابان های باز محبوب خود پشتیبانی می شوند.” “عدالت و انصاف از ابتدا در این برنامه نقش اساسی داشته است ، و ما در حال تماس با محله هایی هستیم که فاقد گروه های اجتماعی یا BID هستند ، بنابراین آنها از حمایت لازم برای شرکت در برنامه صرف نظر از هر چیزی برخوردار می شوند.”

دیدگاهتان را بنویسید