بهترین غذاها برای داشتن تناسب اندام و سلامتی | تناسب اندام کندی


به رغم آنچه که ممکن است شنیده باشید ، شکل گرفتن به راحتی کالری دریافتی ، خارج کردن کالری نیست. نوع کالری دریافتی اهمیت دارد ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیرات زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین ایجاد سلامت قلب ، عملکرد مناسب گوارش و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت کامل” می نامیم دارد.

این که آیا علاقمند به ثبت نام در برنامه سلامتی شرکت هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاهایی که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید در نظر گرفته شده است:

1. بلوبری ، کرن بری و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیری کننده از بیماری که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماریهایی که به مرور زمان رایج می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، به همین دلیل است که باید در رژیم غذایی شما فراوان باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر در حال برنامه ریزی برای انجام تمرینات ورزشی ، دویدن طولانی مدت یا هر چیزی هستید که کالری زیادی می سوزاند ، باید مطمئن شوید که انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. این بدان معناست که کربوهیدرات مصرف می کنید ، اما نوع کربوهیدرات هایی که می خورید اهمیت دارد.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدرات هایی هستند که با گذشت زمان توانایی شما را برای ورزش حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید خیلی بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با داشتن امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و دوز بزرگتر از متوسط ​​اسیدهای آمینه برای کمک به رشد ماهیچه ها ، عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاه خواری پیروی کنید و چه فقط به دنبال مخلوط کردن منابع پروتئینی خود هستید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی برای انواع وعده های غذایی غنی از پروتئین ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی در کنار آن استفاده می شود. نخود را می توان در حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که زمانی غذاهای چرب به عنوان چیزی که باید از آن اجتناب می شد تصور می شد ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو منحصر به فرد است زیرا به طور متوسط ​​حدود 77 درصد چربی دارد – این چیزی است که مسئول بافت خامه ای خود میوه است.

6. سبز برگ

اسفناج ، کلم پیچ و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از سیستم های متعدد بدن پشتیبانی می کنند. اگر اهل سالاد خواری نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها یا آب میوه های آن استفاده کنید تا ویتامین مورد نیاز بدن روزانه شما را افزایش دهد و به شما احساس خوبی می دهد!

برای ایجاد تناسب اندام به سبک زندگی از غذا استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی که می توانید شیوه زندگی خود را بهبود ببخشید متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، مشاوره تغذیه ای که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما قطعاً مهم است که بدانید برای سلامت کلی خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید. به



دیدگاهتان را بنویسید